MT Cruiser Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
1
herkeze selamlar ben Doğan motorum kawasaki en500 şimdilik :) resimlerini yakında atmaya çalışıcam
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
1,415
selam arkadaşlar söyle bir buluşma yapsak chopper-cruiser motorlar ve millet asfaltın krallarını görse

29 ekim toplanmasına bir yerde buluşup öyle gitsek daha güzel olur
tüm custom-cruıser kullanıcıları toplu sürüşte yerimizi alszak
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende çapırları çok seviom ama scooterim var şimdilik ben birine binemezken sen hepsine binmek istiyon tobe tobe allah kaza bela vermesin kaç model kaça aldın
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
1,415
chopper-cruıser kullanıcıları 29 ekim toplu sürüşte yerimizi almak ve sürüşü daha da keyifli hale getirmek için beraber hareket edelim dedik ama ses çıkmadı anlaşılan biz biraz fazla keyfine düşkün motorcularız hatta mesajları okuyacak ve yazacak kadar bile vaktimiz olmayan.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çapırım olsaydı vallah gelirdim seneye kısmetse şimdilik scootere talim
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
chopper-cruıser kullanıcıları 29 ekim toplu sürüşte yerimizi almak ve sürüşü daha da keyifli hale getirmek için beraber hareket edelim dedik ama ses çıkmadı anlaşılan biz biraz fazla keyfine düşkün motorcularız hatta mesajları okuyacak ve yazacak kadar bile vaktimiz olmayan.

Ben kendi adıma katılabilirsem seve seve chopper-cruiser kullanıcısı olarak toplu sürüşe varım. Daha önceden de bu yönde görüş bildirmiştim.
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
81
chopper-cruıser kullanıcıları 29 ekim toplu sürüşte yerimizi almak ve sürüşü daha da keyifli hale getirmek için beraber hareket edelim dedik ama ses çıkmadı anlaşılan biz biraz fazla keyfine düşkün motorcularız hatta mesajları okuyacak ve yazacak kadar bile vaktimiz olmayan.

dur hemen alınganlık yapma geliyoruz yeni gördük mesajı:) modada çay bahçelerinin orda toplanalım çayımızı içip ordan sahilden toplanma yerine gidelim derim:cat:
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
1,415
saat 11:00 moda'da kahvaltı yapalım. oradan hep beraber toplu sürüşe geçeriz.
bakın salı gece nöbetçiyim tüm gece çalışacağım daha sonra eve gidip eşimi alacağım merterden yola çıkıp 11:00 kahvaltıya geleceğim birinizi göremezsem vay halinize vallahi toplu sürüşte sıkıştırırır. laf atarım
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
1,415
Chooper-Cruıser kullanıcıları
29 Ekim Cumhuriyet Bayramında Edirnekapı şehitliğini ziyaret için yapılacak olan korteje hep beraber katılıp bu güzel günde bizde yerimizi alalım. Ve Mt-Chopper grubu olarak tanışalım.
29 ekim sabah saat 11:00 moda daki çay bahçesinde buluşup kahvaltımızı yapıyoruz. kahvelerimizi yudumladıktan sora saat 12:30 daki salı pazarındaki korteje katılıyoruz.
Fikir sahibi tolgayada teşekkürler.

ben kesin ordayım üstat zaten evin yanı:mrgreen:

börekleri yenge yapar artık:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
81
Chooper-Cruıser kullanıcıları
29 Ekim Cumhuriyet Bayramında Edirnekapı şehitliğini ziyaret için yapılacak olan korteje hep beraber katılıp bu güzel günde bizde yerimizi alalım. Ve Mt-Chopper grubu olarak tanışalım.
29 ekim sabah saat 11:00 moda daki çay bahçesinde buluşup kahvaltımızı yapıyoruz. kahvelerimizi yudumladıktan sora saat 12:30 daki salı pazarındaki korteje katılıyoruz.
Fikir sahibi tolgayada teşekkürler.



börekleri yenge yapar artık:queen::queen::queen:

tatil gününü motorla geçiriyorum diye dellenicek zaten bide börek dersem ::ranntign::eviiil:: kol böreği yapar heralde :mrgreen::mrgreen:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
ben size dolmabahçede katılırım artık:)
zaten dolmabahçede ben en öne geçiyorum hehehe chopper sevdalısı olarak:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst