muritu' Alıntı:race model ve yatarak kullanamk gereken bi motorla uzun yol nasıl yormaz .bileklerin sürekliburuk dirseklerin kırık değilmi.. oturuş pozisyonunmu farklı birazdaha açıklarmısın??
crato' Alıntı:unutmadan hanımköy'de havalar nasıl? dışına pek çıkmıyorsun da merak ettim doğrus
Kullanım klavuzundan kasıt manual olsa gerek ben aldım halt etmişler hatta Türkçe basılacak denildi ses seda yok bayiden...bikehoper' Alıntı:Arkadaşlar
Sizede satarken kullanım kılavuzu yok dedilermi?Hyosung kullanım kulavuzu basmıyormuş dediler ve kullanım kılavuzumu alamadım.GT-250 nin kılavuzuna bakarak kullanacak değilim ama bazen çok kritik bir sorunda veya basit bir problemde lazım olur diye düşünüyorum.
TAMER' Alıntı:MERHABA,
Arkadaşlar bende comet almayı düşünen biri olarak formu takip ediyorum.Kısmet olur alırsam bende aksesuar ve koruma demirlerini yaptıcağım.
gv250 ve gt250 için koruma demirleri,sissy bar gibi aksesuarları yaptırabileceğiniz profesyonel bir atölye var.Ben şu an kullanmakta olduğum motora(keeway SL)özel yapım sissy bar ve ayna yaptırmıştım,şu an bu yaptırdığım parçalar keeway bayileri tarafından orjinal aksesurlar olarak satılıyor.
Eğer gv250 ve gt250 sahiplerinden biri motorlarını ölçü almak için atölyeye getirirlerse,talep karşılığında seri üretime başlarlar ve tüm hyosungcular bu aksesuarlardan yararlanma fırsatı bulur.Ayrıca burda yapılandan daha iyisi olmayacak parçalar için fazladan para ödemekten kurtulunur.
İlgilenen arkadaşlar olursa Atölyenin yeri ve telefon nosu;
Metal Sanatları Atölyesi/Arslan usta
tel:0212 219 88 24
cep:0536 521 49 92
Hüriyet mah. Dr.Cemil Bengü Cad. Fidan Sok.17/A Çağlayan
thundersss' Alıntı:Cometlere GT R ön grenajını uygulama imkanı varmı eğer imkan varsa göstergeler değişmeden sabit kalırmı maliyet ne olur keşke bu soruya yanıt alabileceğimiz şirket yetkileri olsa...
sade7' Alıntı:arkadaslar gv 250 ile istanbul-izmir e gitmek istiyorum.gv 250 ile uzun yol yapan varmı yada bu mesafe rahat yapılırmı,bu konuda bilgi vericek olan varsa sevinirim.............
istanbula gitmem gerekiyordu ilk otobüsle mi gideyim yoksa uçaklamı gideyim diye düşünürken uçak parası vericeğime motora benzin koyar giderim ordada trafikmiş otobüsmüş uğraşmam dedim ve ilk uzun yolculuğumu yaptım iyikide demişim çok zevkli bi yolculuktu motorum bana hiç zorluk çıkarmadı yorucu olacağını düşünmüştüm ama istanbula vardığımda bu düşüncemin yanlış olduğunu farkettim hafif bi bilek ağrısı haricinde gayet iyiydim sanki izmirde gezmiştim oylesine...dönüşte artık tecrübeliydim şeytan dürtmesi sonucu birkere benzin almam dışında hiç mola vermedim arabalı vapur dahil 5saat20 dakikada evimdeydim niye böyle hızlı gittiğimi bende bilmiyorum şeytan dürttü işte öyle bidaha uymucam sonuç olarak çok zevkli bir geziydi ve hyosung alarak nekadar doğru bi kara verdiğimi daha çok farkettim...
provomr' Alıntı:en kisa zamanda gt250 dark imin fotolarini yollicam muritu.
gercekten havali gorunuyor. 2006 larda 250cc ibareside yok. (dusunceli adamlarmis su hyo ureticileri) bazilarini 250cc olduguna inandirmakta gucluk cektim.
hani bi geyik vardi; ulasim icin mi? yasam tarzini yansitmak icin mi? hava olsun diye mi? vs....ancak hemen belirteyim benim tek amacim ozgurluk. su insanlarin tikis tikis yasadigi ve ya yasadigini zannettigi sehirden uzaklara gidebilme ozgurlugu. yasadigim su gezegeni ciplak haliyle gorme ve hissetme... bunun icin sectigim arac gezegene zarar veren turden de olsa bunu en aza indiren bir sey olmasi hafifletici bir sebeb.
hyo gt250 ise uzak mesafelere de gidebilecek guclu ve dayanikli bir motor oldugu icin tercihim oldu.
umarim gezi organizasyonlariniza katilma firsatim olurda yavas yavas aciliriz soyle...
Herşey tamamda far hiç içime sinmiyor ben asıl onu değiştirmek istiyorum Kawasaki Z serisi far kombinasyonu gibi bir şey çok iyi duracaktır diye düşünüyorum ilk işim far araştırmaya başlıyacağımcrato' Alıntı:GT-R modlellerinde kafa granajının ardında bulunan iskelet cometlerde yok, dolayısıyla uygulanması zor olacaktır. ayrıca, direk 250r kafa granajını uygulamak yerine, naked modeller için piyasada satılan granajlardan bulmaya çalışsan daha kullanışlı ve ucuz olur diye düşünüyorum.