Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
110
arkadaşlar;dün akşam 7 gibi sarı cometimi teslim aldım.İlk günün heyacanı ve merağıyla şehiriçinde 115 km kullandım.Neden daha önce almadım diyede kendime çok kızdım.İlk izlenimlerimi sizlerle paylaşmak istedim.
Gaz ve debriyaj ayarları çok hassas ve anında tepki veriyor.Frenler daha yeni ve alışmamış olmasına rağmen çok güvenli.Ağır ve dengeli ayrıca rüzgara karşı oldukça güvenli.Boş vites uyarı lambası güvenli değil(vitesteykende yanabiliyor).Aydınlatması mükemmel.Sormak istediklerimse şunlar;
Rolanti ayarı 1400/1500dd. yazmasına rağmen benimki 1700/1800dd. gibiydi ilk kullanımlar için normalmi;ön freni kullanırken zırıltı gibi bir ses geliyor normalmi;
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
bikehoper hayırlı olsun, kesinlikle doğru bir karar, kullandıkça
daha iyi anlayacaksın
rolanti ayarı benimkinde de bahsettigin civarlarda (850 km deyim şu an)
rodaj bitiminde servise soracagım
ön frenden aynı ses ilk başlarda benimde dikkatimi çekmişti ama üstünde
çok durmamıştım, herhalde bir problem değildir...........
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
johnny_rook' Alıntı:
bikehoper hayırlı olsun, kesinlikle doğru bir karar, kullandıkça
daha iyi anlayacaksın
rolanti ayarı benimkinde de bahsettigin civarlarda (850 km deyim şu an)
rodaj bitiminde servise soracagım
ön frenden aynı ses ilk başlarda benimde dikkatimi çekmişti ama üstünde
çok durmamıştım, herhalde bir problem değildir...........

muhtemelen balatalar yeni oldukları için diske sürtüyorlardır, başka bir sorun da olabilir ama. bence servise göstermenizde fayda var.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
crato, bu ses sizde olmadı mı hiç ?
frene bastıgım an gelen bir ses ama öyle sürtme yada sıkıştırma
gibi bir ses değil, ama haklısın servise göstermekte fayda var yine de,
başta biraz kıllanmıştım ama bikehoper da aynı sesden bahsedince
normal diye düşündüm
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
Aynı ses bende de var.
Bikehoper hayırlı olsun.
Arkadaşlar fren demişken arka frenim çok zayıf kalıyor.Sizde durum ne?Ayar vs yapılması gerekiyor mu?
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
bende olmadı, gerçi 2000 km oldu artık. ses falan kalmadı :)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
evet buradan böyle bir sesin olabilecegi bilgisi çıkıyor, bazılarımıznı
dikkatini çekmiş :)
açıkyol arka fren için sana katılıyorum banada zayıf geliyor ama
muhtemelen ayarları bu şekilde, güçlü arka fren demek arka tekeri
kilitleme sorunu demek sanki birazda,
önümüzeki hafta servise 1000 bakımı için gidecegim, bu iki meseleninde
doğrusunu öğrenip, yazarım........
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
20
Arkadaşlar uzun süredir burayı takip ediyorum ama bir türlü birşeyler yazma fırsatı bulamamıştım. Burası hyosung kullanıcıları için harika bir paylaşım platformu olmuş. Öncelikle tebrik ediyorum elinize sağlık.

Beni nasıl farkedipte ilk sayfadaki GV250 kullanıcıları arasına dahil ettiniz şaştım kaldım doğrusu. Evet yaklaşık 40 gün oluyor motoru alalı. Şu an 1700 küsur kilometrede. Gayet memnunum kendisinden. Şu aralar koruma demiri taktırmayı düşünüyorum. Bir gün organize edinde hepberaber gezelim tozalım tanışalım diyorum.

Bu arada MotoGP den dönerken çıkışta GT250R (siyah) kullanan bir arkadaşı benzinciye götürmek için artçı olarak almıştım birkaç metreliğine. Hanginizdi acaba merak ettim şimdi. :)
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
cruiserdem' Alıntı:
Beni nasıl farkedipte ilk sayfadaki GV250 kullanıcıları arasına dahil ettiniz şaştım kaldım doğrusu. Evet yaklaşık 40 gün oluyor motoru alalı. Şu an 1700 küsur kilometrede. Gayet memnunum kendisinden. Şu aralar koruma demiri taktırmayı düşünüyorum. Bir gün organize edinde hepberaber gezelim tozalım tanışalım diyorum.

Aramaya inanmak :) motorun hayırlı olsun

cruiserdem' Alıntı:
Bu arada MotoGP den dönerken çıkışta GT250R (siyah) kullanan bir arkadaşı benzinciye götürmek için artçı olarak almıştım birkaç metreliğine. Hanginizdi acaba merak ettim şimdi. :)

o arkadaş crato diye bilinen kır'o'to dur
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
[/QUOTE]o arkadaş crato diye bilinen kır'o'to dur[/QUOTE]

komtannn ,gelir buna cevap amaaa :mrgreen:

öptüm ikinizide :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
19
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gt250 benim gibi bir acemi icin bile kullanimi rahat bir motor. kullandikca iyi bir tercih oldugunu goruyorum.
fakat aklima takilan bir kac sey var.
1-vites bosta lambasi yaniltiyor fakat daha onemlisi vitesi bosa almakta gucluk cekiyorum. bu zamanla asilabilir mi yoksa bir ayari falan var mi?
2-bulundugu vitese gore yuksek hizda kullanmak veya bulundugu vitese gore dusuk hizda kullanmak herhangi bir arizaya-yipranmaya yol acarmi?
kacinci vites hangi devirde ideal performans verir?
3-bazen sarsintili calisiyor. bunun sebebi bulundugu vitese uygun hizda kullanmiyor olmam olabilir mi?
4-ilk 1000km de max kullanim devri 4000 mi 6000 mi? iki farkli deger okumustum burada.
bir aceminin detaylara duskun sorularina bilgisi olan birisi yanit verebilirse sevinirim.
(bu arada, kaskoyu 512ytl ye koc allianz dan yaptirdim. teror sel afet dahil degil. anahtari ustunde birakmamak kosulu ile her turlu hirsizlik dahil. orta sinif bir otomobil kaskosuna yakin bir ucret fakat ozellikle benim gibi yeni kullanicilar icin iyi bir guvence.)
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
provomr' Alıntı:
1-vites bosta lambasi yaniltiyor fakat daha onemlisi vitesi bosa almakta gucluk cekiyorum. bu zamanla asilabilir mi yoksa bir ayari falan var mi?

ilk 1000 km bakımı (rodaj) sonrası bu durumun düzeldiğini bir kaç kişi beyan etti, özellikle rodajın son zamanlarına doğru vites geçişleri zorlanıyor, vites boşta lambasının yanıltıcı olmasını çok kişi dile getirdi, ben 1-2 kere rastladım

provomr' Alıntı:
2-bulundugu vitese gore yuksek hizda kullanmak veya bulundugu vitese gore dusuk hizda kullanmak herhangi bir arizaya-yipranmaya yol acarmi?
kacinci vites hangi devirde ideal performans verir?

özellikle rodaj süresinde verilen tavsiyelere uymak faydalıdır, motoru uzun süre olmamak kaydıyla sıkıştırmak motorun açılması yönünden olumludur, motora yüklenip rahatlatmak parçaların alışma süresini uzatır, motoru uzun sürelerde düşük devirlerde kullanmak motoru sağırlaştırır.

Ayrıca ufak bir not 6500 devirden sonra motor atikleşmekte, buda doğal olarak yakıt tüketimini arttırmaktadır.

provomr' Alıntı:
3-bazen sarsintili calisiyor. bunun sebebi bulundugu vitese uygun hizda kullanmiyor olmam olabilir mi?

örneğin 3. vitesteyken hızını iyice düşürüp, vites küçültmeden tekrar hızlanmaya başlamaya çalışırsan dediğiniz sarsıntı olacaktır, normaldir, zamanla motora alışacak ve bu gibi sorunları ortadan kaldıracaksınız.

provomr' Alıntı:
4-ilk 1000km de max kullanim devri 4000 mi 6000 mi? iki farkli deger okumustum burada.

2. sorunun cevabında bu konuya değindim, kitapçığa göre 4000 deviri geçmemek gerekiyordu sanırım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
19
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teskkurler komtan.:cat:

pardon.
vitesi bosa almaktaki gucluk benim acemiligimden kaynaklaniyormus.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
cruisererdem evet o bendim ve hatta sana sitemizi ziyaret etmeni de önermiştim hatırlarsan :)
bu arada yaptığın o büyük iyilik için sonsuz teşekkürlerimi tekrar sunmak isterim :)

komtan' Alıntı:
o arkadaş crato diye bilinen kır'o'to dur

crato diye bilinmesinin sebebi crato olmasından kaynaklanıyordur belki. hem saatin bir hayli ilerlemiş olmasından hem de seninle uğraşaraktan başlığı geyiğe çevirmek istemiyor olmamdan kaynaklıdır ki fazla birşey söylemeden konuyu kapatmayi ister bu naçiz deli gönül.
unutmadan hanımköy'de havalar nasıl? dışına pek çıkmıyorsun da merak ettim doğrusu. :cherry:


eğer vitesi boşa geçirmekte zorluk yaşıyorsanız öncelikle kalkıyormuş gibi yaparak tekerleğin bir miktar dönmesini sağlayıp tekrar deneyin. motor rodajda iken dişlilerin yerine oturması biraz zor oluyor, bu şekilde rahatlıkla boşa geçiyor. :cat:
 
Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
110
Arkadaşlar
Sizede satarken kullanım kılavuzu yok dedilermi?Hyosung kullanım kulavuzu basmıyormuş dediler ve kullanım kılavuzumu alamadım.GT-250 nin kılavuzuna bakarak kullanacak değilim ama bazen çok kritik bir sorunda veya basit bir problemde lazım olur diye düşünüyorum.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
6
istanbula gitmem gerekiyordu ilk otobüsle mi gideyim yoksa uçaklamı gideyim diye düşünürken uçak parası vericeğime motora benzin koyar giderim ordada trafikmiş otobüsmüş uğraşmam dedim ve ilk uzun yolculuğumu yaptım iyikide demişim çok zevkli bi yolculuktu:cat: motorum bana hiç zorluk çıkarmadı yorucu olacağını düşünmüştüm ama istanbula vardığımda bu düşüncemin yanlış olduğunu farkettim hafif bi bilek ağrısı haricinde gayet iyiydim sanki izmirde gezmiştim oylesine...dönüşte artık tecrübeliydim:p şeytan dürtmesi sonucu birkere benzin almam dışında hiç mola vermedim arabalı vapur dahil 5saat20 dakikada evimdeydim niye böyle hızlı gittiğimi bende bilmiyorum şeytan dürttü işte öyle bidaha uymucam:cherry: sonuç olarak çok zevkli bir geziydi ve hyosung alarak nekadar doğru bi kara verdiğimi daha çok farkettim...
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
triathlet..(yav ne garip isimler türemeye başladı :))
dostum hoşgeldin.sana şunu sormak istiyorum race model ve yatarak kullanamk gereken bi motorla uzun yol nasıl yormaz .bileklerin sürekliburuk dirseklerin kırık değilmi.. oturuş pozisyonunmu farklı birazdaha açıklarmısın??
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
muritu' Alıntı:
triathlet..(yav ne garip isimler türemeye başladı :))
dostum hoşgeldin.sana şunu sormak istiyorum race model ve yatarak kullanamk gereken bi motorla uzun yol nasıl yormaz .bileklerin sürekliburuk dirseklerin kırık değilmi.. oturuş pozisyonunmu farklı birazdaha açıklarmısın??


jakob,alamadım arkadaşım.. benim iş temmuza kaldı bakacaz artık. alsam zaten çoktan dayanamaz gelirdim gezecek arkadaşların yanına :) şimdikil sadece eski tip motorcu başlığı resimde görüldüğü üzere solda :queen: hepinize saygılar sevgiler.

not: kendimden alıntı yaptım çünkü soruma cevap alamamışım :):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst