[MT Gaziantep] Iftar Için Adana Ya Gidiyoruz

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
abi benim nickimi yanlış yazmışsın. chyle yazmışsın cycle27 olacak.herneyse inş. kazasız belasız güzel bir organizasyo yaparız.emeğin için teşekkürler.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Güzel bir gezi, ve iftar olacak adana gezisine katılan tüm arkadaşlara hayırlı yolculuklar dilerim....:)
abi sende gel,altında canavar gibi ije var yolmu dayanır,dağmı.:)
evet arkadaşlar kroscunuzda orada olacak inşallah
iyi olur kroscu01 hem tanışma toplantısı olur
abi benim nickimi yanlış yazmışsın. chyle yazmışsın cycle27 olacak.herneyse inş. kazasız belasız güzel bir organizasyo yaparız.emeğin için teşekkürler.

abi hoşgör,köylü köylü:p
 
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
189
o masallah adanalı arkadasların katılımının cok olması bızı baya sevındırıyor hem ıyıce kaynasmıs oluruz hemde aradakı mesafeyı kısaltmıs oluruz aydemır abının yapacagı kebeplar yerken dıkkat edın parmaklarınızı yemeyın ona gore :):):)
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
Super bir dusunce gercekten, sehirlerarasi iftar organizasyonu :queen: Tebrik ediyorum sizleri :cat: Yalniz bir hatirlatmayi yapmadan icim rahat etmedi, madem iftar organizasyonu, oruc tutanlar vardir aranizda. Iftara yakin zamanda yolda olacaginiz icin cok daha dikkatli surun arkadaslar, sizlere kotu bir sey olsun istemeyiz :rendeer: Simdiden hayirli iftarlar hepinize, gorusmek dilegiyle :wiinkk:
iyi dileklerin ve uyarıların için teşekkür ediyorum.müsaitseniz sizleride bekleriz.

abi hoşgör,köylü köylü:p
yok abi şimdi o ramazan haliyle doğaldır. iftardan sonra gör onu sen . bir sigarea içsin bak kafası nasılda yerine geliyor reisin.

o masallah adanalı arkadasların katılımının cok olması bızı baya sevındırıyor hem ıyıce kaynasmıs oluruz hemde aradakı mesafeyı kısaltmıs oluruz aydemır abının yapacagı kebeplar yerken dıkkat edın parmaklarınızı yemeyın ona gore :):):)
bencede üzeyir sana katılıyorum.ali abi nin yaptığı kebablar uyarmadı demeyin bir harikadır. keba yiyorum derken parmaklarınızı yersiniz.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
39
Abi bende gelmek isterim. Ama Kendimi Yabancı Hissediyorum. :( Hem Motorum model olarak düsük hemde cin malı :(

iso abi davet ederse gelirim ! :) adım okan :D En azından ilk dialogu onunla yaparız...
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Abi bende gelmek isterim. Ama Kendimi Yabancı Hissediyorum. :( Hem Motorum model olarak düsük hemde cin malı :(

iso abi davet ederse gelirim ! :) adım okan :D En azından ilk dialogu onunla yaparız...

Okan üzülerek söylemek isterimki gurubumuzda çin mallarına yer yok heleki isminin baş harfi OOOkan olanlara hiç yer yok :p ( Okan01 duymasın yoksa önümüzdeki 10 sene ödeyeceğim vergilerde artış olabilir muhasebecim olur kendisi :) )

Okan kardeşim soframız herkese açık marka model ayrımı yapılmaz tüm adanalı motorcular gelebilir motorcu ortamı sıcak bi ortamdır çok fazla yabancılık çekmessin zaman ayırım gelirsen senide aramızda görmekten mutluluk duyarız geleceksen tekrar bi mesaj at geleceğini teyit için ekleyeyim listeye ismini görüşmek dileğiyle SAYGILAR:rendeer:
 
Son düzenleme:
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Abi bende gelmek isterim. Ama Kendimi Yabancı Hissediyorum. :( Hem Motorum model olarak düsük hemde cin malı :(

iso abi davet ederse gelirim ! :) adım okan :D En azından ilk dialogu onunla yaparız...

ne olursan ol gine gel demiş hz: mevlana

kaç cc olursan ol yine gel:queen::queen::queen:
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
69
benide ekleyim bende varım

arkadaşlar bende aranızda olamaktan gurur duyarım yanlı adanada amerikan adası diye bir yer yok orası menderes adası.......
 
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
14
abi sende gel,altında canavar gibi ije var yolmu dayanır,dağmı.:)

demirgürsel kardeşim dedigin gibi ne dag dayanır nede yol hele benzin hiç dayanmaz:queen::queen:

Arkadaşlarıda düşünmek lazım ben önde giderken onlar arkada dumandan zehirlenebilirler :queen::queen:

Bunlar işin şakasıydı gelmeyi bende çok istiyorum ama ramazanda iftar için iş yerinden günlük iki saat erken bırakıyoruz..
bunun telafisi için pazarları çalışmamız gerekiyor :pr:

kısmet deyilmiş yola çıkacak olan arkadaşlara kazasız belasız yolculuklar dilerim
hayırlı iftarlar dilerim adana mt ye burda kucak dolusu sevgiler..

allahıma emanet olun...
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
39
Teyitlendi abi geliyorum... :):):)

hadı hayırlı yolculuklar...

arkadaşlar bende aranızda olamaktan gurur duyarım yanlı adanada amerikan adası diye bir yer yok orası menderes adası.......

Abi çoğu kisiden bende amerikan adası dıye duydum...!

Oyle alısmıs ağızımız demekki ?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst