[mt-ANKARA] 26 Nisan Sezon Açılış Yemeği

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
2. sayfada tabaklarda sadece ot görünce bi acayip oldum :queen: 3. sayfada da sadece tek bi balık kalmıs ızgarada :queen:

elinize sağlık :cat:
 
Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
515
murat abi bart1969 abi bu ne hız nunuya mı göz diktin yakışır bın walla takıp ederız senı ben yoktum harbı ıyı eglenmısınız.gerçi motor az olup ınsan sayısı cok olunca garıp oldu walla ben saydım 10 kişiden fazla yoktu onur yoksa bızı kandırıyon mu:D
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
murat abi bart1969 abi bu ne hız nunuya mı göz diktin yakışır bın walla takıp ederız senı ben yoktum harbı ıyı eglenmısınız.gerçi motor az olup ınsan sayısı cok olunca garıp oldu walla ben saydım 10 kişiden fazla yoktu onur yoksa bızı kandırıyon mu:D

sen şu w'leri v haline getirsen de uyarı yemesen modlardan :p
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
54
Organizasyonda Emeği Geçenlere Ve Tüm Katılımcılara Keyf Fasıl Ve Türkü Evini Seçtikleri Için Teşekkür Ediyorum Ve Eksikler Içinde özür Diliyorum Keyf Fasil ve Türkü Evi Kendi Yerinizdir Her Zaman Her şekilde Kullanabilirsiniz Diyor Saygılarımı Sunuyorum
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
2. sayfada tabaklarda sadece ot görünce bi acayip oldum :queen: 3. sayfada da sadece tek bi balık kalmıs ızgarada :queen:

elinize sağlık :cat:

Balıktan bol ne vardıki... gani! gani! tabi yersen:cherry:
Bu arada bendeki fotolarıda yükleyim.

Ali usta çevir çevir yakma balıkları:cherry:
grnt032ku3.jpg



grnt033fb1.jpg


grnt031fv1.jpg


grnt039wx8.jpg


grnt027bu7.jpg


grnt028fp1.jpg


grnt029ye4.jpg


grnt030mi6.jpg


Doktorum, Baştabibim fazere alışamadı herhalde,arayış içinde:cherry:
grnt034al2.jpg


grnt035nb6.jpg


Scorp ile değişmeye karar verdiler herhalde birbirlerinin motorlarını inceliyorlar.:silent:

grnt036io8.jpg


grnt037ok1.jpg


grnt038ic1.jpg
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Güzel bir akşam yemeği ile güzel bir açılış olmuş....
Balıkların kılçığından Ege çipurası olduğunu da anladım yaani:mrgreen:

Yav...nedense fotoğraflarda herkes memur gibi durmuş:p
Allah içinize sindirsin...
 
Katılım
12 Ara 2005
Mesajlar
125
cooper'cı arkadaş..

çok güzel bir buluşma ve yemek olmuş...istanbul da olduğum için katılamadım..orda kafa dengi bir arkadaş gezi ark.şı arıyormuş...tesadüf ben de arıyorum. önümüzde ki hafta ürgüp civarı çadırlı geziye çıkacağım..eğer düşünürse beraber seyahat edebiliriz..şimdilik hoşça kalın...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst