Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
valla resimler süper kardeş hayırlı olsun kazasız ve güle güle kullan. zor sabrediyorum inşallah siparişimizi verecez bu haftasonu öbür haftada elimizde olur sayı gittikçe artıyo çok güzel bi sürü kullanıcı olucaz sayının artması yatırımın artması diebiliriz daha fazla servis ve satış noktası açılırsa bizim çok yararımıza olacak kanaatindeyim...
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
Ceko;
Güle güle bin Red Dragonuna.
Bu şasi ve jantlar ne zamandan beri siyah gelmeye başladı?Griye göre çok şık duruyor.Ben nisanda aldım gri renkteydi o zaman.
Şöyle geniş katılımlı bi buluşma şart oldu.Yer olarak İst dışı mekanları da değerlendirmeye alırsanız sevinirim.(Abant gibi)Tabii benimki sadece bir öneri.

Böylece sizler de yol yapmış olursunuz.Hem gezi hem buluşma şeklinde olur.
Ank'dan da gelecek arkadaşlar da daha rahat gidip dönmüş oluruz.
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
açıkyol' Alıntı:
Bu şasi ve jantlar ne zamandan beri siyah gelmeye başladı?Griye göre çok şık duruyor.Ben nisanda aldım gri renkteydi o zaman.

2006 modellerin ilk partisi gri jantlı ve şasili çıktı, sonra gelen partilerde şasi ve jantlar siyah oldu, comette hoş duruyor ama R modelinde özellikle kırmızıya açık renk olan gri daha çok yakışıyor bence :cat: birde 250R ın 2005 modelleri olmadığından bu ilk parti limited version gibi birşey oldu :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
komtan' Alıntı:
2006 modellerin ilk partisi gri jantlı ve şasili çıktı, sonra gelen partilerde şasi ve jantlar siyah oldu, comette hoş duruyor ama R modelinde özellikle kırmızıya açık renk olan gri daha çok yakışıyor bence :cat: birde 250R ın 2005 modelleri olmadığından bu ilk parti limited version gibi birşey oldu :queen:

Yaw nasıl olur ? Benim 2 hyo da 2005 model:silent: :silent:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cenk guzel motor harbı dun bedne baktım ınceledım ama bısı sorcam granajlısını almama sebebın sanırım para olsa gerek dımı.. bu arada tesadufte sekıl yapmısınız hadi bakalım :queen:
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
492
Motosikletle 2.000 km den fazla yol yapmış 250 cc Naked yada Race sahibi olan arkadaşlar cevaplarsa sevinirim.

Anahtar teslim kaça Aldınız :
Verdiğiniz parayı hakketiğini düşünüyormusunuz :
Titreşim durumu nasıl :
100 km bir yolculuk sonunda yorgunluk hissi verdimi :
Bir dopo (17 Lt)ile kaç Km Gidiyor :
Frenlerden memnunmusunuz :
Çin motorları gibi ses yapan parçaları varmı :
Yol tutuşundan memnunmusunuz :
Viraj Kabiliyeti ve dengesi sizi tatmin ettimi :
Motosiklet üzerinde bulunan Parçalar uydurukmu kalitelimi :
İçtenlikle Yazın Son Hızı nedir :

Hadi bakalım.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
aythakan benim 1700 km oldu,
cevaplar
1. Kesinlikle hak ediyor, aldıgım günden beri motor tek marş da çalıştı
hiç bir problem yaşamadım, albeniside cabası..........
2. Yok gibi bir şey, sadece vites devrini iyi ayarlayamazsan titreşim
yapıyor
3. Benim ki gt250 - yani naked dolayısı ile uzun yolda çok fazla rüzgar
alıyor, bunun yaptıgı yorgunluk var tabiki
4. Bu hala kesin ispatlanamadı ama 350 - 400 km
5. Frenler fena değil, motorun yol tutuşu çok iyi ve lastikler büyük
oldugu için frenleme başarılı. Şuana kadar bir problem yaşatmadılar
6. Henuz ses yapan, yerinden çıkan yada gevşeyen bir parçasına
rastlamadım, motordaki en kalitesiz parça İstanbul motorun taktığı plaka
alt tarafında boyalar falan akmış.....
7. Yol tutuş kabiliyeti çok iyi
8. Bu göreceli bir kavram, fiyat performans oranına göre parçalar gayet
kaliteli, bir alt sınıf ile zaten mukayese bile edilemez
9. En son İzmite gidip geldim ortalama hızım 110-120 olarak. yolun boş ve
düz bir anında 160 km ye kadar çıktım, daha da giderdi ama ben tırsıp
bıraktım
 
Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
170
tüm arkadaşlar gercekten hepinize cok cok tesekkur ederim...
valla motorumdan cok memnunum allah nazardan saklasın, niye naked aldım diye gece sormuş.. evet race tarzı hem cok yorucagı için hemde naked daha cok sevdigim icin comet aldım.. tarz olayı yani...trafikte çok daha pratik.. oturuş ve sürüş pozisyonu olarakta cok rahat.. 600 luk race kullanan arkadaslar trafikte benim kadar pratik degiller..
neden kırmızı aldım siyah almadım :) 1. siyah cok cabuk kirleniyo hep temizlemek gerekli, 2.trafikte cok daha iyi gorunebilmek icin kırmızı.. 3 ve en onemliside karsıyakalı oldugum icin kırmızı aldım. öndeki sarı çubukları fıstık yeşiline ve ön arka fren kaliperlerinide aynı yeşil renge boyıycem. bu sekildede kırmızı yeşil olucak motorum.. :)

tüm karsıyakalı izmirli dostlarım.. insallah seneye askerden sonra izmirdeyimm.. oraya gelincede surekli beraberizz...

dostlar kendinize cok iyi bakın.. hep motosiklet kullanırken dişleriniz görünsün.. ağzınız kulaklarınıza varsın sırıtın.. hehehehe :) ben hep sırıtıyorumda :p

gorusmek uzere :)
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
azcık hareket gelsin :)

wqo7r5.jpg
 
Katılım
17 Ara 2004
Mesajlar
17
lanet olsuun çook sexi!!!

dostlar bi de şu gtr250 nin 0-100 kaç sn bi söyleyin yaw
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
johnny_rook' Alıntı:
aythakan benim 1700 km oldu,
cevaplar
1. Kesinlikle hak ediyor, aldıgım günden beri motor tek marş da çalıştı
hiç bir problem yaşamadım, albeniside cabası..........
2. Yok gibi bir şey, sadece vites devrini iyi ayarlayamazsan titreşim
yapıyor
3. Benim ki gt250 - yani naked dolayısı ile uzun yolda çok fazla rüzgar
alıyor, bunun yaptıgı yorgunluk var tabiki
4. Bu hala kesin ispatlanamadı ama 350 - 400 km
5. Frenler fena değil, motorun yol tutuşu çok iyi ve lastikler büyük
oldugu için frenleme başarılı. Şuana kadar bir problem yaşatmadılar
6. Henuz ses yapan, yerinden çıkan yada gevşeyen bir parçasına
rastlamadım, motordaki en kalitesiz parça İstanbul motorun taktığı plaka
alt tarafında boyalar falan akmış.....
7. Yol tutuş kabiliyeti çok iyi
8. Bu göreceli bir kavram, fiyat performans oranına göre parçalar gayet
kaliteli, bir alt sınıf ile zaten mukayese bile edilemez
9. En son İzmite gidip geldim ortalama hızım 110-120 olarak. yolun boş ve
düz bir anında 160 km ye kadar çıktım, daha da giderdi ama ben tırsıp
bıraktım

2500+ km'deyim.
1. katılıyorum.
2. katılıyorum.
3. benim ki race versiyonu. sapancaya gidişte hiç yorgunluk hissetmedim ancak dönüş yolunda yoruldum. gerçi gün içinde yapılan aktivitelerin de etkisini unutmamak gerek.
4. genelde 360km'den sonra benzin alırım ve her seferinde 3-4 lt benzin olur depoda(karışık kullanım). tüm depo artçılı yolculukta (yüksek devirli kullanmıştım ama) 330km'de benzin bitti.
5. frenler fena değil, ama tedirgin ettikleri durumlar da olmadı değil. özellikle arka frenin kontrol ettirilmesinde fayda var.
6. bir tek sol aynada sorun vardı, çabuk gevşiyordu. yan yatırdığım olaydan sonra kaynattırmıştım, şimdi değiştirdim. şu an bir problem yok.
7. yol tutuş genel anlamda iyi ancak ıslak asfaltta her motorda olduğu gibi bunda da çok dikkatli olmak gerekiyor(özellikle kalkışlarda her an patinaja kalabiliyor.)
8. japonlar kadar olmasa da kaliteli.
9. sapanca dönüşü sürekli 140-150 aralığında geldik. maksimum gördüğüm hız rüzgarlı havada 175 km/h oldu. rüzgar fazla olduğu için gaz kesmek durumunda kaldım.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
19
arkadaşlar bu 250r için taktist imkanları neler ?
hsbc bir kampanya başlantmış diyorlar , doğru mu ?13 taksiti ilk taksitini kendileri ödüyormuş.Ve 250r performans egsozu taksak tok bir ses alabilir miyiz ?0-100 km hızlanışı videodan 7-8 sn olarak gördüm.Sizler ne düşünüyorsunuz bu hızlanma konusunda.Daha erken çıkan var mı :) ?
Ve son olarak vade farksız alınamıyor mu ? 24 ay veya 12 ,18
 
Katılım
15 Tem 2005
Mesajlar
157
açıkyol' Alıntı:
Ceko;
Bu şasi ve jantlar ne zamandan beri siyah gelmeye başladı?Griye göre çok şık duruyor.

Aynen katılıyorum. Siyah harika duruyor. Bende bu akşam alıyorum motoru. Resimleri pazartesi gönderirim aksilik olmazsa.:mrgreen:
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
aiqa şimdiden hayırlı olsun motorun bnde yarın gidicem sınava girip sonrasında gidecez ama motor ellerinde olmadığı için sipariş vericez sen nerden aldın fiyat pazarlık hk. bütün bildiklerini dökersen buryaa seviniriz... Yarına hazırlık olur
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
ceko35' Alıntı:
tüm arkadaşlar gercekten hepinize cok cok tesekkur ederim...
valla motorumdan cok memnunum allah nazardan saklasın, niye naked aldım diye gece sormuş.. evet race tarzı hem cok yorucagı için hemde naked daha cok sevdigim icin comet aldım.. tarz olayı yani...trafikte çok daha pratik.. oturuş ve sürüş pozisyonu olarakta cok rahat.. 600 luk race kullanan arkadaslar trafikte benim kadar pratik degiller..
neden kırmızı aldım siyah almadım :) 1. siyah cok cabuk kirleniyo hep temizlemek gerekli, 2.trafikte cok daha iyi gorunebilmek icin kırmızı.. 3 ve en onemliside karsıyakalı oldugum icin kırmızı aldım. öndeki sarı çubukları fıstık yeşiline ve ön arka fren kaliperlerinide aynı yeşil renge boyıycem. bu sekildede kırmızı yeşil olucak motorum.. :)

tüm karsıyakalı izmirli dostlarım.. insallah seneye askerden sonra izmirdeyimm.. oraya gelincede surekli beraberizz...

dostlar kendinize cok iyi bakın.. hep motosiklet kullanırken dişleriniz görünsün.. ağzınız kulaklarınıza varsın sırıtın.. hehehehe :) ben hep sırıtıyorumda :p

gorusmek uzere :)
Hayırlı olsun kazasız belasız unutma İzmir Çankayadada siyah bir dostun var tecrübelerini bekliyoruz bende naked tercih ettim tamamen tarz meselesi siyah vardı onu aldım kırmızıda uyardı ama mavi comete hiç rastlamadım sanırım ithal edilmiyor...

komtan' Alıntı:
azcık hareket gelsin :)

wqo7r5.jpg
Benim comette bu hale gelebilir yani şu üzerindeki far hariç makinemi seviyorum bakacağız bir çaresine...

aythakan' Alıntı:
Motosikletle 2.000 km den fazla yol yapmış 250 cc Naked yada Race sahibi olan arkadaşlar cevaplarsa sevinirim.

Anahtar teslim kaça Aldınız :
Verdiğiniz parayı hakketiğini düşünüyormusunuz :
Titreşim durumu nasıl :
100 km bir yolculuk sonunda yorgunluk hissi verdimi :
Bir dopo (17 Lt)ile kaç Km Gidiyor :
Frenlerden memnunmusunuz :
Çin motorları gibi ses yapan parçaları varmı :
Yol tutuşundan memnunmusunuz :
Viraj Kabiliyeti ve dengesi sizi tatmin ettimi :
Motosiklet üzerinde bulunan Parçalar uydurukmu kalitelimi :
İçtenlikle Yazın Son Hızı nedir :

Hadi bakalım.
6800 ytl kask plaka dahil
Kesinlikle evet
?
Kesinlikle hayır ben ne kadar kullanırsam kullanayım yogunluk hissetmiyorum sadece sıkışık trafikte dur kalk devamlı olunca sol elim biraz yoruluyor oda her makinede varolan bir durum
Tam bir muamma!
Tatmin ediyor ancak dik yokuşlarda inerken bir iki kez kaydığı oldu hatalı dozajlama kullanıcı kaynaklı
Kesinlikle hayır
Gayet iyi ancak ıslak zeminlerde dikkatli olmak gerekiyor gazın ayarını fazla kaçırırsan biraz daha hızlanayım derken patinaj yapabiliyor arka taraf sağa sola çekiyor.
kesinlikle evet şu kısa süre zarfında kullandığım en güvenilir makinelerden biri ancak rüzgar sert ise virajda hafif gezinme eğilimi yapabiliyor genelde son derece stabil özellikle düz yolda.
Japon kadar olmasada çinlilerle mukayese edilemeyecek kadar iyi yanlız far daha kaliteli şekilli olabilirdi bu makineyi çok değiştirecektir diye düşünüyorum
Yakında göreceğiz ama kırmızısı ile clubbern 165 gördü dahada giderdi diyor

aiqa' Alıntı:
Aynen katılıyorum. Siyah harika duruyor. Bende bu akşam alıyorum motoru. Resimleri pazartesi gönderirim aksilik olmazsa.:mrgreen:
Arkadaşım aramıza hoşgeldin kazasız belasız inşallah...
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
ben yurda vardım arkadaşlar merak etmeyin:)valla bşktş son dolmuşu beni bekliyormuş..
bostancı dolmuşuda 4 ytl aldııı ,valla biz çıkmayalı hayat pahalılanmış yahu :mrgreen:

gerçekten beni her açıdan düşünen ve ince ruhlu davranan tüm arkadaşlara
yani:jakobien, crato, ehliyet(direk reklam ibraamcım :)) vede sonradan gruba eşiyle katılan boy (mehmet abi) ye bu güzel gece için yürekten teşekkürler..(kimse gücenmesin,plansız toplanılmış bi geceydi yolda olanlar eklendi:))

arkadaşlar yaptıklarınızı biliyorum, çok güzel bi geceydi sağolun..

bu arada elimdeki güzel fotoları buraya eklemek için sahiplerinden izin istiyorum:)..vede koyuyorum artık:)

bilgi: bi arkadaş sormuş sanırım..mavi komet getirilmiyor oyüzden yok pitasada. ama rengi güzel bende getirilmesini isterdim.

soldan sağa: crato: evet artık deşifre olmanın zamanı gelmişti :)
ibrahim:namıdeğer gelişim sürücü kursu
jakobien: benim müyendiz arkadaşım
ve diğerleri motorun üztündeki ben, eşiylebirlikte olan ise 'boy'
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
347
arkadaşlar hep gt 250 r dan bahsettiniz bende gv 650 düşünüyorum kullanan arkadaş varsa yardımcı olursa çok sevinirim nasıl bir makina eralpin yaptığı testi ve diğerlerini okudum ama kullanıcı olarak nası buldunuz eksileri neler artıları neler lütfen yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
110
Dostlar buda benim sarıcomet,umarım beğenirsiniz.










resim kalitesi için herkesten özür....
 
Katılım
15 Tem 2005
Mesajlar
157
Merhaba arkadaşlar,

GT250R yi cuma günü aldım. Vitesi boşa almak zor gibi geldi. Benim acemiliğim olma ihtimali büyük gerçi ama sizin deneyimleriniz nasıl?

Bazı arkadaşların dediği gibi N gösterdiği halde vitesde olma sorununu ise henüz yaşamadım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst