[MT Ankara] Apar topar Karagöl Gezisi - 24 Mayıs Cumartesi

Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Saat 14.15'te 1011 Kavşağı'ndaki Petrol Ofisi'nde buluşuyoruz. Çubuk - Karagöl'e gideceğiz. Gelenleri bekleriz :cat:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
21" ler gene ............................

:mrgreen: enduro yapmaya gitmiyoruz yau :mrgreen: En sık görüşen 3 kişi olarak birden böyle bir fikir çıktı. Satalım isterseniz motorları :p

Göl kıyısında oturup geyik yapacağız :cat:

Şimdilik başka gelen yoksa çıkıyorum ben evden. Daha sonradan gelmek isteyen SMS atarsa bekleriz orda :cat:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst