abi sende gel,altında canavar gibi ije var yolmu dayanır,dağmı.Güzel bir gezi, ve iftar olacak adana gezisine katılan tüm arkadaşlara hayırlı yolculuklar dilerim....![]()
iyi olur kroscu01 hem tanışma toplantısı olurevet arkadaşlar kroscunuzda orada olacak inşallah
abi benim nickimi yanlış yazmışsın. chyle yazmışsın cycle27 olacak.herneyse inş. kazasız belasız güzel bir organizasyo yaparız.emeğin için teşekkürler.
iso benide benide ,kısmet olursa yeni motorumla gelecem:cat:
abi yeni motor ney,insan bi resim yükler,bi topic açar, hayırlarız.böyle olmuyor ama.
ben 115 rx in var diye hatırlıyorum doğrumu:silent:
aynen doğru rx115 var onda yeni motoru bende merak ettim motoruyla oynayacam felan diyodu yoksa rx135'mi oldu:mrgreen:
hadi bir 98 model suzuki gsxr 600 se ? nerden biliyorsunuz
Konuyu kaynatma gönderirim şimdi sitenin resmi içeceğini sana
hadi bir 98 model suzuki gsxr 600 se ? nerden biliyorsunuz
iyi dileklerin ve uyarıların için teşekkür ediyorum.müsaitseniz sizleride bekleriz.Super bir dusunce gercekten, sehirlerarasi iftar organizasyonu :queen: Tebrik ediyorum sizleri :cat: Yalniz bir hatirlatmayi yapmadan icim rahat etmedi, madem iftar organizasyonu, oruc tutanlar vardir aranizda. Iftara yakin zamanda yolda olacaginiz icin cok daha dikkatli surun arkadaslar, sizlere kotu bir sey olsun istemeyiz :rendeer: Simdiden hayirli iftarlar hepinize, gorusmek dilegiyle :wiinkk:
yok abi şimdi o ramazan haliyle doğaldır. iftardan sonra gör onu sen . bir sigarea içsin bak kafası nasılda yerine geliyor reisin.abi hoşgör,köylü köylü![]()
bencede üzeyir sana katılıyorum.ali abi nin yaptığı kebablar uyarmadı demeyin bir harikadır. keba yiyorum derken parmaklarınızı yersiniz.o masallah adanalı arkadasların katılımının cok olması bızı baya sevındırıyor hem ıyıce kaynasmıs oluruz hemde aradakı mesafeyı kısaltmıs oluruz aydemır abının yapacagı kebeplar yerken dıkkat edın parmaklarınızı yemeyın ona gore![]()
Abi bende gelmek isterim. Ama Kendimi Yabancı Hissediyorum.Hem Motorum model olarak düsük hemde cin malı
![]()
iso abi davet ederse gelirim !adım okan
En azından ilk dialogu onunla yaparız...
Abi bende gelmek isterim. Ama Kendimi Yabancı Hissediyorum.Hem Motorum model olarak düsük hemde cin malı
![]()
iso abi davet ederse gelirim !adım okan
En azından ilk dialogu onunla yaparız...
abi sende gel,altında canavar gibi ije var yolmu dayanır,dağmı.
demirgürsel kardeşim dedigin gibi ne dag dayanır nede yol hele benzin hiç dayanmaz:queen::queen:
Arkadaşlarıda düşünmek lazım ben önde giderken onlar arkada dumandan zehirlenebilirler :queen::queen:
Bunlar işin şakasıydı gelmeyi bende çok istiyorum ama ramazanda iftar için iş yerinden günlük iki saat erken bırakıyoruz..
bunun telafisi için pazarları çalışmamız gerekiyorr:
kısmet deyilmiş yola çıkacak olan arkadaşlara kazasız belasız yolculuklar dilerim
hayırlı iftarlar dilerim adana mt ye burda kucak dolusu sevgiler..
allahıma emanet olun...
arkadaşlar bende aranızda olamaktan gurur duyarım yanlı adanada amerikan adası diye bir yer yok orası menderes adası.......