[mt-ANKARA] 26 Nisan Sezon Açılış Yemeği

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
31
Bence de hem balıklar hem de sohbet güzeldi...Bu fotoğraflar da benden...:cat:





















 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Ya arada başçavuş bi soru sormuştu ama ,ankara mt olarak pek sevilmiyoruz galiba:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sanki herkesin ismini aklımızda tutabiliyoruz da, hay allam yaa... :pr:

Ben de onu diyorum işte, 25-30 kişi olduk gibi, ne adımızı ne simamızı hatırlayamıyoruz bazen :cherry:

Neyse yaaa ben daha gencim , birkaç görüşmeden sonra herkesin adını sanını ezberlerim :p
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
31
Ben eşim ve küçük kızımla gelmiştim... Daha önceki toplantıda bi de küçük köpeciğimiz vardı fotoları ben çektim:)
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
31
Ben de anlamadım ama aynı şifre ile DrCarpeDiem diye de girebiliyorum foruma...::123434::
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Neden isim vermeye karşısın :p Nerde çetrefilli iş orda Onur :mrgreen:
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
söz veripte gelmeyen arkadaşın balığını yedik demiş birisi o benmiyim?:silent:
 
Katılım
14 Kas 2006
Mesajlar
69
Bu olsa gerek...

imgp2091resizedx8.jpg
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
pro bana kızıyon, millete abi sen kimdin ya, abi senin isim neydi, nick neydi diyen senden başkası değil, nası belleyecen o kadar ismi akşamları biraz ders çalış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst