- Katılım
- 29 Eki 2007
- Mesajlar
- 51
Erdemcim akşam gördüm, hasta oldum motoruna.Çok yakıştı sanada, yeni kaskın ve montun da hani, kazasız belasız kullanman dileğimle canım.Hayırlı Olsun 
MT03 sezonu hayırlısıyla açılmıştır..Erdem, kazasız belasız sürüşler dilerim..![]()
Umarım herkes istediği motora birgün kavuşur..
Senin adına çok sevindim..Güle güle bin.... :rendeer::rendeer:
Hocam güle güle kullan çok güzel motor.Bugün kullandım çok zevkli arada egzost patlıyor çok ilginç
Ufak bir test etme imkanım oldu onuda buraya kopyalıyorum.MT-3ün sayfasında yazmısdım zaten.
Topik açayımmı diye sormadım ama bişey demez herhalde
Erdemcim kazasız belasız iyi günlerde binmen dileğiyle :rendeer:
hayırlı olsun:rendeer: güle güle kullan
Hadi bakalım, Allah kaza bela vermesin...
hayırlı olsun...kazasız belasız.....
sonunda beklenen gün 1 gün geçikme ile geldi demek, gözün aydın.
ben olsam o naylonları 6 ay falan söklemzdim, arabalarda yapıyolar motorda neden olmasın :mrgreen:
erdemcim hayırlı uğurlu olsun, sorunsuz sıkıntısız keyifli kullanışlar dilerim. :rendeer:
*birinci resimdeki erkek köpek kimin, dükkanın köpeğimi :queen::queen:
Hayırlı uğurlu olsun gerçekten süper bi motor
Kazasız belasız keyifli sürüşlere inşallah :rendeer:
Vayy hayırlı olsun kardeşim :rendeer: Allah kaza bela göstermesin. dahala msnde oyuncagı almaya gıttım yazıo ama
Erdem daha dükkana dönmeden sen topiği bile açmışın chatkut :queen:
Dışarda bi gürleme bir haykırış, bir yoğun ses alışımı ve ERDEM karşımızdaBanada uğradı kardeşim Hayırlı olsun çok güzel bir makina..
hayırlı olsun hoş kalite motor ...
hayırlı uğurlu olsun. kazasız belasız, mt li günlerde kullanman dileğiyle :rendeer:
hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız
ne yakışıklı bi motor o öyle hayırlı olsun güle güle kullan..
Pek güzel maşallah,kazasız günlerde kullanman dileğiyle...
hayırlısı olsun .. kazasız belasız kullanması dileğiyle:rendeer:
Hayırlısı olsun ERRRDEEEMMMM , e e e e ne gezeriz simdi seninle be kanka:mrgreen:
Guzelyalı nın agabeyi oldun artıkrengi de cok hoşmuş, bayıldım valla, hemen bi nazar boncugu alalım sana...
sakın ayakkabı koruyucun olmadan binme haa:mrgreen:
Arkadaşlar sanırım erdem şu sıralar eksozlardan gelen sese aşık olduğu için motosikleti stop edemiyordurEn son bıraktığımızda yüz kasları baya bir esnemişti gülmekten
Kazasız belasız nice km ler adamım...Kapıyı açtın sıra bizde![]()
Hayırlı Uğurlu olsun....
Kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum... :rendeer:
ya dünkü motorcuda gitti mt-03 aldı valla:queen::queen::queen:
çok süper duruyor akşam uğrayıp çıplak gözlede bi bakıyım iyi günlerde kullan süper...
pininfarina ile aynı motora binmeye daha fazla katlanamıcağını biliyorudum![]()
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin güle güle kullan
hocam hayırlı olsun, diagonistik ayarları kurcalama hemen![]()
Hayırlı olsun.Allah kaza bela vermesin.Güzel motor:cat:
Abanowww süperr yaa.Tarzda müthiş bi sıçrayış olmuş
Mt3 le de hiç tur atmamıştım haniii:cherry:
Hayırlı olsun..
Valla Hayırlı olsun abi şahsen benimde ileride düşündügüm motorlardan birisi cok iyi bi motor erhan abimde fotoları koymuş yakışmış bide seni üstünde görelm erhan abi![]()
biz daha o safhalara gelemedik abim bindikmi inmek yok indikmi binmek yok :cyclopsan:mrgreen: ne dedim ben ya :queen: