murat abi bart1969 abi bu ne hız nunuya mı göz diktin yakışır bın walla takıp ederız senı ben yoktum harbı ıyı eglenmısınız.gerçi motor az olup ınsan sayısı cok olunca garıp oldu walla ben saydım 10 kişiden fazla yoktu onur yoksa bızı kandırıyon mu![]()
2. sayfada tabaklarda sadece ot görünce bi acayip oldum :queen: 3. sayfada da sadece tek bi balık kalmıs ızgarada :queen:
elinize sağlık :cat:
benim tek beygirlik motor cıkmamıs :queen:
benim eklediğim 4-5 ve 6 cı resimlerde var görmedin sanırım:cherry:
Ankara memur şehri ya ondan öyle çıkmışızdırYav...nedense fotoğraflarda herkes memur gibi durmuş![]()
Allah içinize sindirsin...
benim eklediğim 4-5 ve 6 cı resimlerde var görmedin sanırım:cherry: