- Katılım
- 1 Eyl 2010
- Mesajlar
- 6
- Konu Yazar
- #1
Herkese merhaba
İstanbul Ümraniye Çarşıdan Ahmet ben 20 yaşındayım
uzun süredir forumu takip ediorum kısmet bugüneymiş
şuan motorum yok...Motor almak için üniversiteye gitmedım bu sene Büyük ihtimal 1 ay ıcınde işe baslıyacagım inş. Her şey planladıgım gıbı gıderse işe basladıktan 5 6 ay sonra cbr 125r ıma kavuşacagım
yani önumuzdekı yaz baslangıcı ölmez sağ kalırsak ilk motoruma kavuşacagım.
ehliyetimde var Allaha şükür. İlk aldıgım maaşla ekipman almayı planlıyorum.]
Şimdilik bu kadar... Allah kazasız belasız sürüş nasip etsin...
İstanbul Ümraniye Çarşıdan Ahmet ben 20 yaşındayım
uzun süredir forumu takip ediorum kısmet bugüneymiş
şuan motorum yok...Motor almak için üniversiteye gitmedım bu sene Büyük ihtimal 1 ay ıcınde işe baslıyacagım inş. Her şey planladıgım gıbı gıderse işe basladıktan 5 6 ay sonra cbr 125r ıma kavuşacagım
yani önumuzdekı yaz baslangıcı ölmez sağ kalırsak ilk motoruma kavuşacagım.
ehliyetimde var Allaha şükür. İlk aldıgım maaşla ekipman almayı planlıyorum.]
Şimdilik bu kadar... Allah kazasız belasız sürüş nasip etsin...