- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
arasak bulabilir miyiz acep o konsollardan.
aslında açacan öyle bir retro atarici, 25 yaşın altını almayacan
sitrit faytır, iron horse
amiga500 lerle bombacı, soccer
harika fikir kanka...Büyüklere Atari Salonu diye tabelayıda çakıcan...biz ne yaşlı ne genc orta kuşakcı fırıldaklar akıcaz oraya..