- Katılım
- 5 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,440
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Merhaba,
Uzun zamandır planlar yaptığım, uğruna 1000RR'mı satıp MT-09 Tracer aldığım Nordkapp gezime kısmetse 16 Temmuz Perşembe günü başlıyorum. Bu gezi için facebook'da bir sayfa açtım, https://www.facebook.com/HedefNordkapp beğenip takip edebilirsiniz.
Geziye yaklaşık 3 aydır hazırlanıyorum, öncelikle motorumu sattım ve seyahatime daha uygun bir motor aldım. MT-09 Tracer bütçem çerçevesinde alabileceğim en uygun motosikletdi diye tahmin ediyorum, şu ana kadar da oldukça memnunum kendisinden. Geziye hazırlanmak adına ilk yaptığım şey üçlü çanta seti almak oldu, SHAD'da karar kıldım ve bağlantı demirlerini yurtdışından sipariş ettim. Gelir gelmez tek başıma hemen takıverdim;
Artık son hazırlıklarımı yapıyorum. Geziyi ayrıca https://vetekerdoner.wordpress.com/ blog adresimden ve https://www.youtube.com/user/Burakozt1 youtube kanalımdan takip edebilirsiniz.
Teşekkürler.
Uzun zamandır planlar yaptığım, uğruna 1000RR'mı satıp MT-09 Tracer aldığım Nordkapp gezime kısmetse 16 Temmuz Perşembe günü başlıyorum. Bu gezi için facebook'da bir sayfa açtım, https://www.facebook.com/HedefNordkapp beğenip takip edebilirsiniz.
Geziye yaklaşık 3 aydır hazırlanıyorum, öncelikle motorumu sattım ve seyahatime daha uygun bir motor aldım. MT-09 Tracer bütçem çerçevesinde alabileceğim en uygun motosikletdi diye tahmin ediyorum, şu ana kadar da oldukça memnunum kendisinden. Geziye hazırlanmak adına ilk yaptığım şey üçlü çanta seti almak oldu, SHAD'da karar kıldım ve bağlantı demirlerini yurtdışından sipariş ettim. Gelir gelmez tek başıma hemen takıverdim;
Artık son hazırlıklarımı yapıyorum. Geziyi ayrıca https://vetekerdoner.wordpress.com/ blog adresimden ve https://www.youtube.com/user/Burakozt1 youtube kanalımdan takip edebilirsiniz.
Teşekkürler.