MT-09 Tracer ile Hedef Nordkapp, 13000 km-30 gün-15 ülke

Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
Arkadaşlar Merhaba,

Uzun zamandır planlar yaptığım, uğruna 1000RR'mı satıp MT-09 Tracer aldığım Nordkapp gezime kısmetse 16 Temmuz Perşembe günü başlıyorum. Bu gezi için facebook'da bir sayfa açtım, https://www.facebook.com/HedefNordkapp beğenip takip edebilirsiniz.

Geziye yaklaşık 3 aydır hazırlanıyorum, öncelikle motorumu sattım ve seyahatime daha uygun bir motor aldım. MT-09 Tracer bütçem çerçevesinde alabileceğim en uygun motosikletdi diye tahmin ediyorum, şu ana kadar da oldukça memnunum kendisinden. Geziye hazırlanmak adına ilk yaptığım şey üçlü çanta seti almak oldu, SHAD'da karar kıldım ve bağlantı demirlerini yurtdışından sipariş ettim. Gelir gelmez tek başıma hemen takıverdim;

orK12sQP8jY2b4scc5a7PK84AJK-cXfS3PtL7q8wWaM=w975-h731-no


4BgHQsu42orhJNbVbzmbbx3Ie8cr4vf9FQfxGstHB6o=w1033-h775-no


Artık son hazırlıklarımı yapıyorum. Geziyi ayrıca https://vetekerdoner.wordpress.com/ blog adresimden ve https://www.youtube.com/user/Burakozt1 youtube kanalımdan takip edebilirsiniz.

Teşekkürler.
 
Katılım
2 May 2014
Mesajlar
381
hayırlı yolculuklar dılerım . sadece bır naçizane tavsiyem var mt-09 cok cabuk tekere gelen vahsı bır makıne bıde arkada cantalarda agırlık olunca bayabı kafa havada gezebılırsın dıkkat et.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
Norveç'de geçtiğim ilk yüksek dağ geçidi ve fjord olan Hardanger videosunu youtube'a yükledim.

 

Mvl

Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
43
hocam benim aklıma gelen 1-2 soru var...
anlıyorum ama konuşamıyorum ingilizcesi ile oralara gitsek çok sorun yaşar mıyız??:cherry:
bir de göremediğim için soruyorum gözümden kaçtı ise kusura bakmayın, masraflar ne durumda idi??
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
İzlemeye doyamadım...
Mt ye olan sevgim depreşti, hiç sevmeme ragmen izlerken hayal bile kurdum..
Bende ordaydım ..

Süper.. tbrk ederim, yeni gezilerle takipteyiz..

Teşekkürler ;)

hocam benim aklıma gelen 1-2 soru var...
anlıyorum ama konuşamıyorum ingilizcesi ile oralara gitsek çok sorun yaşar mıyız??:cherry:
bir de göremediğim için soruyorum gözümden kaçtı ise kusura bakmayın, masraflar ne durumda idi??

İngilizce'yi konuşmak şart özellikle polise derdini anlatamazsan sıkıntı yaşayabilirsin, 1-2 ay çalışırsan sorun olmaz ama ;)
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
peki hocam gezinin maliyeti ne oldu??

Hedef Nordkapp'a yazmıştım oradan kopyalıyorum (yaklaşık 9500 TL)

Toplam Yakıt Tutarı : 750 EURO
Konaklama (Çadır, Kamp, Hostel, Otel ) : 30 gün, 980 EURO
Bakım : 90 EURO (Helsinki; yağ ve filtre değişimi)
Yemek : Tam bilmiyorum ama günlük 20-30 euro civarı
Yol Ücreti : Macaristan 10 EURO, vignette ücreti
Feribot (Norveç, Almanya-İsveç, Finlandiya-Estonya) : 150 EURO
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst