MT Bodrum toplanıyoruz

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Eyy Bodrum MT tayfası...Artık toplanmamızın zamanı gelmiştir diye düşünüuorum.Ne dersiniz?:queen: :rendeer:
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Bi aksilik olmazsa bu pazar saat 12.00 gibi iskele meydanında ki denizciler kahvesi diyorum.Ben siyah v strom ile gelicem:queen:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Benim arkadaşlar var Bodrum'da, onları da çağırsanıza...
Tabi tanıyorsanız...
Tanımıyorsanız da bulursunuz birbirinizi, Bodrum küçücük yer ne de olsa :)

Serhat Saylan
Murat Özdemir
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
sevgili boy,sen arkadaşlarına söyle bir zahmet denizciler kahvesine gelsinler tanışırsak çok iyi olacak,500 kişi olup Muğla mt ye çıkarma yapacağız:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
159
Bi aksilik olmazsa bu pazar saat 12.00 gibi iskele meydanında ki denizciler kahvesi diyorum.Ben siyah v strom ile gelicem:queen:


:salut: :salut: ama ben bu pazar evimi taşıyorum :salut: :salut:
:pr: :salut: :pr: : ne yapalım. kısmet :pale:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Kaç kişi toplanıyorsunuz :silent:
Yazın ünlülerle gezi yaparsınız artık :mrgreen: :queen: :queen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
haziran itibariyle her toplantida ben de varım.... hem de cok kalabalık ekibimle...
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
anlaşıldı ben tek başına toplantı yapıcam...Mt Bodrum amma kalabalıkmış....hüsrannnnn:salut: :pale:
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Aynen öyle Ümmet kardeşim. Toplanıp üzerimizden şu miskinliği bi atalım diyorum ama ....:pale:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
159
yani mesut.... ne zamandır toplanmadınız, toplanmadınız da benim ev taşıyacağım tarihi mi buldunuz. ama toplanıp, bana yardıma gelmeyi düşünüyorsanız hayır demem tabii :D:D
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
şimdilik bizimkisi sadece fikir xeyna...bizde gelmek isteriz ama ilk önce hava durumu geliyor.birde dalamanda banro namı değer can abininde nöbeti var...o yüzden biraz zor gibi.ama arz talep meseesi biz fikri attık ortaya katılıma göre değerlendime yapacağız.olmadı fethiye olabilir.dalaman ortaca köyceğiz hattı 3 motoruz...diğer arkadaşlarımızında aramızda olması için gelmeyebiliriz:salut:
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Akşam 19 00 da işbaşı yapacağım için Bodrum benim için imkansız gibi. İlerde havalar daha iyi olduğunda gece konaklamalı olarak bir gezi planlarsak hanımıda alır gelirim.
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Mess sen bu tarafa gel. Hava muhtemelen güneşli.Bir elin yağda bir elin balda seni krallar gibi yaşatırız.
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
teşekkürler kardeşim.Muğla Mt başımın tacı:rendeer: :rendeer: :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst