- Katılım
- 9 Tem 2007
- Mesajlar
- 72
herkesin emeğine sağlık. gerçekten cok güzel bir gezi olmuş... süpersiniz... :rendeer:
herkesin emeğine sağlık. gerçekten cok güzel bir gezi olmuş... süpersiniz... :rendeer:
valla kardeşim dogru sölüyor. cok güzel,cok süper bir gezi olmuş yine.. gelememek içimi cok burkuyor ama malum okul... inşallah sömestr döneminde görüşmek dileğiyle... hoşçakalın :king:
Harika bir kamp oldu bence. Her ne kadar çadırda kalmasam da kamp ateşi önünde yaptığımız sohbetler çok keyifliydi. O anlar anlatılmaz yaşanır. Bence en kısa zamanda hava ısınmadan bir kamp daha yapalım :mrgreen:
Herkese selamlar saygılar.
vallaha öyle cengizimgerçekten hort ama nerdeeeeeeee o eski geziler... gecligimizde ne gezerdik degilmi gürselim demirim abim....![]()
güzel bir gezi olmuş.sıcak bir ortam.paylaşım için teşekkürler.