Selam Arkadaşlar ,,,
Bende foruma yeni üye oldum fakat uzun zamandır takip edenlerden birisiyim yazın işim gereği bilgisayar başında fazla zaman geçirme şansım olmadığı için kış aylarında daha yoğun girebiliyorum ,,, Arzu eden arkadaşlarda ekleyebilir faceten teknik konularda ve motorsikletle alakalı durumlarda yardımcı olabilirsem sevinirim ,,,
http://www.facebook.com/ozay.yilmaz.54