[MT ADANA]11 aralık boğsak gezisi

Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
72
herkesin emeğine sağlık. gerçekten cok güzel bir gezi olmuş... süpersiniz... :rendeer:
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
valla kardeşim dogru sölüyor. cok güzel,cok süper bir gezi olmuş yine.. gelememek içimi cok burkuyor ama malum okul... inşallah sömestr döneminde görüşmek dileğiyle... hoşçakalın :king:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
yaa çok kötüsünüz bayram bayram kamp mı olur yaa güsel bi zamnda yapsanızda he beraber gitseydik olmuyomuydu :(
harika olmuş ama yaa özellikle kahvaltı çok güsel görünüyoo
ne diyelim güsel gezmişsiniz yine :)
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Harika bir kamp oldu bence. Her ne kadar çadırda kalmasam da kamp ateşi önünde yaptığımız sohbetler çok keyifliydi. O anlar anlatılmaz yaşanır. Bence en kısa zamanda hava ısınmadan bir kamp daha yapalım :mrgreen:

Herkese selamlar saygılar.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Harika bir kamp oldu bence. Her ne kadar çadırda kalmasam da kamp ateşi önünde yaptığımız sohbetler çok keyifliydi. O anlar anlatılmaz yaşanır. Bence en kısa zamanda hava ısınmadan bir kamp daha yapalım :mrgreen:

Herkese selamlar saygılar.

çadırlısını sanmam ama deniz kenarında muhabbet ardından pansiyonda uyumalı olabilir bence :cat:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
artık antalyalı arkadaşlardanda gezi yazıları bekliyoruz oğuzcum :cat: en uygun iller bizleriz
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
biraz hort olacak ama.gündemde buna benzer gezi olduğunu duydum.
ne eylenmiştik be arkadaşlar:salut:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
gerçekten hort ama nerdeeeeeeee o eski geziler... gecligimizde ne gezerdik degilmi gürselim demirim abim....:)
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
gerçekten hort ama nerdeeeeeeee o eski geziler... gecligimizde ne gezerdik degilmi gürselim demirim abim....:)
vallaha öyle cengizim:) ne eylenmiştik, hepimiz gülen yüzlerle döndük:cat: yine yapacağız Allahın izniyle,
odun, lastik hırsızları siziiiiiiiiiiii:mrgreen:
ne ateş yakmıştık ama:cyclopsan vay be ne güzel iki gün geçirmişiz:salut:
güzel bir gezi olmuş.sıcak bir ortam.paylaşım için teşekkürler.

biz teşekkür ederiz, birdahaki resimlere bekleriz
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
heheyttt bütün adana spor burada yavv:mrgreen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
maşallah maşallah allah nazardan saklasın. çok şamatalı bir organizasyon olmuş fotolardan belli. ateşi de harika yakmışsınız. şimdi içim gitti o ateşin sesinde oturup bira içmek kadar güzel ne var. yüreğinize tekerinize ve emeğinize sağlık. muhabbetiniz daim olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst