tehhh be bi ben yokumr:
Güzel bir geceydi, emeği geçenlere çok teşekkürler
de ikidir oturuyoz, bu motor toplaşması konken partisi gibi birşey mi oluyor ne zaman motor sürülecek ? Şöyle cmt/pzr ta toplaşıp dolaşsak çevre yolu vs.
tabii cruiser'larında gidebileceği bir yolda![]()
değil arazi, bozuk asfaltta bile imanım gevriyor..
ağabey lerini arayıp sormayanları almıyorlardı zaten
balıkla rakıda iyi gitti hani birde sabah baş ağrısı olmasa![]()
bu etkinliği düzenleyenlere ve katılım yapıp gelenlere, eğlenceli bir gece geçirmemizi sağlayan pro kardeşimize teşekkür ederim