Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 May 2005
Mesajlar
178
aman diim temmuza kadar zamlanmasın ikinci elde 1-2 tane var bi bak derim sevgiler saygılar
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
muritu' Alıntı:
race model ve yatarak kullanamk gereken bi motorla uzun yol nasıl yormaz .bileklerin sürekliburuk dirseklerin kırık değilmi.. oturuş pozisyonunmu farklı birazdaha açıklarmısın??

GT250 comet ile GT250R gidon mesafeleri arasında az bir fark var, motorun görünümü ile sağlanan genel kanıyla bu tarz bir önyargı oluşması doğal, motorun gidon açısı yüksek cc hacimli güç ünitesine sahip super sport model kullanıcıları için dik, touring naked tarzı kullanan için aşağıda gelebilir, olay tamamen alışmakla alakalı

crato' Alıntı:
unutmadan hanımköy'de havalar nasıl? dışına pek çıkmıyorsun da merak ettim doğrus

öncelik meselesi :)
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
bikehoper' Alıntı:
Arkadaşlar
Sizede satarken kullanım kılavuzu yok dedilermi?Hyosung kullanım kulavuzu basmıyormuş dediler ve kullanım kılavuzumu alamadım.GT-250 nin kılavuzuna bakarak kullanacak değilim ama bazen çok kritik bir sorunda veya basit bir problemde lazım olur diye düşünüyorum.
Kullanım klavuzundan kasıt manual olsa gerek ben aldım halt etmişler hatta Türkçe basılacak denildi ses seda yok bayiden...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
Arkadaşlar, ben gt 250 nin Türkçe kılavuzunu 10
gün önce falan İstanbul Motordan aldım, kitpçıgın
son sayfasında da garanti belgesi var
yani diyecegim şu ki manual Türkçeye çevrilmiş,
bayilerin bu versiyonu temin etmeleri lazımdı....
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Cometlere GT R ön grenajını uygulama imkanı varmı eğer imkan varsa göstergeler değişmeden sabit kalırmı maliyet ne olur keşke bu soruya yanıt alabileceğimiz şirket yetkileri olsa...
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
371
TAMER' Alıntı:
MERHABA,
Arkadaşlar bende comet almayı düşünen biri olarak formu takip ediyorum.Kısmet olur alırsam bende aksesuar ve koruma demirlerini yaptıcağım.

gv250 ve gt250 için koruma demirleri,sissy bar gibi aksesuarları yaptırabileceğiniz profesyonel bir atölye var.Ben şu an kullanmakta olduğum motora(keeway SL)özel yapım sissy bar ve ayna yaptırmıştım,şu an bu yaptırdığım parçalar keeway bayileri tarafından orjinal aksesurlar olarak satılıyor.
Eğer gv250 ve gt250 sahiplerinden biri motorlarını ölçü almak için atölyeye getirirlerse,talep karşılığında seri üretime başlarlar ve tüm hyosungcular bu aksesuarlardan yararlanma fırsatı bulur.Ayrıca burda yapılandan daha iyisi olmayacak parçalar için fazladan para ödemekten kurtulunur.

İlgilenen arkadaşlar olursa Atölyenin yeri ve telefon nosu;

Metal Sanatları Atölyesi/Arslan usta
tel:0212 219 88 24
cep:0536 521 49 92
Hüriyet mah. Dr.Cemil Bengü Cad. Fidan Sok.17/A Çağlayan

dostum sağol uzun zamandır böyle bir adres arıyordum kafama göre bişeyler yaptırmak istiyorum kısa zamanda uğramaya çalışacam :cat:

crato dostum şifre kaybı dolayısıyla MUSTURAKİ olan nick'imi -MUSTURAKİ- olarak değiştirdim hyosung gv250 listeye bu şekilde eklersen sevinirim :rendeer:

birde eralp gardaş bizim gv250 nin testini bir türlü bitiremedi adam motora binmekten yazmaya wakit bulamıyor galiba :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
181
yine tekrarlıyorum ama motosikletlerinizi uzun zamandır kullanıyorsunuz devamını dilerim. ama özellikle cometlerde 250 ve 650 lerin yakıt giderleri nedir yazarsanız sevinirim...
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
hepyek; forumu baştan aşağı bi takib etmeni ve taramanı ayrıca aşağıdaki linkede bakmanı tavsiye ediyorum benim bildiğim kadarıyla cometin yakıtı 40 ytl 400 km kadar, eralp hocanın testinde ise 3-3.5 litre /100 km çıkmıştı, umarım fikir verebilmişimdir dostum.
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=10439
sevgiler & saygılar
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
thundersss' Alıntı:
Cometlere GT R ön grenajını uygulama imkanı varmı eğer imkan varsa göstergeler değişmeden sabit kalırmı maliyet ne olur keşke bu soruya yanıt alabileceğimiz şirket yetkileri olsa...

GT-R modlellerinde kafa granajının ardında bulunan iskelet cometlerde yok, dolayısıyla uygulanması zor olacaktır. ayrıca, direk 250r kafa granajını uygulamak yerine, naked modeller için piyasada satılan granajlardan bulmaya çalışsan daha kullanışlı ve ucuz olur diye düşünüyorum.
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
68
arkadaslar gv 250 ile istanbul-izmir e gitmek istiyorum.gv 250 ile uzun yol yapan varmı yada bu mesafe rahat yapılırmı,bu konuda bilgi vericek olan varsa sevinirim.............
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
160
Gv 650

Arkadaşlar Gv 650 modelini gördüm ve aşıkl oldum. Bu makinayı almak istiyorum Eğer kullanan erkadaşlar varsa ve bana da bilgi verirlerse sevinirim bu makina hakkunda. Buradan olmazsa messengerdan da ulaşabilirsiniz [email protected] .

Teşekkürler...
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
sade7' Alıntı:
arkadaslar gv 250 ile istanbul-izmir e gitmek istiyorum.gv 250 ile uzun yol yapan varmı yada bu mesafe rahat yapılırmı,bu konuda bilgi vericek olan varsa sevinirim.............

triathlet nickli arkadaşımızın bir mesajı var bir önceki sayfada

istanbula gitmem gerekiyordu ilk otobüsle mi gideyim yoksa uçaklamı gideyim diye düşünürken uçak parası vericeğime motora benzin koyar giderim ordada trafikmiş otobüsmüş uğraşmam dedim ve ilk uzun yolculuğumu yaptım iyikide demişim çok zevkli bi yolculuktu motorum bana hiç zorluk çıkarmadı yorucu olacağını düşünmüştüm ama istanbula vardığımda bu düşüncemin yanlış olduğunu farkettim hafif bi bilek ağrısı haricinde gayet iyiydim sanki izmirde gezmiştim oylesine...dönüşte artık tecrübeliydim şeytan dürtmesi sonucu birkere benzin almam dışında hiç mola vermedim arabalı vapur dahil 5saat20 dakikada evimdeydim niye böyle hızlı gittiğimi bende bilmiyorum şeytan dürttü işte öyle bidaha uymucam sonuç olarak çok zevkli bir geziydi ve hyosung alarak nekadar doğru bi kara verdiğimi daha çok farkettim...

motoru gt250r, gv250 ile aynı motor. bence daha rahat bir yolculuk olacaktır. :wiinkk:
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
crato'ya katılıyorum oturuş pozisyonu sebebiyle kesinlikle daha rahat olacaktır, gerçi triathletin hala nasıl böyle brşeyi başardığını daha doğrusu çok rahatsızolmadan o yolu alabildiğini anlayabilmiş değilim ama.. ??
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
68
teskkurler arkadaslar yolculuk sonuclarını bir deneyim olarak nacizane aktarırım...:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
19
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
en kisa zamanda gt250 dark imin fotolarini yollicam muritu.
gercekten havali gorunuyor. 2006 larda 250cc ibareside yok. (dusunceli adamlarmis su hyo ureticileri:)) bazilarini 250cc olduguna inandirmakta gucluk cektim.
hani bi geyik vardi; ulasim icin mi? yasam tarzini yansitmak icin mi? hava olsun diye mi? vs....ancak hemen belirteyim benim tek amacim ozgurluk. su insanlarin tikis tikis yasadigi ve ya yasadigini zannettigi sehirden uzaklara gidebilme ozgurlugu. yasadigim su gezegeni ciplak haliyle gorme ve hissetme... bunun icin sectigim arac gezegene zarar veren turden de olsa bunu en aza indiren bir sey olmasi hafifletici bir sebeb.
hyo gt250 ise uzak mesafelere de gidebilecek guclu ve dayanikli bir motor oldugu icin tercihim oldu.
umarim gezi organizasyonlariniza katilma firsatim olurda yavas yavas aciliriz soyle...
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
provomr' Alıntı:
en kisa zamanda gt250 dark imin fotolarini yollicam muritu.
gercekten havali gorunuyor. 2006 larda 250cc ibareside yok. (dusunceli adamlarmis su hyo ureticileri:)) bazilarini 250cc olduguna inandirmakta gucluk cektim.
hani bi geyik vardi; ulasim icin mi? yasam tarzini yansitmak icin mi? hava olsun diye mi? vs....ancak hemen belirteyim benim tek amacim ozgurluk. su insanlarin tikis tikis yasadigi ve ya yasadigini zannettigi sehirden uzaklara gidebilme ozgurlugu. yasadigim su gezegeni ciplak haliyle gorme ve hissetme... bunun icin sectigim arac gezegene zarar veren turden de olsa bunu en aza indiren bir sey olmasi hafifletici bir sebeb.
hyo gt250 ise uzak mesafelere de gidebilecek guclu ve dayanikli bir motor oldugu icin tercihim oldu.
umarim gezi organizasyonlariniza katilma firsatim olurda yavas yavas aciliriz soyle...

seni çok iyi anlıyorum.. fotolarını bekliyorum.
aynı sebeplrle bende seninkinden bi tane alacağım inş. trafik sorunu, zaman sıkışıklığı, ulaşım pahalılığı derken hem bunların çözümü olacak hemde özgürlüğe ucuracak bir çözüm motor almak..ayrıca arabadan daha fazla kirletmez hatta az kirletir. ancak toplu ulaşımı kullanmaya devam edeceğiz tabii. metro tünellerinde motorla gidecek değilizya..aslında ne macera olurdu filmlrdeki gibi. orada çalıştığım için tünelleri de biliyorum ilginç olabilirdi tabii yakalanana kadar..:wiinkk: :wiinkk:
arkadaşlar herkese kaasız belasız sürüşler ,darısı bizim başımıza.. kararı verdikte para yok para..
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
crato' Alıntı:
GT-R modlellerinde kafa granajının ardında bulunan iskelet cometlerde yok, dolayısıyla uygulanması zor olacaktır. ayrıca, direk 250r kafa granajını uygulamak yerine, naked modeller için piyasada satılan granajlardan bulmaya çalışsan daha kullanışlı ve ucuz olur diye düşünüyorum.
Herşey tamamda far hiç içime sinmiyor ben asıl onu değiştirmek istiyorum Kawasaki Z serisi far kombinasyonu gibi bir şey çok iyi duracaktır diye düşünüyorum ilk işim far araştırmaya başlıyacağım
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
arkadaşlar uzun zamandır kafam çok karışık bi o model bi bu model derken cbf 250 ile gt250 de karar kıldım peki hyosung u alcak olsam hangi bayii yi tavsiye edersiniz yani istanbul anadolu yakasındayım ve benim için önemli olan satıcının müşteri memnuniyetini ön planda tutması bana güven vermesi bide sizde motorunuzu alırken teşhirde olan ürünleri mi aldınız sanırım öle oluyo bunlarda stok olmadığı için bunu merak ettim alırken dikkat edilmesi gereken en önemli hususlar nelerdir yada neresine bakılır düşüp düşmediğini anlamak için bu gibi bikaç sorum daha olcak bu hafta sonu artık bu işi bitirmiş olmam gerekiyo cevaplarsanız çok sevinirim...
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
olsa ne yazar malzemeler eminim çook pahalı oolurdu. alt tarafı alt kısım plastiği comet için yurt dışında 230 €
nasıl olcak
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst