- Katılım
- 7 Ağu 2008
- Mesajlar
- 34
arkadaşlar motor bacak korumalıkları taktırsam ne kadara mal olur????:silent:
samocan, hayırlı olsun yeni motosikletin.
Kazasız ve keyifli sürüşler dilerim.
merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım Mondial 250 MCT kullanıcısıyım.Gerçi motorum henüz gelmedi ruhsat plaka vs işlemleri yapılıyor heyecanla bekliyorum![]()
çözünürlük küçük olsa daha iyi olurmus ama neyse[/QUO hoş bulduk
çözünürlük küçük olsa daha iyi olurmus ama neyse[/QUO hoş bulduk
resimleri o kadar büyük koymussun ki . aranıza bende katıldım yazısı küçücük kalmış görmedim .....
....canercaracal'dan yazıyorum ama ben ...MTERAYES26 ...
allah ım bu nasıl bişi böyle. süper ötesi. bu motoyu akşam gördüğümü hayal ediyorum da herhalde oracıkda bayılırdım.