MT Hangi Bilgisayar Oyunlarını Oynuyor??=)

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arasak bulabilir miyiz acep o konsollardan.

aslında açacan öyle bir retro atarici, 25 yaşın altını almayacan
sitrit faytır, iron horse
amiga500 lerle bombacı, soccer

harika fikir kanka...Büyüklere Atari Salonu diye tabelayıda çakıcan...biz ne yaşlı ne genc orta kuşakcı fırıldaklar akıcaz oraya..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hayatımı değiştirecek altüstedecek onlıne bir oyun yokmu sayın arkadaşlar...ama hayat yönetme veya kesmeli biçmeli oyun olmasın...dah abaşk abir şey arıyorum...
 
Katılım
11 Şub 2009
Mesajlar
17
C&C Red Alert 2 , GTA serisi ve geçen dogubank ta gördüm atari aldım süper mario oynuyorum
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Lfs (live For Speed) Üzerine Yarış Simülatörü Tanımam :) Ve Fifa 2008(Abimle Maç Yapmanın Zevkı Hiç Bir Şeye Değişilmez)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst