- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,166
- Konu Yazar
- #1
ilk başta geçen akşamki buluşmamıza dair bir kaç fotoğrafı sizlerle paylaşmak istedim.
sanırım bunları yüklememiştim :silent:
grubun dörtlüsü :cat:
bir adet oğuzhan usta :cherry:
krizalitte volkan ve mt
krizalitte umut arkadaşımız
krizalitte ben :mrgreen:
şimdi sırada bu akşamkiler var. siz bunlara bakın bakalım o ara :cat:
köfteci apoyu kaçırdık mı :silent:
r:
sanırım bunları yüklememiştim :silent:
grubun dörtlüsü :cat:
bir adet oğuzhan usta :cherry:
krizalitte volkan ve mt
krizalitte umut arkadaşımız
krizalitte ben :mrgreen:
şimdi sırada bu akşamkiler var. siz bunlara bakın bakalım o ara :cat:
köfteci apoyu kaçırdık mı :silent: