Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
crato beni de yazabilirsin
1. Pazar daha iyi gibi, c.tesi iş güç oluyor
2. Mekan yayılacak, toprağı çimeni bol bir yer olsun, elektiriği direk
oraya bırakalım
3. Aslolan muhabettir, özel etkinliğe ne gerek var, zaten ilk buluşma
ilk tanışma olacaktır ama darg yarışı fena fikir değil hani :)
4. Bir de muritu mutlaka gelsin, gelmiyorsa zorla getirilsin....................
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
jakobien' Alıntı:
creto bu konu yeni bir başlık adı altında açılmalı bence
cumartesi çalışanlar var pls pazar

yaz listeye +1

1-hyosung drag yarışı istiyorum...
2-hyosung pastası istiyorum...
3-hyosunglara pasta cile yapacak elemanlar olsun istiyorum...
4--en kısa zmanda keşif gezisi yapacak arkadaşlar istiyorum...
5-deniz kenarı istiyorum dalia beach solar beach vesaire...
6-hyosungların artık! aksesuarlarının yurt dışından gelmesini istiyorum...buluşmaya katılmasını bir numune üzerinden siparişlerin açılmasını istiyorum
7-Menude lüfer istiyorum
8-Minumum 200 hyo olmamız için gazete basın destekli olmasını istiyorum...
9-organizasyon komitesi ve öncü artçıların belirlenmesini istiyorum...
10-en kısa zmanda keşif gezisi yapacak arkadaşlar istiyorum...

to be continued...


bunlara ek bide motorların tanıtılması için bikaç güzel hatun gelse poz verse makinlerin üstünde hiç fena olmazzz :queen:
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
johnny_rook' Alıntı:
crato beni de yazabilirsin
1. Pazar daha iyi gibi, c.tesi iş güç oluyor
2. Mekan yayılacak, toprağı çimeni bol bir yer olsun, elektiriği direk
oraya bırakalım
3. Aslolan muhabettir, özel etkinliğe ne gerek var, zaten ilk buluşma
ilk tanışma olacaktır ama darg yarışı fena fikir değil hani :)
4. Bir de muritu mutlaka gelsin, gelmiyorsa zorla getirilsin....................


arkadaşlar ,arkadaşlar,arkadaşlar...

sağolun sevenimiz,kitlemiz olsun şöle dimi:)

ne yazıkki ben 20 hazirana kadar off line oldum kusura bakmayın imkansızım..çook isterdim ama..ha gelir yurttan beni alırsanız o başka.. düşünsenize yurt alanına 30 motor giriyor biri çığırıyor "murattttttttt lan in aşşa gelmiyelim oraya" ..

onun dışında gelmem ancak 20 haziranın sonunda olur. finaller var malüm . motor alacak arkadaşlara bile ancak vakit ayırabilecem tabii isterlerse. kusura kalmayın.20 sinden sona artçıyım ona göre :)

ilgilenen arkadaşlara: istinye motorda bir adet gv 250,gt650siyah ,gt650rsiyah,gt250 sarı,rt 125 sarı var bilginize.
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
107
ya arkadaşlar istanbul çevresinde comet 250sini satan var mı biliyormusunuz neden bulamıyorum ben bu motorun ikinci elini vede sahibinden.com da olan iki tane için ne düşüniyosunuz bakan war mı ? Cidden artık çok fazla yardıma ihtiyacım warr:rendeer: yada artık bu işten vazgeçcem çıldırmış olaraakk:pr:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
johnny_rook' Alıntı:
crato süpersin, bak işte bunu çözmeye çalışıyordum,
o zaman şunu söylebiliriz değil mi, gösterge tamamen kırmızı
olunca, 40km civarı gidebilecek benzinimiz kalıyor, korkularım
yersizmiş

muritu, k.ç havada gitmek mi yoksa yoldaki ne kadar rüzgar
varsa onu yemek mi, artık tercih meselesi diyorum :)
bizim motorlarında (gt250) böyle bir sorunu var, uzun yola kesinlikle
öncamsız çıkılamaz
Evet rüzgar olayı sert ama stabil kalıyor tabi biraz eğilmek şartıyla aerodinami bende artık diğer motosikletleride denemeye başladım hissettiğim farklılıkları yazmaya başlayacağım ama şu tüketim konusundaki gibi eleştiri almazsak:pale: :) gerçekten bende şaşırdım birden tüketim arttı sanki umarım hata yapıyorumdur ama iki kere denedim tatilde bir kez daha deneyeceğim göstergede düz zeminde tam alt çizgide alıyorum sonra kilometreye bakıyorum yanlız sağır olmasın diye hafiften ara ara sıkıştırmaya başladım buda fark etmiş olabilir ne oluyoruz anlamış değilim önceden hesapladığımda 4 litre civarıydı başka hesaplayan yokmu arkadaşlar özellikle rodaj öncesi ve sonrası değerler çok önemli 98 oktan benzin denesek nasıl olur merak ediyorum ZIPIR denedi ama sonuç olumsuzdu hatırladığım kadarıyla...
İzmirden almayı düşünen arkadaşlar Kahramanlarda siyah comet 250 gelmiş satılık...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
johny_rook' Alıntı:
crato süpersin, bak işte bunu çözmeye çalışıyordum,
o zaman şunu söylebiliriz değil mi, gösterge tamamen kırmızı
olunca, 40km civarı gidebilecek benzinimiz kalıyor, korkularım
yersizmiş

Aman haa. !!

Bugün 30. km de yolda kaldım. Hemde Gerze girişine 3 km kala :pr: Ayrıca motor uzun yoldayken benzini olduğundan fazla gösteriyor. Örneğin; 2 kademe yeşil gösteriyorken durup kontağı kapatır 5 dakika bekleyip tekrar açarsanız kırmızıda olduğunu görürsünüz.

En güzeli 1 depo benzinle ortalama kaç km gittiğini bulup depoyu her dolduruşta trip kısmını resetlemek.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Akira' Alıntı:
Aman haa. !!

Bugün 30. km de yolda kaldım. Hemde Gerze girişine 3 km kala :pr: Ayrıca motor uzun yoldayken benzini olduğundan fazla gösteriyor. Örneğin; 2 kademe yeşil gösteriyorken durup kontağı kapatır 5 dakika bekleyip tekrar açarsanız kırmızıda olduğunu görürsünüz.

En güzeli 1 depo benzinle ortalama kaç km gittiğini bulup depoyu her dolduruşta trip kısmını resetlemek.
Oda güzel bizim gösterge analog bak içime kurt düşürdün şimdi dolayısıyla resetleme şansımız yok şamandra takılıyor olabilirmi diyeceğim ama reset diyorsun elektronik bir sorun olsa gerek depoda şamandra yerine sensörde olabilir
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Pardon seninki Cometdi di mi:mrgreen:

Yinede benim gibi maceraya girmeyin. Yoksa traktörün sırtında "acaba benim motoru çalıyorlar mı şimdi" diye içiniz içinizi yemez
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
107
ya hyosung çu arkadaşlar benle neden ilgilenmiyosunuzz :( banada bi hyosung comet 250 yok mu satan bi arkadaş tanıdık bişi..........................
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
109
ikinci el düşünen arkadaşlar neden 0 almıyorsunuz çok ii imkanlar sunuyorlar bugün bi hyosung bayiine gittim rt 125 için taksit imkanı sağlıyorlar taby krediyi sağlarkende mesleiğinizi bankalarla sorununuzun olmadığını ve sigortanızı göz önünde bulunduruyorlar uygun görürlerse peşin fiyatına istediğin taksitte motorunuza kavşuyorsunuz peşin olarak % 12 bayii veriyorsunuz aklınızda bulunsun
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
181
DarkArchAnGeL' Alıntı:
ikinci el düşünen arkadaşlar neden 0 almıyorsunuz çok ii imkanlar sunuyorlar bugün bi hyosung bayiine gittim rt 125 için taksit imkanı sağlıyorlar taby krediyi sağlarkende mesleiğinizi bankalarla sorununuzun olmadığını ve sigortanızı göz önünde bulunduruyorlar uygun görürlerse peşin fiyatına istediğin taksitte motorunuza kavşuyorsunuz peşin olarak % 12 bayii veriyorsunuz aklınızda bulunsun

peşin fiyatına istediğim taksit nasıl olur ya?? en fazla kaç taksit olur. Dark sen nere ile konuştun. birde peşin olarak %12 bayii veriyosunuz ne demek anlamadım
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
228
selam Arkadaşlar Peşin Fiyatına Taksit yapan varsa bende gidip alabilirim.

kredi kartına taksit.


Kazasiz Günler diliyorum.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
Buyur burdan yak o zaman, Akira geçmiş olsun
bu iş iyice karıştı, sorun zaten bir depo ile ne kadar gidilebilecegini
bulmak, ben şahsen her seferinde farklı bir degere ulaşıyorum ama
kabaca 350 km falan sanki, siz ne dersiniz ?
olayı biraz daha karıştırayım, ilginç şekilde dün ibre kırmızıya
yakınken 15 YTL lik benzin aldım ve depo neredeyse full göründü ama
ikinsi gün yarının altına indi, yoksa bu göstergede mi bir numara var ?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Dünyalılar beygir gücü kilosundan fazla olan motosikletler ürettiler ama daha depo göstergesi düzgün çalışan motosiklet yapacak teknolojiye ulaşamadılar.
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
babalar;
bu hyosung un izmit ve cevresinde servisi varmı ya? sabah işe gelirken özdilek in ışıkların kırmızı bir 250R gördüm çok yakışıklı alet yaw. izmitte servisi varsa bir dahaki yaza düşünebilirim ayrıca sapancada da siyah bir tane vardı Allah sahibinbe bağışlasın :)
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
yaklaşık olarak 350 km'den sonra rezerve geçiyor, ben kırmızıya geçince benzin alıyorum. artçılı kullanımda ise baya bir düşüyor, bu konuda dikkatli olmak lazım. hani ben denedim saiz denemeyin diye :)

okanogur' Alıntı:
selam Arkadaşlar Peşin Fiyatına Taksit yapan varsa bende gidip alabilirim.

kredi kartına taksit.
Kazasiz Günler diliyorum.


kredi kartına vade yapan yerler var (istanbul motor gibi) ancak vade 12 ay civarında oluyor sanırım. ayrıca, anadolu cetelemden kredi kullandıran bayiiler de mevcut.

richy' Alıntı:
sapancada da siyah bir tane vardı Allah sahibinbe bağışlasın

o bendim richy :)
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
Arkadaşlar kesin tüketim değerini bulmanın en kestirme yolu;
1.Depoyu fulle
2.100 km yol yapıp benzinliğe gir ve tekrar fulle
3.Aldığın benzin 100 km tüketiminin en kesin göstergesidir
Ben ilk 1000 km(rodaj) süresince 100 YTL civarı 95 oktan benzin kullandım.Genelde 4-5 bin devir civarı şehir içi-dışı karışık kullanım değeridir.Tabiisürekli devirli kullanımda ne kadar artar bilemem.
Bence çok da takmayın kafayı,bu bir hobi aracı.Ekonomik olsun diyorsan scootera hatta abartayım bisiklete binmek daha mantıklı.Bence keyfini sürelim çok da kafayı takmayalım.
 
Katılım
15 Tem 2005
Mesajlar
157
Merhaba Arkadaşlar,
Cuma akşamüsü siyah renkli GT250R`mi alıyorum. İlk motorum olacak. Geri vitesi vardı değil mi hyosungların :)
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
228
Selam arkadaşlar.

Comet Modelinden bende almak istiyorum.
2000 ytl nakitim var. gerisi kkartına taksit yapabileceğimiz ve veya pesin fiyatına taksit yapan bildiğiniz bayi varmı acaba.

Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederiz.

Kazasın günler diliyorum.

Selam arkadaşlar.

Comet Modelinden bende almak istiyorum.
2000 ytl nakitim var. gerisi kkartına taksit yapabileceğimiz ve veya pesin fiyatına taksit yapan bildiğiniz bayi varmı acaba.

Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederiz.

Kazasın günler diliyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
170
Eveeeet arkadaslarrr.. dün gittim ve istanbulmotordan kırmızı GT250 mi aldımm.. :) hayırlı ugurlu kazasız olsun bana dimi ;)

bende bi tane SL150 vardı.. onu 2000 YTL ye saydık ve ustunu kredi kartına 12 ay vadeli aldım.. bana toplamda faizlerle birlikte 7800 e patladı yani.. evet fazla ama işte kredi kartı faizi gecirdi.. 6890 su anda motor ama bu haftalarda zam gelicek ve %15 fiyat artısı olucakmış.. eli kulagında alıcak arkadaslar alsın derim...

cratocummmm... hehehe valla aklımda kara panter almak vardı ama kırmızı ejderi görünce dedim kırmızı da yakar ortalıgııı...

aldıktan sonra plakasız ruhsatsız bagdat caddesinde 4-5 tur attım ve fenerbahce de cafede oturduk locco kardesimle ve motordelisi arkadaslarımla...

motorumu cok sevdim.. ödemeler konusunda yardım bekliyorum.. hehe :mrgreen:

saglıcakla kalın dostlar.. yakında fotoları koyucam.. gorusmek uzere.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst