Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336
peki bi fikri olan varmı şu aynalar için yaw hangi motorun aynası olurki buna gt250 comete

ahanda benden resim






 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2005
Mesajlar
178
Hyosunglar deniz kenerında...

Bu resmi internetten buldum motosikletim diye demiyorum ama çok güsel güneşleniyorlar hemde hepsi çıplak :queen:

Böyle bişey yapmak isteyen kırmızı copmetlere selam olsun haber bekliyorum.

Önce üç arkadaş Geziye çıkar...



Sonra Diğer arkadaşlarıda gelir geyik falan yaparlar...:)



Sonra Cruiser kullanan ve raceçi arkadaşlarıyla buluşmuşlar ama resim çektirmemişler çok ayıp:)
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
19
Evet biliyorum, ama o zaman pek kulak asmamıstım acıkcası, diyorumya enduro yada cruiser diye takmıstım kafaya, ama simdi inceleyince cidden saglam makina gibi görünüyor. Birde yakından bakıp soyle bi ellemek, kurcalamak lazım sagını solunu :)
Ah hanımı da bir kandırabilsem...

Bu arada cidden araba kullanmak artık eziyet olmaya basladı, O yüzden acilen bir karar versem iyi olacak. Hergün Besiktaş - Hadımköy - Besiktas yapıyorum günde en iyi ihtimal 4 saatim yollarda geciyor... :(
Evet evet ben bu motoru aliim... :queen:
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
19
Yok Cruiser diye ısrarım yok artık. GT250 gayet güzel görünüyor.
Iri ve kaslı görüntüsü hosuma gitti. Birde üzerine oturup bakmak lazım dedigim gibi. 1,83 boyundayım. Ve rahat, mümkün oldugunca dik bir oturma pozisyonu varsa, ki resimlerden gördügüm kadarıyla fena değil, GT250 derim.
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
28
Selam, aranızda GV650 kullanıcısı yok mu, eralpt nin testi haricinde ve firmanın internet sitesi haricinde bilgi edinemedim. Testi okudum, teknik özelliklere baktım, fiyatınıda biliyorum ama gerçek bilgi sürekli kullanandan alınır.
Bende regal raptor var, başlangıç motoru olarak almıştım, artık yavaş yavaş motoru büyütmek için araştırmalara başladım ve GV650 çok güzel, tavsiye edermisiniz
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
Motoru kesinlikle bayide görmeli, üzerine oturmalısınız diye düşünüyorum. Kullanıcılar muhakkak vardır da henüz kendilerini bulup, listemize ekleyemedik :)
 
Katılım
18 May 2005
Mesajlar
178
gv 650 criuser görünümlü race gibi çalıştığını söylüyorlar düşük devirlerde az tork yüksek devirlerde çok tork dolayısıyla 200 220 basan cruiser istiyosan al değişik bi motor:)
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
28
jakobien' Alıntı:
gv 650 criuser görünümlü race gibi çalıştığını söylüyorlar düşük devirlerde az tork yüksek devirlerde çok tork dolayısıyla 200 220 basan cruiser istiyosan al değişik bi motor:)
benide cezbeden zaten bu oldu, cruiser görünümlü ama race gibi, ilk sayfaya baktım kim hangi motoru kullanıyo diye ama gördüğüm kadarı ile hiç GV 650 kullanıcısı yok.
Gidip bakmaya korkuyorum çünkü alıp çıkmaktan korkuyorum, biraz daha zamanı var almak için.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
TARIKKK' Alıntı:
Yok Cruiser diye ısrarım yok artık. GT250 gayet güzel görünüyor.
Iri ve kaslı görüntüsü hosuma gitti. Birde üzerine oturup bakmak lazım dedigim gibi. 1,83 boyundayım. Ve rahat, mümkün oldugunca dik bir oturma pozisyonu varsa, ki resimlerden gördügüm kadarıyla fena değil, GT250 derim.
Hiç düşünme bende 186 cm boy ve 87 kilo ağırlık var gayet iyi duruyorum...

AXA OYAKTAN kasko için 1250 ytl fiyat çıktı diğer bir kaç yer yapmıyormuş ne olacak şimdi fiyat araştırmaya devam ediyorum...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
thundersss, gerçi daha öncede yazmıştım, benim gt250 yi 507 YTL ye koç allianzdan full kasko yaptırdım - kapalı yer şartı aramadan ve 7 taksitle,
bir acentesi ile gidip konuş bence
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
41
Ewet dostlar bende katıldım artık aranıza :cherry:

resim0053ua.jpg
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
205
Raptor_SS' Alıntı:
inicio1un.jpg

merhaba arkadaşlar
Ya ben bu motoru görünce resmen tutuldum 650cc sanırım 2006 model daha piyasaya çıkmadı fiyatını bilen yoktur herhalde :silent:
Bu arada
Hyosung GV 250
250cc 2004 model cruiserın özellikleri için
http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=20875
250cc 2004 model cruiserın performansı için
http://www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=20875

Hyosung GV 650
650 cc 2004 model cruiserın özellikleri için
http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=20876
650cc 2004 model cruiserın performansı için
http://www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=20876


11000 YTL PARA İSTİYOR adam çok fazla aklı başında ise buna ancak ödenecek para arkadaşım 9000 ytl dir .ama çok güzel duran bir alet fakat o değerde bir kalitesi yok . güzel alet ama bilemiyorum 11000 fazla . çok güzel alet yoksa biraz malzemesi o para etmez yoksa çok kaliteli alettir ben hyosungu takdir ederim .
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
28
şimdi benim kafam karıştı fiyatı 15000 ytl biliyodum ama stenza 11000 ytl dedi, acaba indirim falan mı yapılıyo. Arkadaşlar 20000.-€ verip V-ROD alamayacağımıza göre GV650 15000e alınır, ya bu alet benim ağzımı acayip sulandırdı, akşam gidip bakacam,
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
myway' Alıntı:
şimdi benim kafam karıştı fiyatı 15000 ytl biliyodum ama stenza 11000 ytl dedi, acaba indirim falan mı yapılıyo. Arkadaşlar 20000.-€ verip V-ROD alamayacağımıza göre GV650 15000e alınır, ya bu alet benim ağzımı acayip sulandırdı, akşam gidip bakacam,

o makina 2. el sanıyorum.
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
28
GV650 nin resimleri, arada bide HD V-ROD ve HD H-ROD var, paylaşmak istedim
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Sanırım clubrn diye 2005 kırmızı gt cometli bir arkadaş daha vardı forumda ben şehirleride eklemeyi tavsiye ediyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst