Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
muritu' Alıntı:
arkadaşlar selam, iyi akşamlar.
sizlere sormak istediğim şeyler var. GT 250 comet düşünüyordum fakat geçen gün bayide toplanan 250R ları görünce çok beyendim. aslında naked tarzı diyeadlandırlan motorlar gözüme çok güzel geliyor hal fakat servis bana şunaları söyledi buyüzden benim de aklım karıştı:
1) race modeli naked comet e oranla uzunyolda daha az yorar. sebebiyattığında daha az rüzgar alacak olman ve daha hızlı gidebilme imkanı tanır buda.(ben ise tam tersi omurgaya yüklenen baskı sebebiyle cometin daha az yoracağını düşünüyordum.
2)ikisini de kullanmış arkadaşlar, siz uzun yol için hangisiniş öneirsiniz. sürekli uzun yolda kullanmayı düşünmüyorum fakat haftasonu grupla kaçarsak çantamı yani eşyalarımı da taşıyacağımı düşünürsem bunu race de nasıl yapabilirim ki imkanı varmı?
3) yakıt için eralp abimizin testinde normal kullanım için3-3.5 litre /100 km demişti .sizlerin ölçümleri nedir lütfen ölçen arkadaşlar bizimle paylaşsın.
4)servis ve yedek parça hususunda sorun yaşayn varmı. bide hangi bayi den aldınız yada servisi kullanıyorsunuz arkadaşlar.mesela yedek parça fiyatları nasıl, motor koruma aksesuarı varmı,depo çantası yada filegibi şeyler kaça. yedek parça alan oldumu hiç ve nekadar yaptırdı. ilk bakım ücretlimi eğer öyleyse kaça,yağ ve değşim üzretleri neler.gibi.
5)sizin tercih sebepleriniz neler. race ile naked arasında ne gibi bilemediğimiz kullanım ve sürüş farkları var.
lütfen yardımlarıız bi çok arkadaşı aydınlatacaktır.
(not :yukarıdaki sorularda fikir beyan etmeyen arkadaşlar için tekrar taşıdım)
bide önemli bi nokta;
arkadaşlar, sigortalatmak konusunda nereyle çalıtınız ve kaça mal oldu. mesela kredi alınınca sigortlatmayı şart koşuyorlarmı. böyle bi durumda kredinin yanında sigortayı kalın mı kaçırıyorlar yoksa iyi bir fiyat çekerlermi... bide mesela ben 250r aldım diyelim ve sigortalattım ,allah korusun düştüm ve granajı ses yapacak şekilde çatlattım. bu durmda sigorta nasıl devreye giriyor ve nekadarını karşılıyor. yada "yok bu senin hatan yapmayız " mı derler.yapsalarda 1yıllık sigorta iptal mi oluyorve tekrardan poliçe yapılıp yeni anlaşamı yapılıyor... kusura bakmayın sigorta konusunda pek bilgim yok.
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
Kaskonu kendi yaptığın bir kazadan sonra kullanırsan en büyük zararın bir sonraki yıl yaptıracağında uygulanacak hasarsızlık indiriminden yararlanamayacak olman olur ki bu oran %30 civarındadır.Ama karşı tarafın hatalı olduğu bir kazada zaten senin kaskona gerek kalmaz kaskon bozulmamış olur.Ben koçallianz'tan 530 YTL'ye yaptırdım.Ama R'ların kasko bedeli 1400 YTL civarı.Krediyi alacağın bankayla kasko olayını da başta konuş.İsviçre ve Koç Allianz motosiklete kasko olayını en iyi yapan 2 sigorta onları tavsiye ederim.
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
yolun açık olsun açıkyol .sağol.. en kısa zamanda zilein arasına girmek dileğiyle..
günümü bilgisayar karşısında geçirir oldum yav.. olacak işmi bu bea.
arkadaşlar çektiniz video görüntülri yokmu paylaşacağınız ,şöle cometide gösteren iyi olurdu aslında..

sigorta ve kredi işinde başka söyleyecek şeyleriolan arkadaşlar varsa bekliyorum :)
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
36
muritu' Alıntı:
mesela SUDA sen oturuş pozisyoınunu çözünce rahat ettim-alıştım demiştin bunu biraz anlatabilirmisin nasıl çözdün..

Dostum 250r da ilk kulanmaya başladığında direksiyonu çok sıkıtutacaksın motoru kontroletmek için. haliyle ellerin çok ağrıyacak bide bedenin böyle bi oturuma alışkın olmadığı için bi süre belin ayakların arıyacak. yani bunlar kesin şeyler diil ama benim başıma bunlar geldi. sonra bütün vücudunun ağırlığını ellerine vereceksin yatay pozisyonda ve koların çok ağrıyacak bu seni başta baya bi zorlar sonrasında ayaklarını kullanınca ve dirseklerini birazdaha kırıp motorda birazdaha dik durunca hiçte yormadığını farekedeceksin. illede 100 le giderken deponun üstüne yatmak zorunda diilsin normal olarak gitsende çok az yoruruyo. tabi bu oturuşu kavrayınca. vücudunun yükünün yarısı ayaklarına yarısı kolarına dağılınca çok daha rahat sürüş sağlanıyo. tabi bu senin 2-3 haftanı alır motora alışma safanda. ama şuan ben gayet rahatım herhangi biyerimde ağrımıyo uzun yolada gittim 200 km kadar. tabi bellik falan takmassan işler değişir :) ozaman dik durmamış oluyosun kamburun çıktımıda vücut aılışıyo ve motodan indinmi belini doğrultmakta epeyce zorlanıyosun. bir diğer olayda comet ı stabilize yolda kullanamassın çünki aynı tip lastik kullanılıyo biraz süratli girersen allah korusun nerden çıkacağın hiç belli olmaz ama cometın avantajı yüksek olması ve oturumunun daha dik olması onun dışında herşeyi aynı. aga git bayiye şöyle 2 sinide koy önüne hangisi gönlünden geçiyosa al bukadar inciğini cinciğini düşünürsen sen hayatta motor alamssın benden söylemesi. :) çünki herkesin görüşü farklı olur aynen satıcının dediği gibi sen comet ı alırsın der 2 aysonra gözün r da kalır der. burda başkası gelir comet al der. yani görüşlerin sonuyok. iş sende bitiyo hangini beyenirsen onu al onun masrafı çok bunun şusu çok diye bakarsan eğer sen comet ıda düşür onunda masrafı çıkar. bence masrafsız motordiye bi kavram yok.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
muritu' Alıntı:
yolun açık olsun açıkyol .sağol.. en kısa zamanda zilein arasına girmek dileğiyle..
günümü bilgisayar karşısında geçirir oldum yav.. olacak işmi bu bea.
arkadaşlar çektiniz video görüntülri yokmu paylaşacağınız ,şöle cometide gösteren iyi olurdu aslında..

sigorta ve kredi işinde başka söyleyecek şeyleriolan arkadaşlar varsa bekliyorum :)
Evet bencede artık çok düşünmeyip seçimini yapmalısın biraz daha böyle devam edersen ince eleyip sık dokursan alamazsın ben makinemi tamamen kendi çalıştığım biriktirdiğim parayla aldım iyice inceledim osu busu şusu derken üzerine oturduğum anda aklımdaki herşey silindi ona dönüp bakınca insan çektiği tüm sıkıntıları unutuyor Allah nazardan saklasın...
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
36
Arkadaşlar benim bi sorum olucak ben lastiklerin yanaklarına sarı şerit çekmek istiyorum fakat lastiğin yanakalrındaki kurşunlar buna engel olucak gibi geliyo. bide ben bu şeritlerden nerden edinebilirim ç.kalede bulamadım yardımcı olursanız çok sevinirm. yanlış görmediysem zıpır öyle bi şerit atmıştı 250 comet ına kurşun problemini nasıl aştın acaba :)
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
arkadaşlar hepinizi çok seviyorum paylaştığınız fikrler için çook teşekkür ediyorum.
race ile comet arasındayım. sıkı elemelerden sonra CBF yi de eledim ve bu ikisi arasında kaldım.kasko yaptırmayı öneriyormusunuz. bunu soruyorum çunku sigorta işini krediyle birllikte konuş dediniz.bu sebeple ,sigorta ne derece önerilir. AÇIKYOL race için sigorta1400 demiş mesela bi düşüşde bu masraf (yan yatırma grenaj değişimi) çıkarmı.yani kaza olmazsa bu para boşuna gidecek,yada 1400 un altında masrafınız olursa da. bu sigorta rakamları (1400 race, 550 comet) hırsızlık sigortasını da içeriyormu.motor 6950+230 plaka (kendiniz yaptırabiliyormusunuz,daha ucuza gelirmi?)+min500 mont ve kask+550 sigorta (comet) =8250 = 250R parası . cometin bile 1milyaardan fazla masrafı var yaa. nasıl alıcaz bu motoru bilmem. kredi bunların hepsini karşılayacakmı. acaba.hondanın kursuna gitmeyi ve temmuz sınavıyla ehliyetimi almayı dşünüyorum tabii onlarında nakit para masrafları var.ehliyet için tavsiye edebileceğiniz ucuz yerler neresi?? off vaz geçircek kadar masraflı oldu bu sevdaa. içim darak-ldı off ladım yav.neyse arkadaşlar umarım aranıza katılırım. hepiniz çok sağolun. eywallah.(incelememin sebebi sonradan beklenmedik bi masrafla felan karşılaşmamayı istemem.anlarsınız umarım.).bunların dışında bi masraf çıkarmı. vergi felan var daa bide dimi yaaa.100 mü nekada bunun yıllık vergisi.ilk alımda motorun fiyatının içindemi.

bu arda SUDA nın sorusu vardı bekledim ama cevap gelmedi. oanda bi bakın arkadaşlar. ZIPIR seninnbilgin olacaktı bu konuda.üzerine yazdım kusura bakma SUDA.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
muritu' Alıntı:
arkadaşlar hepinizi çok seviyorum paylaştığınız fikrler için çook teşekkür ediyorum.
race ile comet arasındayım. sıkı elemelerden sonra CBF yi de eledim ve bu ikisi arasında kaldım.kasko yaptırmayı öneriyormusunuz. bunu soruyorum çunku sigorta işini krediyle birllikte konuş dediniz.bu sebeple ,sigorta ne derece önerilir. AÇIKYOL race için sigorta1400 demiş mesela bi düşüşde bu masraf (yan yatırma grenaj değişimi) çıkarmı.yani kaza olmazsa bu para boşuna gidecek,yada 1400 un altında masrafınız olursa da. bu sigorta rakamları (1400 race, 550 comet) hırsızlık sigortasını da içeriyormu.motor 6950+230 plaka (kendiniz yaptırabiliyormusunuz,daha ucuza gelirmi?)+min500 mont ve kask+550 sigorta (comet) =8250 = 250R parası . cometin bile 1milyaardan fazla masrafı var yaa. nasıl alıcaz bu motoru bilmem. kredi bunların hepsini karşılayacakmı. acaba.hondanın kursuna gitmeyi ve temmuz sınavıyla ehliyetimi almayı dşünüyorum tabii onlarında nakit para masrafları var.ehliyet için tavsiye edebileceğiniz ucuz yerler neresi?? off vaz geçircek kadar masraflı oldu bu sevdaa. içim darak-ldı off ladım yav.neyse arkadaşlar umarım aranıza katılırım. hepiniz çok sağolun. eywallah.(incelememin sebebi sonradan beklenmedik bi masrafla felan karşılaşmamayı istemem.anlarsınız umarım.).bunların dışında bi masraf çıkarmı. vergi felan var daa bide dimi yaaa.100 mü nekada bunun yıllık vergisi.ilk alımda motorun fiyatının içindemi.

bu arda SUDA nın sorusu vardı bekledim ama cevap gelmedi. oanda bi bakın arkadaşlar. ZIPIR seninnbilgin olacaktı bu konuda.üzerine yazdım kusura bakma SUDA.
Kasko imkan varsa tabiki yaptırmalısın benimkisi koç alliance 640 ytl sel ve terör yok sadece artık al şu motosikleti hepimiz rahatlayalım THY airbus alırken inan senin kadar incelemedi:flower:
Makinelerin yıllık vergileri ne kadar arkadaşlar bilen varmı bende merak ettim...
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
muritu' Alıntı:
arkadaşlar hepinizi çok seviyorum paylaştığınız fikrler için çook teşekkür ediyorum.
race ile comet arasındayım. sıkı elemelerden sonra CBF yi de eledim ve bu ikisi arasında kaldım.kasko yaptırmayı öneriyormusunuz. bunu soruyorum çunku sigorta işini krediyle birllikte konuş dediniz.bu sebeple ,sigorta ne derece önerilir. AÇIKYOL race için sigorta1400 demiş mesela bi düşüşde bu masraf (yan yatırma grenaj değişimi) çıkarmı.yani kaza olmazsa bu para boşuna gidecek,yada 1400 un altında masrafınız olursa da. bu sigorta rakamları (1400 race, 550 comet) hırsızlık sigortasını da içeriyormu.motor 6950+230 plaka (kendiniz yaptırabiliyormusunuz,daha ucuza gelirmi?)+min500 mont ve kask+550 sigorta (comet) =8250 = 250R parası . cometin bile 1milyaardan fazla masrafı var yaa. nasıl alıcaz bu motoru bilmem. kredi bunların hepsini karşılayacakmı. acaba.hondanın kursuna gitmeyi ve temmuz sınavıyla ehliyetimi almayı dşünüyorum tabii onlarında nakit para masrafları var.ehliyet için tavsiye edebileceğiniz ucuz yerler neresi?? off vaz geçircek kadar masraflı oldu bu sevdaa. içim darak-ldı off ladım yav.neyse arkadaşlar umarım aranıza katılırım. hepiniz çok sağolun. eywallah.(incelememin sebebi sonradan beklenmedik bi masrafla felan karşılaşmamayı istemem.anlarsınız umarım.).bunların dışında bi masraf çıkarmı. vergi felan var daa bide dimi yaaa.100 mü nekada bunun yıllık vergisi.ilk alımda motorun fiyatının içindemi.

bu arda SUDA nın sorusu vardı bekledim ama cevap gelmedi. oanda bi bakın arkadaşlar. ZIPIR seninnbilgin olacaktı bu konuda.üzerine yazdım kusura bakma SUDA.
550 denmişti koç alliance dan sen neden 640 a yaptırdın ,hırsızlık dahilmi, yada farklı bi durummu var?? motorun vergileri ve ilk yıl ödenip ödenmediği(ödenmiyor sanırım fakat emin değilim) hakkkında bilgisi olan. yukardaki sorulara bi göz atarsanız sevinirim.arkadaşlar ayrıntıları dğşğnmeden motor alamam ,tolere edebilecek ek kaynağım yok.
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
muritu' Alıntı:
550 denmişti koç alliance dan sen neden 640 a yaptırdın ,hırsızlık dahilmi, yada farklı bi durummu var?? motorun vergileri ve ilk yıl ödenip ödenmediği(ödenmiyor sanırım fakat emin değilim) hakkkında bilgisi olan. yukardaki sorulara bi göz atarsanız sevinirim.arkadaşlar ayrıntıları dğşğnmeden motor alamam ,tolere edebilecek ek kaynağım yok.

acentalar arası farklılıklar olabiliyor, en doğru fiyatı genel merkez verir.
koç'ta tam kapsamlı kasko yapılıyor.
anahtar teslim fiyata ÖTV, ilk 6 aylık Motorlu Taşıtlar Vergisi, plaka ve ruhsat masrafları dahildir.
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
Ben aldığımda (nisan başı) 1 ay içinde Motorlu Taşıtlar vergisinin ilk taksidini ödemen gerek dediler.Ben de Ziraat'e 30 YTL yatırdım.Yani ilk taksitini de bana ödettiler.İlk yıl muayeneden muaf oluyor sanırım.Benim kasko fiyatına sel,deprem,terör hepsi dahildi.
Hala kaza sonrası servise uğramadım acaba hiç yaptırmayıp kaskoyu kullanmasam mı,karar veremedim.Pasta cila ile kapanır mı acep siz ne dersiniz?
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Benim ÖTV makbuzum var, MTV makbuzum yok, işlemi yapan muameleciyi aradım bilmiyorlar yatıp yatmadığını, sisteme henüz geçmemiş, başka muameleciye sordum haziranda 30 YTL yatıracan o kadar dedi, kimisi muayenede ödersin diyor bu konu muallakta bende de.
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
5
selamlar..yaklaşık 2 haftadır forumu sureklı okuyorum sanıyorum en kısa zamanda gt 250 r'ımı alıyorum Allah izin verirse..gecen hafta ufak bir motor kazası yapmama ragmen bu tutkum hiçde azalmış degil aksine bu konu hakkında daha cok yogunlaşmaya basladım umarım 250 lıkte beni burgman gibi altından atmaz..sizlerin artık yeterlı km yaptıgınızı varsayarak acaba makınadan memnunmusunuz diye sormak istiyorum..
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
NETAFIM' Alıntı:
selamlar..yaklaşık 2 haftadır forumu sureklı okuyorum sanıyorum en kısa zamanda gt 250 r'ımı alıyorum Allah izin verirse..gecen hafta ufak bir motor kazası yapmama ragmen bu tutkum hiçde azalmış degil aksine bu konu hakkında daha cok yogunlaşmaya basladım umarım 250 lıkte beni burgman gibi altından atmaz..sizlerin artık yeterlı km yaptıgınızı varsayarak acaba makınadan memnunmusunuz diye sormak istiyorum..

sınırları zorlamadığınız sürece sorun olacağını sanmıyorum.
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
5
crato birde sarı ve sıyah arasında kaldım senınkı sıyah sanırım bi fikir alabılırmıyım senden..siyah cok hos fakat gece surus ıcın bu kadar bılıncsız surucu arasında bı tehlıke tasırmı acaba..birde gittigim bayide sarı yoktu kızıltopraktakınde sadece sıyah ve kırmızı bende sıyah dedım sonrasında pişman olmak ıstemıyorum anlamıssındır derdimi:)
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
NETAFIM' Alıntı:
crato birde sarı ve sıyah arasında kaldım senınkı sıyah sanırım bi fikir alabılırmıyım senden..siyah cok hos fakat gece surus ıcın bu kadar bılıncsız surucu arasında bı tehlıke tasırmı acaba..birde gittigim bayide sarı yoktu kızıltopraktakınde sadece sıyah ve kırmızı bende sıyah dedım sonrasında pişman olmak ıstemıyorum anlamıssındır derdimi:)


gece sürüşlerinde boya fosforlu değilse pek fark olmuyo :)

açık ve parlak renkler motoru her detayına kadar gösterir, koyu renkler ise daha ağır başlıdır ancak karizmatiktir bence. karar sizin tabii ki :wiinkk:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Plakayı aldığımda aracı eleman 30 ytl bandrol ücretini ziraate bana ödettirdi vergiden kasıt bumu arkadaşlar ben İzmir bölge müdürlüğünden kaskoyu yaptırdım bugün yarın poliçeeyi alırım ayrıca Allah korusun ölüm halinde 10000 ytl aileye ödeme var belki bu farkettiriyordur bende terör ile sel yok ayrıca hırsızlık dahil muritu...
Az önce Allahın belası bir velet su tabancası ile gözüme deterjanlı su sıktı yerler deterjanlı su içindeydi ARKADAŞLAR 30 KM ile gidiyordum şaşkınlıktan gazı arttırdım sanırım arka tekerlek sola kaydı kontra ile zor toparladım asıl önemli olan ıslak zeminlerde dikkat gerçekten çok kayıyor bunu kullanan başka bir arkadaşımda söyledi ve kendisi tecrübeli bir sürücü...

NETAFIM' Alıntı:
crato birde sarı ve sıyah arasında kaldım senınkı sıyah sanırım bi fikir alabılırmıyım senden..siyah cok hos fakat gece surus ıcın bu kadar bılıncsız surucu arasında bı tehlıke tasırmı acaba..birde gittigim bayide sarı yoktu kızıltopraktakınde sadece sıyah ve kırmızı bende sıyah dedım sonrasında pişman olmak ıstemıyorum anlamıssındır derdimi:)
Reflektör şeritler var bu gece görüş derdini çözecektir koruma montlarındada fosforlu şeritler var arkadaki reflektör ve stoplar gayet iyi bir görüş sağlıyor...

açıkyol' Alıntı:
Ben aldığımda (nisan başı) 1 ay içinde Motorlu Taşıtlar vergisinin ilk taksidini ödemen gerek dediler.Ben de Ziraat'e 30 YTL yatırdım.Yani ilk taksitini de bana ödettiler.İlk yıl muayeneden muaf oluyor sanırım.Benim kasko fiyatına sel,deprem,terör hepsi dahildi.
Hala kaza sonrası servise uğramadım acaba hiç yaptırmayıp kaskoyu kullanmasam mı,karar veremedim.Pasta cila ile kapanır mı acep siz ne dersiniz?
Aslında çok ufak hasarlada kaskoyu sekteye uğratmak banada çok doğru gelmiyor tabi bu senin poliçeni devam ettirip ettirmeyeceğine bağlı...
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2004
Mesajlar
41
merhaba arkadaşlar,

bu sıralar aşırı yoğun iş ve okul tempom nedeni ile sizlerden biraz uzak kaldım:salut: neyseki bu aralar nispeten daha rahatladım :) we işte gene buradayım

koçalyanz hakkında burada pek konusulmayan birşey warki, o da 250cc altı motorlarda hırsızlık için kapalı garaj şartı araması. ewet belki kapalı garajınız da olabilir. ama araç eğer dışarıya bir yere gittiğinizde çalınırsa kasko bunu hiçbir şekilde ödemez deniyor.:pr: bu konuyu ısrarla 3 tane acenteye we istanbul merkeze sordum hepsi bu durumu onayladı. (motorun kilo olarak ağır olması da bu durumu değiştirmez deniyor) böyle olunca benim için koçtan kasko yaptırmanın bir anlamı kalmadı. bende daha sora başak sigortaya sordum herşey dahil 800ytl fiyat çektiler we bugün en son ray sigortaya sordum çalıntıda %25'i ödemiyor we istediği fiyat tam tamına 1450ytl (çüş!!).

Bu durumda elimde muafiyet sorunu olmayan bir tek başak sigorta kaldı, onunda fiyatı biraz yüksek geldi ama :pale:

Ewet arkadaşlar warmı bildiğiniz uygun fiyatlı we muafiyetsiz bir kasko??? Bu kasko işini halletmeden için rahat etmicek we de yawas yawas sıkılıorum en sonunda başağa yaptırcam kurtulcam artık öff....

Hepinize sewgiler :rendeer:
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
15
Kredi konusunda koçbank %1.10 faiz oranıyla motosiklet kredisi veriyor. Ama anahtar teslimi fiyatının %80 nini karşılıyor. Kask, mont, pantolon, bot, çizme, bellik, sırtlık, eldiven, dizlik gibi ilave donanım ihtiyaçlarınızı krediye dahil edebiliyorsunuz. Koruma ekipmanlarını da faturalatırsanız, motosiklet anahtar teslim bedelinin %90 ını karşılıyor. Teminat olarak : 1 kefil+rehin+kasko...48 aya kadar da vade yapıyor...

Ama yine de benim kafama takılıyor. Acaba ihtiyaç kredisi çekip almak daha mantıklı mı? Çünkü motosiklet almak isteyen çogu kişi gibi ben de hesaplamayı iyi yapıp ona göre hareket etmemiz gerektiği için. Motosiklet kredisini kullanarak motosiklet alırsak %10 luk kısmı hariçten masraf çıkaracak. birde buna ek masraf falan eklenirse işin içinden çıkılmaz..
Kendi kendime düşünüyorum motosiklet+koruma ekipmanları+başka borçlar hepsi için tüketici 10000 YTL tüketici kredisi çeksem mi diye. Garanti bankası %1.54 ile veriyor. Daha mı mantıklı olur acaba...

Bu arada thundersss, bayi ile ilgili verdiğin bilgiler için sağol. Gidip görüştüm. Ellerinde yokmuş yakından göremedim..
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
romulosus' Alıntı:
Kredi konusunda koçbank %1.10 faiz oranıyla motosiklet kredisi veriyor. Ama anahtar teslimi fiyatının %80 nini karşılıyor. Kask, mont, pantolon, bot, çizme, bellik, sırtlık, eldiven, dizlik gibi ilave donanım ihtiyaçlarınızı krediye dahil edebiliyorsunuz. Koruma ekipmanlarını da faturalatırsanız, motosiklet anahtar teslim bedelinin %90 ını karşılıyor. Teminat olarak : 1 kefil+rehin+kasko...48 aya kadar da vade yapıyor...

Ama yine de benim kafama takılıyor. Acaba ihtiyaç kredisi çekip almak daha mantıklı mı? Çünkü motosiklet almak isteyen çogu kişi gibi ben de hesaplamayı iyi yapıp ona göre hareket etmemiz gerektiği için. Motosiklet kredisini kullanarak motosiklet alırsak %10 luk kısmı hariçten masraf çıkaracak. birde buna ek masraf falan eklenirse işin içinden çıkılmaz..
Kendi kendime düşünüyorum motosiklet+koruma ekipmanları+başka borçlar hepsi için tüketici 10000 YTL tüketici kredisi çeksem mi diye. Garanti bankası %1.54 ile veriyor. Daha mı mantıklı olur acaba...

Bu arada thundersss, bayi ile ilgili verdiğin bilgiler için sağol. Gidip görüştüm. Ellerinde yokmuş yakından göremedim..
Sorun değil müsait olduğum bir zaman şu konulacak yer işini bitirsem makinemi alabilsem depodan gelip görebilirsin günde 1 saat kullanma şansım oluyor ondada neredeyse kaza yapıyorduk kim ne derse desin siyah harika görünüyor Allah nazardan saklasın...
Ben kredi değilde paramı biriktirip almayı tercih ettim ama o dönem alacağım makine belli değildi bu dönemde örneğin Regal Raptor artık bulunmuyor İzmirdede 250 cc Comet ve R yok İstanbulda bile belirli renkler bulunmuyormuş mevsim itibarı ile acele etmekte fayda var şu vergi işi aklımı kurcalıyor atlamak istemem bunu nereden araştırabiliriz arkadaşlar bir fikri olan varmı artık ehliyet sınav sonuçları açıklansada ikinci sınava girip ehliyeti alıp rahat rahat dolaşsak...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst