[mt-ANKARA] 26 Nisan Sezon Açılış Yemeği

Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
image00001gb5.jpg

image00002jt0.jpg

image00003fo8.jpg

image00004lp8.jpg

image00005oo8.jpg

bu uzun direksiyonlu chopper herkezin ilgisini çekiyor ve herkez çok tehlikeli buluyor(sahibi artık pes etti)
image00006cv9.jpg
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Ankara MT son iki buluşmadır, çok süper bir sinerji yarattı ve coşku da artarak devam ediyor. Eminim yeni arkadaşlarımızın kaynaşmaları da arttıkça daha güzel etkinlikler çıkacaktır ortaya :cat:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
boş koltuğum çok hoş çıkmış.
peguet den reklamm parası alıp bir sonraki geziye sermaye yaparız işallah.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
keyifli bir akşam oldu. Katılan herkese teşekkürler. Bu arada bart1969 (Murat) MT Ankara'nın fotoğrafçısı ilan edilmiştir. Bundan böyle her buluşma ve gezide fotoğrafları çekip siteye ekleyecektir :p
 
Katılım
25 Ağu 2006
Mesajlar
247
Ben ve ailem içinde keyifıi bir akşam oldu.Fotograf çeken diğer arkadaşlarında fotoları siteye eklemelerini bekliyorum
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Çok güzel eğlenmişsiniz ,tebrikler Ankara mt,yalnız bu keyf tam olarak nerde ankarada ben bir türlü çıkaramadımm:)
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Harikasınız. Çok güzel ve eğlenceli bir gece olmuş. Hepinize tbrkler....:cat::cat::cat:
 
Katılım
12 Eki 2007
Mesajlar
86
Süper bir etkinlik oldu. Balıklar da güzeldi doğrusu (Gelmeyenin balığını yerler :p) Etkinliği düzenleyen arkadaşlara tekrar teşekkürler. Sonraki etkinlikte buluşmak üzere.
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Çok güzeldi gelmeyenler ohh canıma deysin böyle bir etkinliği kaçırdınız ohh ohh.
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tehhh be bi ben yokum:pr:
 
Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
26
Güzel bir geceydi, emeği geçenlere çok teşekkürler

de ikidir oturuyoz, bu motor toplaşması konken partisi gibi birşey mi oluyor ne zaman motor sürülecek ? Şöyle cmt/pzr ta toplaşıp dolaşsak çevre yolu vs.

tabii cruiser'larında gidebileceği bir yolda :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok ama çok eğlendiğinizden eminiz :cat:

Bir sonraki etkinliklerde görüşmek ümidi ile :rendeer:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tehhh be bi ben yokum:pr:

ağabey lerini arayıp sormayanları almıyorlardı zaten
balıkla rakıda iyi gitti hani birde sabah baş ağrısı olmasa :)
bu etkinliği düzenleyenlere ve katılım yapıp gelenlere, eğlenceli bir gece geçirmemizi sağlayan pro kardeşimize teşekkür ederim
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Güzel bir geceydi, emeği geçenlere çok teşekkürler

de ikidir oturuyoz, bu motor toplaşması konken partisi gibi birşey mi oluyor ne zaman motor sürülecek ? Şöyle cmt/pzr ta toplaşıp dolaşsak çevre yolu vs.

tabii cruiser'larında gidebileceği bir yolda :)

Aynen hüseyin abi sana katılıyorum, Hüseyin abi senin gireceğin her yola bende girerim, küçük bi çevre yolu ankara turu lazım beyler.. Yol güzel olsun pls, değil arazi, bozuk asfaltta bile imanım gevriyor..
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ağabey lerini arayıp sormayanları almıyorlardı zaten
balıkla rakıda iyi gitti hani birde sabah baş ağrısı olmasa :)
bu etkinliği düzenleyenlere ve katılım yapıp gelenlere, eğlenceli bir gece geçirmemizi sağlayan pro kardeşimize teşekkür ederim

öz abimden daha çok arayıp soruyom çapurcu seni be bu kadardamı olmaz.:bounce::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst