Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
sevgili boy,sen arkadaşlarına söyle bir zahmet denizciler kahvesine gelsinler tanışırsak çok iyi olacak,500 kişi olup Muğla mt ye çıkarma yapacağız:queen: :queen: :queen:
yani mesut.... ne zamandır toplanmadınız, toplanmadınız da benim ev taşıyacağım tarihi mi buldunuz. ama toplanıp, bana yardıma gelmeyi düşünüyorsanız hayır demem tabii
şimdilik bizimkisi sadece fikir xeyna...bizde gelmek isteriz ama ilk önce hava durumu geliyor.birde dalamanda banro namı değer can abininde nöbeti var...o yüzden biraz zor gibi.ama arz talep meseesi biz fikri attık ortaya katılıma göre değerlendime yapacağız.olmadı fethiye olabilir.dalaman ortaca köyceğiz hattı 3 motoruz...diğer arkadaşlarımızında aramızda olması için gelmeyebiliriz:salut:
Akşam 19 00 da işbaşı yapacağım için Bodrum benim için imkansız gibi. İlerde havalar daha iyi olduğunda gece konaklamalı olarak bir gezi planlarsak hanımıda alır gelirim.