

benide cezbeden zaten bu oldu, cruiser görünümlü ama race gibi, ilk sayfaya baktım kim hangi motoru kullanıyo diye ama gördüğüm kadarı ile hiç GV 650 kullanıcısı yok.jakobien' Alıntı:gv 650 criuser görünümlü race gibi çalıştığını söylüyorlar düşük devirlerde az tork yüksek devirlerde çok tork dolayısıyla 200 220 basan cruiser istiyosan al değişik bi motor![]()
Hiç düşünme bende 186 cm boy ve 87 kilo ağırlık var gayet iyi duruyorum...TARIKKK' Alıntı:Yok Cruiser diye ısrarım yok artık. GT250 gayet güzel görünüyor.
Iri ve kaslı görüntüsü hosuma gitti. Birde üzerine oturup bakmak lazım dedigim gibi. 1,83 boyundayım. Ve rahat, mümkün oldugunca dik bir oturma pozisyonu varsa, ki resimlerden gördügüm kadarıyla fena değil, GT250 derim.
Raptor_SS' Alıntı:![]()
merhaba arkadaşlar
Ya ben bu motoru görünce resmen tutuldum 650cc sanırım 2006 model daha piyasaya çıkmadı fiyatını bilen yoktur herhalde :silent:
Bu arada
Hyosung GV 250
250cc 2004 model cruiserın özellikleri için
http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=20875
250cc 2004 model cruiserın performansı için
http://www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=20875
Hyosung GV 650
650 cc 2004 model cruiserın özellikleri için
http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=20876
650cc 2004 model cruiserın performansı için
http://www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=20876
myway' Alıntı:şimdi benim kafam karıştı fiyatı 15000 ytl biliyodum ama stenza 11000 ytl dedi, acaba indirim falan mı yapılıyo. Arkadaşlar 20000.-€ verip V-ROD alamayacağımıza göre GV650 15000e alınır, ya bu alet benim ağzımı acayip sulandırdı, akşam gidip bakacam,
Sıfırı 15000 ytl ikinci eli 12500 ytlcrato' Alıntı:o makina 2. el sanıyorum.