MT Ailesine Selamlar...

Katılım
1 Eyl 2010
Mesajlar
6
Herkese merhaba

İstanbul Ümraniye Çarşıdan Ahmet ben 20 yaşındayım

uzun süredir forumu takip ediorum kısmet bugüneymiş
şuan motorum yok...Motor almak için üniversiteye gitmedım bu sene Büyük ihtimal 1 ay ıcınde işe baslıyacagım inş. Her şey planladıgım gıbı gıderse işe basladıktan 5 6 ay sonra cbr 125r ıma kavuşacagım
yani önumuzdekı yaz baslangıcı ölmez sağ kalırsak ilk motoruma kavuşacagım.
ehliyetimde var Allaha şükür. İlk aldıgım maaşla ekipman almayı planlıyorum.]
Şimdilik bu kadar... Allah kazasız belasız sürüş nasip etsin...
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
hoşgeldin :rendeer:
üniversiteyi motosiklet uğruna bırakmış olmanı tasvip etmesemde ilk olmadığın için sadece iyi etmemişsin demekle yetiniyorum...
hedeflerine koşar adım ulaşman dileğiyle...
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
hoş geldin kardeşim hayırlısı olsun bakalım herkes okuyacak diye birşey yok ama eğitim şart :) insan hayattaki adeallerine bazen okuyarak bazende çalışarak kavuşur...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş geldiniz
 
Katılım
1 Eyl 2010
Mesajlar
6
hepinize teşekkürler
okumayıda ıstıorum aslında:D ama motor daha ağır basıyor:D zaten seneye gitmeyı dusunuorum üniversiteye motorumla:D

runbelx abi senıde takıp edıorum:D gezi işleriyle aran ii sanırım:D motorumu alım bende onumzdekı yaz beraber gezeriz:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepinize teşekkürler
okumayıda ıstıorum aslında:D ama motor daha ağır basıyor:D zaten seneye gitmeyı dusunuorum üniversiteye motorumla:D

runbelx abi senıde takıp edıorum:D gezi işleriyle aran ii sanırım:D motorumu alım bende onumzdekı yaz beraber gezeriz:)

kardeşim eyvallah motorla gezmeyi seviyorum bu arada gezilere katılmak istersen motora gerek yok benim motor iki kişiyi taşır artçım olursun yeterki motorcu ruhunu hep yaşatalım
 
Katılım
1 Eyl 2010
Mesajlar
6
kardeşim eyvallah motorla gezmeyi seviyorum bu arada gezilere katılmak istersen motora gerek yok benim motor iki kişiyi taşır artçım olursun yeterki motorcu ruhunu hep yaşatalım

eyvallah abi saolasın zaten kış geldi önumüzdeki yazda inş alıcam motorumu yine de saol :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Herkese merhaba

İstanbul Ümraniye Çarşıdan Ahmet ben 20 yaşındayım

uzun süredir forumu takip ediorum kısmet bugüneymiş
şuan motorum yok...Motor almak için üniversiteye gitmedım bu sene Büyük ihtimal 1 ay ıcınde işe baslıyacagım inş. Her şey planladıgım gıbı gıderse işe basladıktan 5 6 ay sonra cbr 125r ıma kavuşacagım
yani önumuzdekı yaz baslangıcı ölmez sağ kalırsak ilk motoruma kavuşacagım.
ehliyetimde var Allaha şükür. İlk aldıgım maaşla ekipman almayı planlıyorum.]
Şimdilik bu kadar... Allah kazasız belasız sürüş nasip etsin...

Bu nasıl bir mantalite yahu?
Yanlış yoldasın bence..
 
Katılım
1 Eyl 2010
Mesajlar
6
nası bi mantalite hemen solim

tercihlerımde 2 senelik özel üni tuttu ailem de göndericekti ben kendim vazgectım 1 sene calısayım hem motor alırım hemde seneye devlet ünisi tutar die tutmazsa yine aynı özele giderim benm burda bı kaybım 1 senem oluyor karımda motorum ve cebimde param:)
üni gitmiş olsam yani çalısmasam benım motor işi yatar yani uni bitircem işe baslıcam anca o zaman motor alabılırım buda 2 sene demek oluyo ailem motor almak için para vermez bana bi de bu taraftan dusunmek lazım:D tek kaybım 1 senem

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:25 ----------

hoş gelidnn ....:)

hoşbulduk bu arada...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:27 ----------

hoşbulduk...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Radul Merhaba.
Muhtemelen oldukça gençsin.
Bu nedenle kayip yil ya da yillar konusu senin için pek önemli degildir.
O kaybettigin yili birak,
bir gunu dahi zamani gelince arayacaksin.
Motosiklete olan sevgine bisey diyemem.
Benim gibi otuz küsür yilini motosiklet uzerinde geçirmis birini bile kiskandiracak seviyede.
Ama okumak, motosiklete binmeye engel degil.
Yanlis bir tercih yapmissin.
Eger ölmez sag olursak, ve sen yine bizimle birlikte olursan, hiç bir seyin degismedigini, ama kaybedilen koca bir senenin varligini birlikte tartisiriz.
Muhtemelen bu kayip sene sana bir motosiklet de kazandirmayacak.
Herseyin gönlünce olmasini tabi ki dilerim ama hayatin gerçekleri ile hayaller karsilastirilinca maça 1-0 maglup basliyoruz maalesef.
Yanlis anlama.
Bir abi tavsiyesi olarak al lutfen.
Kisisel gelisimin her turlu maddiyat ve hazdan daha onemlidir.
Kendini gelistiremezsen, hayattan yine zevk alirsin.
Ama hiç bilmedigin zevklerin varligindan haberin bile olmaz.

Sahip oldugun yasin ve sana vaad ettiklerinin kiymetini bil.
40 yasindayim.
Senin gibi zipirdim ben de.
Bugün 18 yasimdan bir gun verseler.
O günü almak için elimdeki herseyi verirdim.
Bunu iyi anlayacagin gün mutlaka gelecek.
Ama gônûl ister ki bugün anla...:wiinkk:
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
Radul Merhaba.
Muhtemelen oldukça gençsin.
Bu nedenle kayip yil ya da yillar konusu senin için pek önemli degildir.
O kaybettigin yili birak,
bir gunu dahi zamani gelince arayacaksin.
Motosiklete olan sevgine bisey diyemem.
Benim gibi otuz küsür yilini motosiklet uzerinde geçirmis birini bile kiskandiracak seviyede.
Ama okumak, motosiklete binmeye engel degil.
Yanlis bir tercih yapmissin.
Eger ölmez sag olursak, ve sen yine bizimle birlikte olursan, hiç bir seyin degismedigini, ama kaybedilen koca bir senenin varligini birlikte tartisiriz.
Muhtemelen bu kayip sene sana bir motosiklet de kazandirmayacak.
Herseyin gönlünce olmasini tabi ki dilerim ama hayatin gerçekleri ile hayaller karsilastirilinca maça 1-0 maglup basliyoruz maalesef.
Yanlis anlama.
Bir abi tavsiyesi olarak al lutfen.
Kisisel gelisimin her turlu maddiyat ve hazdan daha onemlidir.
Kendini gelistiremezsen, hayattan yine zevk alirsin.
Ama hiç bilmedigin zevklerin varligindan haberin bile olmaz.

Sahip oldugun yasin ve sana vaad ettiklerinin kiymetini bil.
40 yasindayim.
Senin gibi zipirdim ben de.
Bugün 18 yasimdan bir gun verseler.
O günü almak için elimdeki herseyi verirdim.
Bunu iyi anlayacagin gün mutlaka gelecek.
Ama gônûl ister ki bugün anla...:wiinkk:

ÇOK GÜZEL :) izahatını yapmış abi sağolsun ben 28 yaşındayım ve anladım ki geçen sene değil gün bile değerliymiş.. şunuda unutmamak gerek insan bazı meselerde özellikle başına gelmeden canı yanmadan ders çıkaramıyor anlayamıyor, özellikle 20 yaş altı büyükleri birşey söylediğinde hemen savunma olarak ben çocuk değilim bende biliyorum vs. vs. gibi şeylerle kendi bildiğini okuyor.. sonuç genelde pişmanlık.. neyse fazla konuyu saptırmayım hepimize güzel günler ve kazasız belasız sürüşler dilerim vesselam...
 
Katılım
18 Eyl 2010
Mesajlar
287
18 yaşındayım ilk motorum ybr 125 oldu şimdi 3 tane ybr 125 im var motorun ne olduğunu bildiğimden beri racing hayalleri kurardım hayabusa kawazaki zx ler bunların hayallerini kurardım son 6 aydır cross süryorum racingden tiksinmeye başladım ama ikisininde zevki başka kendime 2 tamamn dt 125 r aldım bunu 200 cc yaptım tam bir canavar oldu artık crossdan vazgeçemiyorum saygılar .. adım efe bu arada her türlü motoru sürdüm 2 zamanlı ve exup lu bi crossdan aldığım zevki alamadım : )
 
Katılım
1 Eyl 2010
Mesajlar
6
Radul Merhaba.
Muhtemelen oldukça gençsin.
Bu nedenle kayip yil ya da yillar konusu senin için pek önemli degildir.
O kaybettigin yili birak,
bir gunu dahi zamani gelince arayacaksin.
Motosiklete olan sevgine bisey diyemem.
Benim gibi otuz küsür yilini motosiklet uzerinde geçirmis birini bile kiskandiracak seviyede.
Ama okumak, motosiklete binmeye engel degil.
Yanlis bir tercih yapmissin.
Eger ölmez sag olursak, ve sen yine bizimle birlikte olursan, hiç bir seyin degismedigini, ama kaybedilen koca bir senenin varligini birlikte tartisiriz.
Muhtemelen bu kayip sene sana bir motosiklet de kazandirmayacak.
Herseyin gönlünce olmasini tabi ki dilerim ama hayatin gerçekleri ile hayaller karsilastirilinca maça 1-0 maglup basliyoruz maalesef.
Yanlis anlama.
Bir abi tavsiyesi olarak al lutfen.
Kisisel gelisimin her turlu maddiyat ve hazdan daha onemlidir.
Kendini gelistiremezsen, hayattan yine zevk alirsin.
Ama hiç bilmedigin zevklerin varligindan haberin bile olmaz.

Sahip oldugun yasin ve sana vaad ettiklerinin kiymetini bil.
40 yasindayim.
Senin gibi zipirdim ben de.
Bugün 18 yasimdan bir gun verseler.
O günü almak için elimdeki herseyi verirdim.
Bunu iyi anlayacagin gün mutlaka gelecek.
Ama gônûl ister ki bugün anla...:wiinkk:

eywallah abi tavsiyelerın ıcın...

20 yasındayım bu arada dediğim gibi 1 sene calısmayıp da uni gitsem en az 3 sene surer motor alabılmem
dediklerını cok ıı anladım abi ama motorsuz 1 gun dahı dusunemıorum:) daha once hıc bole olmamıstım ruyamda bıle motor gorur oldum artık dısardan bı yerden bı makına gecıo o an hangı ısı yapıosam bırakıorum gecene kadar sesını dınlıorum:D

yukarda kırmızı yerde belırtms olduum cumlenı anlayamadım
neye dayanarak ole yazdın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst