[MT Ancyra] 15 Mart Şöyle Bir Turlama Gezisi - Hava Muhalefeti Nedeniyle Ertelendi

Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
Güzel bir rota ve yine ilginç bir başlık ile çığır açmıssın onur. Benzin param yok henüz :)
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
En büyük handikap zaten, motora borçlandıktan sonra benzin parasının olmaması :pale:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
iyi iyi bir şey kalmamış, yazın acısını çıkarırsın :cat:
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
Onun tuzu kuru yoksa 546 Km lik bir rotayı çizermiydi abi yaw :) Kızılcahamadan dönerdi :p
 
Katılım
17 Ocak 2008
Mesajlar
35
Seben-Bolu arasındaki yolun, özellikle dağın kuzey tarafında kalan (Bolu'ya iniş) bölümü, kışın dökülen tuz ve ağır vasıtalar nedeniyle bazı yerleri aşırı derecede bozulmuş. Asfalt kalkmış ve altındaki toprok ve kum ortaya çıkmış. Keskin virajlardan sonra birden karşına çıkıveriyor. Karların erimeye başlamasından dolayı da zemin ıslak. Geziye katılacaklar temkinli davransınlar. İyi yolculuklar..
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
15 Mart'taki Alanya gezimizin ileri bir tarihe alınması sebebiyle, bu gezimiz de 15 Mart'a alınmıştır.
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
iyi oldu...
mobilet sayısı artacak kesin...
daha kalabalık olcez...
ve daha çok mangal yapcez hehehe...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben rotanın Amasra'ya çevrilmesinden yanayım. Havalarda kamp kurma kıvamına bile geldi hani :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst