[MT Eskişehir] 12 Nisan Toplantısı

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
ilk başta geçen akşamki buluşmamıza dair bir kaç fotoğrafı sizlerle paylaşmak istedim.
sanırım bunları yüklememiştim :silent:

grubun dörtlüsü :cat:

05042007lu5.jpg


bir adet oğuzhan usta :cherry:

05042007pn0.jpg


krizalitte volkan ve mt :)

050420073pd9.jpg


krizalitte umut arkadaşımız :)

050420071eh8.jpg


krizalitte ben :mrgreen:

050420074yp1.jpg


şimdi sırada bu akşamkiler var. siz bunlara bakın bakalım o ara :cat:
köfteci apoyu kaçırdık mı :silent: :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olsun artık o kadar:)
hasta olmam ısallah...
ama ıcım yanıyo resmen..koftenın acısı gecmedı hala...
bıde acı tursu yedım alew alew yanıyom wallah :):):)
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
olsun artık o kadar:)
hasta olmam ısallah...
ama ıcım yanıyo resmen..koftenın acısı gecmedı hala...
bıde acı tursu yedım alew alew yanıyom wallah :):):)


ben o acıyı gelirkene kestim kaskı araladım biraz :D. zati 105 yapmışım :) motoru 1 kademe daha açtım. Egzosdan daha bi karizma ses geliyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
MOTO GP GOREV IPTALI Gelen Kutusu




Millihakem yönetmeliği uyarınca 17 yaşını doldurmamış olmanız nedeniyle Moto GP ve TMF Hakemlik basvurunuz Genclik Spor Genel Mudurlugu tarafindan onaylanmamistir. Moto Gp Turkiye' de 2007 yilinda gorev alamayacaginizi uzulurek bildirmek zorundayim.

Tolga Tolon
Moto GP Bashakemi
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
evet alem fm dinleyerek bu akşamı fotoğraflarla anlatarak size bu fotoğrafları yükledim :cat:

volkan ve faruk arkadaşlarımız :)

120420073zd1.jpg


biz kızlar :)

120420074kg4.jpg


volkan, faruk, emrah :)
volkan tam bu foto çekinilirken dedi ki :
fotoğraf makinasında 3 mod var. Gece modu , gündüz modu , sabaha karşı modu :queen:

120420075xr3.jpg


gamze, volkan, faruk, emrah arkadaşlarımız :)

120420076yk4.jpg


bu fotoğraf düşündüğümüz kadar kötü çıkmamış gamzem :cherry:
mutlu kızlar ciddi erkekler :queen:

120420077jt9.jpg


mt26nın bu akşam toplanan grubu :rendeer:
ilk başta kankam ( süleyman ) da vardı ama sonra kalktı :salut:
bugün az biraz benim yüzümden uykusuz kaldı da :pale:

120420078rn5.jpg


grubumuzun çifte kumrularından bir çifti :joker:
maşallah ::kalbim::

12042007cm2.jpg


emrah'ın yakaladığı bir poz :bounce:

120420071sp2.jpg


evet bu fotoğrafımızda gecenin en anlamlı fotoğrafı :queen:

120420072uc1.jpg


gecemize renk katan bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum ::thanks: :rendeer:

MOTO GP GOREV IPTALI Gelen Kutusu
Millihakem yönetmeliği uyarınca 17 yaşını doldurmamış olmanız nedeniyle Moto GP ve TMF Hakemlik basvurunuz Genclik Spor Genel Mudurlugu tarafindan onaylanmamistir. Moto Gp Turkiye' de 2007 yilinda gorev alamayacaginizi uzulurek bildirmek zorundayim.
Tolga Tolon
Moto GP Bashakemi

sağlık olsun farukcum :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Faruk senin adına üzüldük... :pale: :pale:

Aytaç , fotoğraflar için Teşekkürler... :cat:
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
offfffffffff offfffffffff:pr:

GELİYOR SIRAM

Geliyor sıram
ansızın atlayacağım boşluğa
ne çürüyen etimden haberim olacak
ne gözlerimin çukurunda dolaşan böceklerden

durup dinlenmeden ölümü düşünüyorum
sıram yakın demek.

10 Eylül 1961
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
resımler ıcın saol aytac..
son resmı ne t cekebılseydık guzel olcaktı :)
faruk hayırlısı olsun cnm..seneye beraber gıderız ısallah :)
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
Faruk fazla takıyor kafasına. Gençsin güzelsin. Bu yaşında motorla tanışmışsın bence o tesellin olsun. Ben 24 yaşıma kadar elleme elleyememiştim. Birazcık sabırla er şey çözülür bence.. Kalbimiz seninle.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rica ederim. görevim arkadaşlar. iyi ki varsınız :rendeer:

pekı bundan sonra resım gorevlısı aytac..herkes resımlerı aytaca yollasın o koyar sıteye :p
aaa hanı bız foto albumu yapmayı dusunuyodukya bıkac bıntane resım olcaktı..
aytac halledıwerır artık hepsını :p:p:queen: :queen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
pekı bundan sonra resım gorevlısı aytac..herkes resımlerı aytaca yollasın o koyar sıteye :p
aaa hanı bız foto albumu yapmayı dusunuyodukya bıkac bıntane resım olcaktı..
aytac halledıwerır artık hepsını :p:p:queen: :queen:

seve seve arkadaşlar. ben artık bundan sonra kendimi size adadım :cherry:
çocukta kariyerde falan gözüm yok :p
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
Arkadaşlar.
Motorize26 sitesi aktif olmuştur. Fotoğraf paylaşımını oradan yapıyoruz!
Ayrıca üyeler bölümüne irtibat bilgilerimizi de yazarsak memnun olurum...

Lütfen Motosiklet.Net 'deki kullanıcı adınızı kullanınız.
Herhangi sorunla karşılaşırsanız bana MT den özel mesaj atabilirsiniz... :cat: :cat:

hemen zıpladım motorize26 ya ilk mesajımı attım bile :mrgreen:
eline sağlık volkancım :rendeer:
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
140
:pr: arkadaslar bulusma zamanınız bana uymadıgı için (mesai) size katılamıyorum. üzgünüm.
faruk sıkma canını kardeşim daha gencsin ne yarıslara hakem olursun sen..
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Tamam... Ben de gitti resimler diye korkmuştum...

Organizasyonda emeği geçen MOD'a :mrgreen: Geyik MOD'a :p

Teşekkür ediyoruz... :cat:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Arkadaşlar.
Motorize26 sitesi aktif olmuştur. Fotoğraf paylaşımını oradan yapıyoruz!
Ayrıca üyeler bölümüne irtibat bilgilerimizi de yazarsak memnun olurum...

Lütfen Motosiklet.Net 'deki kullanıcı adınızı kullanınız.
Herhangi sorunla karşılaşırsanız bana MT den özel mesaj atabilirsiniz... :cat: :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst