[MT Ancyra] 15 Mart Şöyle Bir Turlama Gezisi - Hava Muhalefeti Nedeniyle Ertelendi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kamplı evet kamplı yapalım çadırlarınızıda hazırlayın :cat:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Kamplı bana uyar da, benim tulum yazlık; donmayalım gezecez derken :cherry:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
endurocuya donmak yaraşır :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kamplı bana uyar da, benim tulum yazlık; donmayalım gezecez derken :cherry:

Yazlık tulum olduğunu senden duydum... Yazın adam tuluma girermi yaaa.... Tırt endurocu diye boşuna dememişim... :wiinkk::wiinkk:

İçinde sucuk gibi olursunuz lem.... :p
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Yazlık tulum olduğunu senden duydum... Yazın adam tuluma girermi yaaa.... Tırt endurocu diye boşuna dememişim... :wiinkk::wiinkk:

İçinde sucuk gibi olursunuz lem.... :p

Tulumdan anlamazken aldım onu. 4-5 senelik mazisi var yani, Barışarock festivalinde falan kullanmıştım. Eylül-Ekim aylarında İstanbul'da, 2 sene önceki Emok-Yedigöller etkinliğinde de yine Ekim ayında gayet yeterli gelmişti. Ancak şu ara Bolu nasıldır bilemiyorum. :silent:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tulumdan anlamazken aldım onu. 4-5 senelik mazisi var yani, Barışarock festivalinde falan kullanmıştım. Eylül-Ekim aylarında İstanbul'da, 2 sene önceki Emok-Yedigöller etkinliğinde de yine Ekim ayında gayet yeterli gelmişti. Ancak şu ara Bolu nasıldır bilemiyorum. :silent:

Bence bolu ya gideceksen kalın giysilerle gir tuluma.... Buz dan bir mod istemeyiz..... :queen::queen:

Onu alana kadar miflonlu çadır alsaydın ya...... Üşümezdin...:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim tulumda çok ahım şahım bir şey değil çok üşürsek birbirimize sarılır yatarız :p
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
bu havada hiç bi şe olmaz +3 derecelik bir tulum bile iş görür , yalnız tulum içine kalın giysilerle girmek insanı soğuktan korumaz tam tersi üşütür , murat abinin dediği gibi birbirine sarılarak yatmak daha mantıklı :)
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Başlığı güncelleyelim :p Rotayı gerçekleştirmek üzere yola çıkacağız ancak günübirlik uzun olur diyenler için alternatifler üretilebilir. Ama önce yola çıkmak lazım, internet balından olmuyor bazı şeyler :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yarın kaçta nerde toplaşıyoruz o zaman. Madem rota Beypazarı yönü Eryaman Optimum'da buluşalım ne kadar erken olursa o kadar iyi
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sanırım Ankara sezonunun son karıyla baş başa iken acaba bolu ne durumdadır ki :silent: aman dikkat li olun diyorum burada karla karışık yamur var (bura=ankara):p
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Yuh, kar yağmış :cyclopsan Yarın çok bulutlu, en yüksek 14 derece görünüyor. Lem yine mi iptal edecez :p
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
su anki şartlar onu gösteriyor ama karar sizin prometheus:)
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Ankara'da hala kar yağıyor, bu sebeple geziyi belirsiz bir tarihe erteleyelim.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
kar mı :silent: izmir' de kısa kollularlayız yaww işiniz zor vallahi sizinde :cyclopsan
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hava bir tuhaf oldu ankarada sabah kar yagdı öğlen güneş açtı yerler kurumaya yüz tuttu biraz yamur yağdı şimdide güneş var havada ama karla karışık yamur yağıyor :bounce:
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
315
Tulumdan anlamazken aldım onu. 4-5 senelik mazisi var yani, Barışarock festivalinde falan kullanmıştım. Eylül-Ekim aylarında İstanbul'da, 2 sene önceki Emok-Yedigöller etkinliğinde de yine Ekim ayında gayet yeterli gelmişti. Ancak şu ara Bolu nasıldır bilemiyorum. :silent:

14.03.08 saat 16,00 tipi şeklinde kar yağıyor büyük bir ihtimalle gezi iptal olur herhalde yinede biz geleceğiz derseniz bekliyoruz sizleri.:)
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Karlı bir Ankara gününde Boluya gitmek zaten Enduro ruhuna aykırı...:pcigeri dalağı üşütcen sonra yatıcan evde onur...en güzeli..bu geyiğe devam...:p

ehehe, metehanın bu konuda destekçisiyiz :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst