Kamplı bana uyar da, benim tulum yazlık; donmayalım gezecez derken :cherry:
Yazlık tulum olduğunu senden duydum... Yazın adam tuluma girermi yaaa.... Tırt endurocu diye boşuna dememişim... :wiinkk::wiinkk:
İçinde sucuk gibi olursunuz lem....![]()
Tulumdan anlamazken aldım onu. 4-5 senelik mazisi var yani, Barışarock festivalinde falan kullanmıştım. Eylül-Ekim aylarında İstanbul'da, 2 sene önceki Emok-Yedigöller etkinliğinde de yine Ekim ayında gayet yeterli gelmişti. Ancak şu ara Bolu nasıldır bilemiyorum. :silent:
Ankara'da hala kar yağıyor, bu sebeple geziyi belirsiz bir tarihe erteleyelim.
Tulumdan anlamazken aldım onu. 4-5 senelik mazisi var yani, Barışarock festivalinde falan kullanmıştım. Eylül-Ekim aylarında İstanbul'da, 2 sene önceki Emok-Yedigöller etkinliğinde de yine Ekim ayında gayet yeterli gelmişti. Ancak şu ara Bolu nasıldır bilemiyorum. :silent:
Karlı bir Ankara gününde Boluya gitmek zaten Enduro ruhuna aykırı...cigeri dalağı üşütcen sonra yatıcan evde onur...en güzeli..bu geyiğe devam...
![]()