Bence de hem balıklar hem de sohbet güzeldi...Bu fotoğraflar da benden...:cat:
Ya arada başçavuş bi soru sormuştu ama ,ankara mt olarak pek sevilmiyoruz galiba![]()
Mabetil :silent: :silent: :silent:
Biz de Ankara MT nin ilk sayfasına, Ankaralı üyelerin kullanıcı isimleri ile gerçek isimlerini yazsak ne güzel olur dimi :cherry:
forumda gerçek isim vermeye karşıyım :bounce:
Forumda gerçek isim vermediğimiz sürece böyle Mabetil kimdi diye düşünmeye mecbursun :cat:
Sanki herkesin ismini aklımızda tutabiliyoruz da, hay allam yaa...r:
Ben eşim ve küçük kızımla gelmiştim... Daha önceki toplantıda bi de küçük köpeciğimiz vardı fotoları ben çektim![]()
Ben de anlamadım ama aynı şifre ile DrCarpeDiem diye de girebiliyorum foruma...::123434::
tamam canım ben DrCarpeDiem ismini tercih ediyorum bundan sonra bu isimle girerim...
söz veripte gelmeyen arkadaşın balığını yedik demiş birisi o benmiyim?:silent: