


[/URLchopper-cruıser kullanıcıları 29 ekim toplu sürüşte yerimizi almak ve sürüşü daha da keyifli hale getirmek için beraber hareket edelim dedik ama ses çıkmadı anlaşılan biz biraz fazla keyfine düşkün motorcularız hatta mesajları okuyacak ve yazacak kadar bile vaktimiz olmayan.
chopper-cruıser kullanıcıları 29 ekim toplu sürüşte yerimizi almak ve sürüşü daha da keyifli hale getirmek için beraber hareket edelim dedik ama ses çıkmadı anlaşılan biz biraz fazla keyfine düşkün motorcularız hatta mesajları okuyacak ve yazacak kadar bile vaktimiz olmayan.
ben kesin ordayım üstat zaten evin yanı:mrgreen:
Chooper-Cruıser kullanıcıları
29 Ekim Cumhuriyet Bayramında Edirnekapı şehitliğini ziyaret için yapılacak olan korteje hep beraber katılıp bu güzel günde bizde yerimizi alalım. Ve Mt-Chopper grubu olarak tanışalım.
29 ekim sabah saat 11:00 moda daki çay bahçesinde buluşup kahvaltımızı yapıyoruz. kahvelerimizi yudumladıktan sora saat 12:30 daki salı pazarındaki korteje katılıyoruz.
Fikir sahibi tolgayada teşekkürler.
börekleri yenge yapar artık:queen::queen::queen:
istanbulda olsaydım gelirdim ama eskişehir çok uzakr:
r:
sabahtan çık sana börek ayırırız