[MT Gaziantep] Iftar Için Adana Ya Gidiyoruz

Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Evet arkadaşlar bu hafta şöyle bir acılalım dedik 3 haftadır gezi yapamıyoruz ramazan dolayısıyla iftari Adanada yapmaya karar verdik toplu halde bir iftar yapalım dedik adana dan katılacak arkadaşlarada soframız acıktır gelecek arkadaşlar isimlerini yazdırırlarsa iyi olur ona göre hazırlık yapılacaktır yemek için...

yemekte antep usulu kebab yapılacaktır kebablar antep mt tarafından hazırlanacaktır tüm arkadaşlari bekleriz güzel bir organısazyon olacagından eminin iso varsa zaten bir şey anlatmaya gerek yok :p:p

Menü
kebab
salata
ve içecekler
yeterlidir umarım

tatlı olarak alperence(hayali) abinin bizim için özel yapacagi Burmali kadayif

Yer: adnan menderes bulvari amerikan adasi içi

tarih: 30,09,2007 pazar

saat: 17:00

Gaziantep den geleceklerin listesi

Aydemir
cycle 27
salton
imkansiz 27
cceyhun
cbr repsol 125
better 27
ben hasan


Gaziantep mt den gelmek isteyen arkadaşlar isimlerini yazdıra bilir...

NOT: Gaziantep mt Motorlarla gelmiyecek malesef arabayla gelecek :pr::pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Buluşma Tarihi :30.09.2007 Pazar günü

Evet Adana mt Lütfen yemeğe katılacaklar isimlerini eklememiz için yazsınlar güzel hatta süper bi organizasyon olacak kanımcaaaa ilk olarak kendimi yazayım


1- Efendy_iso ( İsmail )
2- Zion1 ( Cengiz )
3- Lastromantıc ( Hakan )
4- 1000RR ( Ramazan abi )
5- Wodka ( Berker )
6- Black_dog_rr ( Furkan )
7- Entellektüel ( Engin abi )
8- Makina (Hasan abi + Sezen abla )
9- Demirgürsel ( Gürsel )
10-Krosçu01 ( AbdulKadir abi )
11-JuniorKrosçu01 ( Abdulkadir abinin oğlu Furkan )
12-Adanalı ( Bora abi )
13-Barrokas ( Çağatay )
14-Gnusher ( Alp )
15-Ffilozof ( Ediz )
16-Okant_
17-Bora33 ( Bora )
18-Kerimakkis
19-TeknikHoca
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
189
slm allahtan bır manı cıkmazsaben varımmmm bılıyorsun abı ben herzaman hazırım gezmelere bu arada ınsallah guzel ve sorunsuz bır gezı olacagına emınım

1-imkansiz27 (üzeyir)
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
tabi oralarda hava güzel şehirler arası yemek yenmeye gidilebiliyor :p

ne diyelim, yolunuz açık olsun...

bir de afiyet olsun :cherry:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
tarih fln belli degil belirtirseniz sevinirim..madem adanaya geliosunuz katıllmamak olmaz..
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
aydemir iso ile detayları görüşüp ortamı ayarlamaya çalışıcaz sizleri bekliyor olacaz
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
aydemir yemeklerde senin parmağın varsa kesin güzel olur ancak ben o tarihte başka yerde olaağım kısmet başka yemek düzenleriz selam lar ii eğlenceler sizlere
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Super bir dusunce gercekten, sehirlerarasi iftar organizasyonu :queen: Tebrik ediyorum sizleri :cat: Yalniz bir hatirlatmayi yapmadan icim rahat etmedi, madem iftar organizasyonu, oruc tutanlar vardir aranizda. Iftara yakin zamanda yolda olacaginiz icin cok daha dikkatli surun arkadaslar, sizlere kotu bir sey olsun istemeyiz :rendeer: Simdiden hayirli iftarlar hepinize, gorusmek dilegiyle :wiinkk:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
İsmail Adana gurbuna da bilgilendirme mesajı at. Bende büyük ihtimal Sezen ile gelebilirim.
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
evt geçenki bulşmanızda gelemedim formada kesin gelirim diye yazdım ama yetişemedim uzun mlsl busefer inşallah gelecem eyeğr bir aksilik çıkmasa
ama ben koyn sevmem :p neyse düşnürüz bişeyler.....
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
hadi bakalım kanka işin içinde sen varsan kesin süper ve eylenceli olacagına eminim
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
hadi bakalım kanka işin içinde sen varsan kesin süper ve eylenceli olacagına eminim

evet cengiz güzel ve eglenceli bir organızasyon olacagından hiç şüpem yok zaten iso nun olması yeterli ne gırgır olur şimdi.....:queen::queen:
 
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
14
Güzel bir gezi, ve iftar olacak adana gezisine katılan tüm arkadaşlara hayırlı yolculuklar dilerim....:)
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
51
herkesin katılımını bekliyoruz bu orgasnisazyonu yapan arkadaşımız aydemire teşekkurler ben cok yerim yemegi ona gore selamlar
+
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst