MT ADANA Aladağ Kapuzbaşı Şelalesi Gezi planlaması

Katılım
27 Mar 2015
Mesajlar
161
Merhaba arkadaşlar havalar ısında şöyle güzel bir günü birlik 26 NİSAN 2015 Pazar aladağ kapuzbaşı şelalesi gezisi düzenleyelimmi hem adanada bulunan motosiklet tutkunlarıyla bir araya gelip tanışmış oluruz hem de güzel bir gün geçirir ilerdeki gezi planlarımızı konuşur motosiklet.net sitemiz için güzel resimler çekeriz katılmak isteyen arkadaşlar hepinizi beklerim. katılım oranı yüksek olursa duyurular bölümündede duyuracam arkadaşlar.
NOT: GEZİYE LİDERLİK EDECEK DENEYİMLİ ARKADAŞLARINDA BU GEZİ İÇİN LİDERLİK ETMESİ BENİ SEVİNDİRİR
 
Katılım
27 Mar 2015
Mesajlar
161
en kısa zamanda rotayı çıkarıp yayınlayacam arkadaşlar ve gezi planını tabiki:thumleft:
NOT: GEZİYE LİDERLİK ETMEK İSTEYEN DENEYİMLİ ARKADAŞLAR VAR İSE LİDERLİK EDEBİLİRLER BÖYLECE DAHA RAHAT VE SORUNSUZ BİR GEZİ OLUR
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2015
Mesajlar
161
Arkadaşlar geziye katılmak isteyen arkadaşlar için planımız şöyle
26 Nisan 2015 Pazar günü Saat 06:30 da toplanma yerimiz Beyazevler Çamlık hareket saatimiz 07:00
balcalı üzerinden kozan yoluna çılarak İmamoğluna 4-5 km kala kavşaktan Sevinçli ghüzergahına dönüp sırasıyla Sevinçli, Hacıhasanlı, Üçtepe, Eğner(Eğnerde Kahvaltı Molası), Akören, Aladağ, Kapuzbaşı Şelalesi şelalede dinlenecez eğlenecez gezecez müsait bir yerde öğle yemeği yendikten sonra dönüş yolu aynı yol güzergahından adanaya dönülecek yolda müsait bir iki yerde çay molası verebiliriz.
GEZİ GÜNÜ YOL GÜZERGAHIMIZDA HAVA AÇIK VE ORTALAMA SICAKLIK 20 DERECE OLACAK
NOT: gezi güzergahı üzerinde değişik fikirleri olan arkadaşşlarımız var ise (giderken şurada çay molası verebiliriz şurada kahvaltı edebiliriz yada şuradada güzel görülmeye değer yerler var orayıda es geçmeyelim vb gibi)fikirleri olan arkadaşlar lütfen yazsınlar unutmayalımki amaç EĞLENMEK VE GÜZEL BİR GÜN GEÇİRMEK
BU ARADA GEZİ GÜZERGAHININ ROTASINIDA EKLEYECEKTİM AMA RESMİ Bİ TÜRLÜ EKLEYEMEDİM:silent:
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Bizim de gitmeyi düşündüğümüz bir yer. Hatta geçen pazar günü yolun nasıl olduğunu görmek için gölün sol tarafından Aladağ'a kadar gittik. İmamoğlu üzerinden de geri döndük.
İmamoğlu üzerinden daha hızlı gidilebilir ama daha eğlencesiz olur bence. Gölün solundaki yolu da değerlendirmenizi tavsiye ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:52 ----------

Cep telefonuyla bahsettiğim güzergahın resmini de paylaşayım.
 
Katılım
27 Mar 2015
Mesajlar
161
rota paylaşımın için teşekkür ederim sizde gitmeyi düşünüyorsanız neden bizimle gelmiyorsunuz beraber gidebiliriz zaten yavaş gidecez amaç gezmek ve eğlenmek kimse gelmese dahi ben eşimle gidecem zaten :cat:
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
rota paylaşımın için teşekkür ederim sizde gitmeyi düşünüyorsanız neden bizimle gelmiyorsunuz beraber gidebiliriz zaten yavaş gidecez amaç gezmek ve eğlenmek kimse gelmese dahi ben eşimle gidecem zaten :cat:

Bir aksilik olmazsa biz de gideceğiz. Üç motosiklet ve beş erkek olarak. Aramızda sadece iki kişi Toroslar'a yapılan geziler hakkında deneyimli. Diğerleri neredeyse hiç şehrin dışına bile çıkmamış.
Üstelik bütün engellememe rağmen, yiyecek olarak yanlarına mangallık malzeme falan almayı düşünüyorlar. Tam apaçi işi olacak. :)
Yalnız gidiyor olsaydım, kesinlikle sizinle gelirdim. Belki orada veya yolda karşılaşıp tanışırız.
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
111
gitmişken orda konaklayabilirsiniz bir gece.bungalov tarzı evler var orda suyun kısında çok güzel olur bence .gitmişken aynı gün geri dönmeyin.uçar pansiyonu tavsiye edebilirm
 
Katılım
27 Mar 2015
Mesajlar
161
ARKADAŞLAR SİZLERDEN ÇOK ÖZÜR DİLEYEREK YARINKİ GEZİYE SAĞLIK DURUMUM NEDENİ İLE KATILAMAYACAĞIMI BİLDİRİRİM
ÇOK ÜZGÜNÜM UMARIM GİDEN ARKADAŞLARIM ÇOK EĞLENİRLER
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
İyili hastalanmışsın. Verilmiş sadakan varmış. 😞
Kimse de dememiş ki orada yol yok diye. Buradan o güzergah üzerinden şelaleye gitmeye niyeti olan herkese sesleniyorum; eğer kros motosikletiniz yoksa, kesinlikle gitmenizi tavsiye etmiyorum.
Adana Aladağ arası 100 km, yaklaşık 2 saat sürüyor. Aladağ şelale arası 45 km tam iki saat hiç durmadan gitmemize rağmen yetişemedik. Havanın kararacağından korkarak geri döndük. O kadar çabaya rağmen şelaleyi de göremedik.
Aladağ'dan sonra üç operatörün de şebekesi çekmiyor. Bir metre asfalt yok. Asfaltı bırak yol çakıllı olarak başlıyor. Lastiği yaracak keskinlikte taşlar ve uçurumla devam ediyor. Her taraf engebeli, dağın yamacında bir patikadan gidiliyor. Kesinlikle yolda hiç bir canlı yok.
Aladağ'a gidene kadar yüz tane fotoğraf çektik. Aladağ'dan sonra hiç fotoğraf yok. Herkes acaba bu gün eve dönebilir miyiz derdinden fotoğraf bile çekemedi. :)
Son söz olarak; biz ettik, siz etmeyin. Oraya gitmeyin demiyorum. Giderseniz de Kayseri üzerinden gidin.
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
111
yol o kadar kötümü ya.gelecek hafta bizde bir kaç arkadaş gitmeyi düşünüyorduk.aladağdan sonra asfalt bitiyor ama madene kadar yine idare eder durumdaydı.20-25 kmlik kısım çok kötüydü.bir ara gitmiştim aldağdan sonra 2 saatte varmıştım.sizde muhtemelen varmak üzereyken geri dönmüşsünüz.keşke devam etseydiniz muhtemelen 10-15 dk sonra varmış olurdunuz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:34 ----------

2012 de gitmiştim ozaman paylaşmış olduğum gezinin linki:
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/108950-100%27luk-motorumla-kapuzbasi-gezimden-fotolar.html
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
yol o kadar kötümü ya.gelecek hafta bizde bir kaç arkadaş gitmeyi düşünüyorduk.aladağdan sonra asfalt bitiyor ama madene kadar yine idare eder durumdaydı.20-25 kmlik kısım çok kötüydü.bir ara gitmiştim aldağdan sonra 2 saatte varmıştım.sizde muhtemelen varmak üzereyken geri dönmüşsünüz.keşke devam etseydiniz muhtemelen 10-15 dk sonra varmış olurdunuz.

Evet hala madene kadar idare eder durumda. Sonrası çok kötü. Geç olmuştu, şebeke çekmediği için kimse bize ulaşamıyordu. Bu yüzden karanlık çökmeden oradan çıkmamız gerekti.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------

Senin gezi yazını daha önce görmemiştim. Geceyi orada geçirmeyi düşündüğün için senin avantajın vardı.
Pazar günü gittik. Hepimiz ertesi günü çalışıyorduk. O yüzden dönmemiz gerekiyordu. Bir daha gidecek olursak, bir gece konaklama planıyla gideceğiz.
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
111
rs_guven geçen hafta sonuda yağmurlu gözüküyordu.siz gittiğinizde orada yağmur falan varmıydı.Aladağdan sonra çamur durumu var mıydı?
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
rs_guven geçen hafta sonuda yağmurlu gözüküyordu.siz gittiğinizde orada yağmur falan varmıydı.Aladağdan sonra çamur durumu var mıydı?

Mesajını yeni gördüm Halil kusura bakma. Biz gittiğimizde her yer kuruydu. Çamura falan hiç denk gelmedik.
Gittiniz mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst