- Katılım
- 27 Mar 2015
- Mesajlar
- 161
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar havalar ısında şöyle güzel bir günü birlik 26 NİSAN 2015 Pazar aladağ kapuzbaşı şelalesi gezisi düzenleyelimmi hem adanada bulunan motosiklet tutkunlarıyla bir araya gelip tanışmış oluruz hem de güzel bir gün geçirir ilerdeki gezi planlarımızı konuşur motosiklet.net sitemiz için güzel resimler çekeriz katılmak isteyen arkadaşlar hepinizi beklerim. katılım oranı yüksek olursa duyurular bölümündede duyuracam arkadaşlar.
NOT: GEZİYE LİDERLİK EDECEK DENEYİMLİ ARKADAŞLARINDA BU GEZİ İÇİN LİDERLİK ETMESİ BENİ SEVİNDİRİR
NOT: GEZİYE LİDERLİK EDECEK DENEYİMLİ ARKADAŞLARINDA BU GEZİ İÇİN LİDERLİK ETMESİ BENİ SEVİNDİRİR
