- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
- Konu Yazar
- #1
Saat 14.15'te 1011 Kavşağı'ndaki Petrol Ofisi'nde buluşuyoruz. Çubuk - Karagöl'e gideceğiz. Gelenleri bekleriz :cat:
Kim kim kim kim (25 kere kim) gidiliyor?
21" ler gene ............................
saat kaça kadar ordasınız
1011 Kavşağı neresi?
25 25 25 25 25
yani saat kaça kadar (25 25 252)
dikkatli gidin gelin resimleri bekliyoruz :cat:
resim değil fotoğraf![]()
Keşke yakın olsada bende gele3 bilsemçıksam kaç saat sonra orada olurum
sen geçe ndemedinmi xt yi koyacam gölün ortasına resim çizecem![]()