ümmet abi iftar yemeği mükemmeldi gelemeyen arkadaşlarımız çok şey kaçırdılar keşke sende aramızda olabilseydin . kasımda geldiğinde yine bi organizasyon yaparız abi inş.
Adananın yolları taşdan ümmet abi sen çıkardın bizi bizi baştan.Biz ne bilirdik şehirler arası yolculuğun Mt organizasyonunun böyle güzel olacağını
![]()
abi banada sitenizde yer varmıbende dün ordaydım hakikaten çok güzeldi
yok abi senin emeklerin tartışılmaz. Senin motorun kadar büyük bir gönlün var abi emeklerin için teşekkür ederim. Ayriyeten Adanadan katılan diğer arkadaşlarımızada teşekkür ederim. Çok güzel bir organizasyon oldu elhamdülillah. Kazasız belasız atlattık çok şükür.:rendeer::cat:ya arkadaşlar öyle şeyler yazmayın utandırıyosunuz beni . orda herkesin benim kadar emeği var inşallah en kısa zamanda antepli arkadaşları bizde ziyaret edicez adana grubu olarak . bende dün aramıza katılan ve bizi yanlız bırakmayan vede bu güzel buluşmada emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkürler ediyorum . inşallah böyle buluşmalarımız devam edecek arkadaşlar
arkadaşlar cok özür dilerim yarine kaldı resimler gercektende kusura bakmayın size yalancı cıkıyorum yarın saat 10 da topık acılacaktır tekrar özur dilerim