En büyük handikap zaten, motora borçlandıktan sonra benzin parasının olmamasıale:
Koltuk çıksana lem Adil e....... :wiinkk::bounce::bounce:iyi iyi bir şey kalmamış, yazın acısını çıkarırsın :cat:
Onun tuzu kuru yoksa 546 Km lik bir rotayı çizermiydi abi yawKızılcahamadan dönerdi
![]()
ne kurusu le, yeni kredi çektik daha :salut:
son gezmelerim bunlar :salut:
neyse ki Capo 5 lt yakıyo 100 km'de :cherry:
ne kurusu le, yeni kredi çektik daha :salut:
son gezmelerim bunlar :salut:
neyse ki Capo 5 lt yakıyo 100 km'de :cherry:
acaba kamplımı yapsak ki bu geziyi , çok uzun procan , bizim motor nakeeed senin ki gibi konforlu değilMurti, sezon uzun onu da yaparız![]()