[MT Gaziantep] Iftar Için Adana Ya Gidiyoruz

Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Birazdan fotolar gelir Aydemir abi şu anda onunla uğraşıyor yanılmıyorsam.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
syht

ümmet abi iftar yemeği mükemmeldi gelemeyen arkadaşlarımız çok şey kaçırdılar keşke sende aramızda olabilseydin . kasımda geldiğinde yine bi organizasyon yaparız abi inş.

inşallah kardeşim kısmet olursa,artık yeni motorla gelirim tabi motoran sözünde durursa,herşey 15-18 kasım lütfükırdar motor fuarında belli olur.
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Adananın yolları taşdan ümmet abi sen çıkardın bizi bizi baştan. :) Biz ne bilirdik şehirler arası yolculuğun Mt organizasyonunun böyle güzel olacağını :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

Adananın yolları taşdan ümmet abi sen çıkardın bizi bizi baştan. :) Biz ne bilirdik şehirler arası yolculuğun Mt organizasyonunun böyle güzel olacağını :)

negüzel oldu işte fenamı yeni dost ve arkadaşlar edindiniz ne mutlu kardeş ildeki siz mt üyelerine.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
39
Organizasyon Mükemmeldi bastan - sona

Emeği Geçen Herkese Tesekkürler...
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
YApımda emeği geçen bütün arkadaşlara çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için saolunn Hakan abi bu çiçekler sana çok uğraştın çünküüü sana ayrıca teşekkür ediyorumm:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Evet Hakan abinin büyük emekleri oldu Ellerine sağlık. Ve hakan abi'nin o candan insanlığı beni kendine hayran bıraktı. İşallah Adana'nın antep e gelmesinde kendisinide aramızda görecez.
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
abi banada sitenizde yer varmı :) bende dün ordaydım hakikaten çok güzeldi

kardeş hoşgeldin aramıza :rendeer:

ya arkadaşlar öyle şeyler yazmayın utandırıyosunuz beni . orda herkesin benim kadar emeği var inşallah en kısa zamanda antepli arkadaşları bizde ziyaret edicez adana grubu olarak . bende dün aramıza katılan ve bizi yanlız bırakmayan vede bu güzel buluşmada emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkürler ediyorum . inşallah böyle buluşmalarımız devam edecek arkadaşlar
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
ya arkadaşlar öyle şeyler yazmayın utandırıyosunuz beni . orda herkesin benim kadar emeği var inşallah en kısa zamanda antepli arkadaşları bizde ziyaret edicez adana grubu olarak . bende dün aramıza katılan ve bizi yanlız bırakmayan vede bu güzel buluşmada emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkürler ediyorum . inşallah böyle buluşmalarımız devam edecek arkadaşlar
yok abi senin emeklerin tartışılmaz. Senin motorun kadar büyük bir gönlün var abi emeklerin için teşekkür ederim. Ayriyeten Adanadan katılan diğer arkadaşlarımızada teşekkür ederim. Çok güzel bir organizasyon oldu elhamdülillah. Kazasız belasız atlattık çok şükür.:rendeer::cat:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Arkadaşlar 1 saat sonra topik acılacaktir

kusura bakmayın bugun cok yogundum....
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
arkadaşlar cok özür dilerim yarine kaldı resimler gercektende kusura bakmayın size yalancı cıkıyorum yarın saat 10 da topık acılacaktır tekrar özur dilerim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst