trasher' Alıntı:arkadaşlar uzun zamandır kafam çok karışık bi o model bi bu model derken cbf 250 ile gt250 de karar kıldım peki hyosung u alcak olsam hangi bayii yi tavsiye edersiniz yani istanbul anadolu yakasındayım ve benim için önemli olan satıcının müşteri memnuniyetini ön planda tutması bana güven vermesi bide sizde motorunuzu alırken teşhirde olan ürünleri mi aldınız sanırım öle oluyo bunlarda stok olmadığı için bunu merak ettim alırken dikkat edilmesi gereken en önemli hususlar nelerdir yada neresine bakılır düşüp düşmediğini anlamak için bu gibi bikaç sorum daha olcak bu hafta sonu artık bu işi bitirmiş olmam gerekiyo cevaplarsanız çok sevinirim...
açıkyol' Alıntı:Arkadaşlar,
Bu hafta siyah incimi bakıma (1000) sokacağım,sizden ricam yağ ve yağ filtresi dışında bakımda özellikle üstünde durulması gereken neler olduğunu belirtmeniz.
muritu' Alıntı:arkadaşlar herkes 250 cclik mi düşünüyor,yada kullanıyor.. aramızda gt650 sahipleri var onlardan nie ses çıkmıyor hiç yaa. mesela ben gt650ın yakıtının ne olduğunu merak ediyorum..
bide hakanın(namıdeğer jakobien) çook güzel bi fotosunu yolluyorum..sözümü tuttum hakan.. gelicem bigün yanınasaygılar..
trasher' Alıntı:teşekkürler arkadaşlar cevaplar için artık bnde gtr nin (benim için) gereksiz olduguna karar verdim çünkü benimde ilk vitesli motorum olacak bu. bi yatırsak motoru gitti grenaj sonra çok ağlarım oyüzden hoşumada gitmesi sebebiyle siyah naked gt250 almak için hiçbir engel kalmadı..
DarkArchAnGeL' Alıntı:rt 125 rt 125 aradığım bu dedim adamlar küfür eder gibi 2007 dedi![]()
crato' Alıntı:big foot karion mu? sank istanbul motor'un elinde vardı bir tane yahu...
Alıntı:
trasher´isimli üyeden Alıntı
teşekkürler arkadaşlar cevaplar için artık bnde gtr nin (benim için) gereksiz olduguna karar verdim çünkü benimde ilk vitesli motorum olacak bu. bi yatırsak motoru gitti grenaj sonra çok ağlarım oyüzden hoşumada gitmesi sebebiyle siyah naked gt250 almak için hiçbir engel kalmadı..
muritu isimli üyeden alıntı
var var bi engel var oda para
sen yenisin bu işlede dur bakiim sne eğitim aldınmı ,ehliyet aldınmı -ki yetmez- eğitimin yoksa yaş o iş onu söyliim valla hayatını tehlikeye atmanı istemem. motor hakkaten güzel sarısına daha bu güün dokundum..konuştum onunla, bana varacan mı dedim, varacaksan siyah giyin dedim sana daha çok yakışıyor.. oda ben de istiyorum dedi..kalp kalbe karşı ama işta başlık parası nabarsın.. büyük memlekete geldik toplayamadık daha başlığı..
muritu' Alıntı:..... açık öğretimi bende alıyorum bi yandan.. dış ticaret ellerinden öper abisi.. fakat mat vizesinden 100 a...........
açıkyol' Alıntı:johnny;
1000 bakımından sonra arka frende bi iyileşme oldu mu?
Gaz kolunda biraz boşluk var,böyle bir sorunu olan var mı?
Sanıyorum rodaj devam edecek,binden sonra hangi devirlere kadar çıkabileceğiz?
Bakım masrafı ne tuttu?Ben de bikaç güne kadar gircem bakıma.
Yağ ve filtre dışında bişey yaptılar mı?
Cevapların için şimdiden tşk.