MT Cruiser Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
trashthepain,

Ben 2 gün önce bu işi yapan bi yere sordum motor koruma demirini 250 ytl. fiyat çekti sonra sana 240 yaparız felan dediler ama bana biraz fazla geldi. Bende taktıracağım yakında. Daha uygun bir yer bulursam bildiririm, sende yaptırırsan paylaşmanı bekleriz. Ben istanbul kartaldayım sende istanbuldaysan, belki birlikte yaptırırız indirim alabiliriz.
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
5
merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım Mondial 250 MCT kullanıcısıyım.Gerçi motorum henüz gelmedi ruhsat plaka vs işlemleri yapılıyor heyecanla bekliyorum :)
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
samocan, hayırlı olsun yeni motosikletin.

Kazasız ve keyifli sürüşler dilerim.
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
272
selam arkadaşlar çoktandır buralardayım ama aranıza gelmek şimdiye nasipmiş
1000268rl7.jpg
[/URL][/IMG]
1000265fo8.jpg
[/URL] [/IMG]
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
72
allah ım bu nasıl bişi böyle. süper ötesi. bu motoyu akşam gördüğümü hayal ediyorum da herhalde oracıkda bayılırdım.

Ben hepsiburada.com'dan bu neonu alıp deponun altına yapıştırdım. Elektiriğide arka stoplara giden jaka bağladım. Geceleri çok güzel görünüyor gerçekten. Bu arada ledler su geçirmiyor ve arkası yapışkanlı.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
kim ne derse desın shadow .harşeyden sonra bu sınıfın birincisi . motor blogundakı beyez cubuklar ne ıse yarıyor
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
2
merhaba arkadaşlar

merhaba arkadaşlar ben harun urfadan . şu an regal raptor dd 250 e 9 kullanıyorum ilerde ne olur bilemem tabiiki.
 
Katılım
23 Nis 2008
Mesajlar
84


herkeze selam tüm motorsiklet alemine ve cruısercilere



masai grand eagle mle karşınızdayım herkeze kazasız sürüşler diliyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
6
herkese selam ve saygılar ben konyadan muhtesem craıser kullanıcısıyım yeni üye oldum güzel dostluk ve arkadaşlıklar kurmak ümidiyle...
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
merhaba lar baktım da kahraman maraş eksik kalmış burada tamamlayım dedim sevgiler hepinize bayramınızı da kutlarım
eniç ten dileklerimle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst