MT-03 Hayırlı olsun EliteXC (erdem)

Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
51
Erdemcim akşam gördüm, hasta oldum motoruna.Çok yakıştı sanada, yeni kaskın ve montun da hani, kazasız belasız kullanman dileğimle canım.Hayırlı Olsun :)
 
Katılım
8 Şub 2006
Mesajlar
55
MT03 sezonu hayırlısıyla açılmıştır..Erdem, kazasız belasız sürüşler dilerim..:)

Umarım herkes istediği motora birgün kavuşur..
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
51
MT03 sezonu hayırlısıyla açılmıştır..Erdem, kazasız belasız sürüşler dilerim..:)

Umarım herkes istediği motora birgün kavuşur..

o zaman acık dua et de hayrını görelim :queen::queen:

ceyzim bu arada beni yanlız bırakmadın telde de olsa aradın sordun saol canımcım :rendeer:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
pata pata pata pata pat pataaaaa pat pat patatatatata bus es bağımlılık yapiiii yaaaa ne etçeez..
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
ne iş ya bi onun yanında bi diğerinin yanında, dünden beri inmedimi üstünden acaba, tek kontakla rodajımı bitirecek,
erdem biraz uyu kardeşim soora devam edersin :)
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
49
Hayırlı Olsun Kazasız belasız kullanmak nasip etsin allah....


Rengide Çok hoş gerçekten
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
Senin adına çok sevindim..Güle güle bin.... :rendeer::rendeer:

Büyüğüm ve feyz aldığım insanlardansın Alper abi teşekkür ederim.

Hocam güle güle kullan çok güzel motor.Bugün kullandım çok zevkli arada egzost patlıyor çok ilginç :)
Ufak bir test etme imkanım oldu onuda buraya kopyalıyorum.MT-3ün sayfasında yazmısdım zaten.

Üstüne binince inesi gelmiyor gerçekten insanın, hele egsoz patlatması bağımlılık yapıyor. Birde Akrapovic olsa gecede üstünde yatarım sanırım.

Topik açayımmı diye sormadım ama bişey demez herhalde :p:p:p

Erdemcim kazasız belasız iyi günlerde binmen dileğiyle :rendeer:

Teşekkür ederim Aykut. Amin diyelim. Sanada bi ER-5 nasip etsin o zaman allah.

hayırlı olsun:rendeer: güle güle kullan

TEşekkür ederim.:cat::cat::cat:

Hadi bakalım, Allah kaza bela vermesin...

Amin teşekkür ederim.. :cat::cat::cat:

hayırlı olsun...kazasız belasız.....

Teşekkür ederim Syriana. Pininfarina sanırım MT03 almaz artık.

sonunda beklenen gün 1 gün geçikme ile geldi demek, gözün aydın.

ben olsam o naylonları 6 ay falan söklemzdim, arabalarda yapıyolar motorda neden olmasın :mrgreen:

erdemcim hayırlı uğurlu olsun, sorunsuz sıkıntısız keyifli kullanışlar dilerim. :rendeer:


*birinci resimdeki erkek köpek kimin, dükkanın köpeğimi :queen::queen:

Evet abi bir gün gecikme ve oyuncak geldi. Geç gelmesi nelere maloldu bi bilsen. Haftasonu binemiycem plaka yetişmiycek çünki.:salut:

Teşekkür ederim.

ban salıya kadar nasıl dayancam :pr:

Hayırlı uğurlu olsun gerçekten süper bi motor :)
Kazasız belasız keyifli sürüşlere inşallah :rendeer:

Teşekkür ederim :cat::cat::cat:

Vayy hayırlı olsun kardeşim :rendeer: Allah kaza bela göstermesin. dahala msnde oyuncagı almaya gıttım yazıo ama :p

Erdem daha dükkana dönmeden sen topiği bile açmışın chatkut :queen:

Dışarda bi gürleme bir haykırış, bir yoğun ses alışımı ve ERDEM karşımızda :p Banada uğradı kardeşim Hayırlı olsun çok güzel bir makina..

Sağol kardeşim Erhan darısı başına. Dur daha normal egsoz bunlar Akrapovic takarsam çalıştırınca duyarsın sesini yaklaşınca değil :queen:

hayırlı olsun hoş kalite motor ...

teşekkürler :cat::cat::cat:
kaliteli kesinlikle.
İtalyan üretimi olmasına şaşırdım.

hayırlı uğurlu olsun. kazasız belasız, mt li günlerde kullanman dileğiyle :rendeer:

Çok teşekkür ederim Özge bol mt'li günler bendende.:cat::cat:

hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız

Teşekkür ederim....:cat::cat::cat:

ne yakışıklı bi motor o öyle hayırlı olsun güle güle kullan..

Teşekkür ederim. yakından hele daha bir güzel görünüyor.:cat::cat:

Pek güzel maşallah,kazasız günlerde kullanman dileğiyle...

Teşekkür ederim. :cat::cat::cat::cat:

hayırlısı olsun .. kazasız belasız kullanması dileğiyle:rendeer:


teşekkür ederim. :cat::cat::cat:

Hayırlısı olsun ERRRDEEEMMMM , e e e e ne gezeriz simdi seninle be kanka:mrgreen:

Guzelyalı nın agabeyi oldun artık:) rengi de cok hoşmuş, bayıldım valla, hemen bi nazar boncugu alalım sana...


sakın ayakkabı koruyucun olmadan binme haa:mrgreen:

Sağooool Sercan mahallemin genci. Gezeriz tabi plakayı takalım.

Nazar boncuğunu Aykut ve Özge hediye etti sağolsunlar.
Sende bi ayakkabı koruyucu hediye edersin artık.:wiinkk:

Arkadaşlar sanırım erdem şu sıralar eksozlardan gelen sese aşık olduğu için motosikleti stop edemiyordur:)En son bıraktığımızda yüz kasları baya bir esnemişti gülmekten:)
Kazasız belasız nice km ler adamım...Kapıyı açtın sıra bizde:)

Evet şimdi stop ettim :queen:

Yüzümün şekli değişmiş aynaya baktığımda kendimi tanıyamadım.
Hadi kapıdan içeri girme sırası sende pata pata pata pat pat.....:queen::queen::queen:

Hayırlı Uğurlu olsun....

Kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum... :rendeer:

Bende bu zevki yaşamanızı tavsiye ediyorum.

ya dünkü motorcuda gitti mt-03 aldı valla:queen::queen::queen:
çok süper duruyor akşam uğrayıp çıplak gözlede bi bakıyım iyi günlerde kullan süper...

pininfarina ile aynı motora binmeye daha fazla katlanamıcağını biliyorudum:p

Yorum Yok

Bak bakalım geçen günki motorcu seniiii....:queen::queen:

hayırlı olsun allah kaza bela vermesin güle güle kullan

Sağol Stain senin motorunda hayırlı olsun. herkesin dediğini demiycem sana sen zaten yapman gerekenleri biliyosun. (Ehliyet, kask, mont, koruma, hız limitleri)

hocam hayırlı olsun, diagonistik ayarları kurcalama hemen ;)

Sağol hocam daha kurcalamam merak etme. Rodajı bitsin limitlerini biraz zorlarım, az gelmeye başlayınca ufaktan değişiklikler belki oda.

Hayırlı olsun.Allah kaza bela vermesin.Güzel motor:cat:


Teşekkür ederim, amin.:cat::cat::cat:

Abanowww süperr yaa.Tarzda müthiş bi sıçrayış olmuş:)
Mt3 le de hiç tur atmamıştım haniii:cherry:
Hayırlı olsun..


Sağol PIERzig.
Tur atmaya çalışanları üstünden atıyor. Biraz ehlileştireyim önce.

ömercik, tüzün, paris, tugcetugce, brody, kıllıtarkan, kimi, ByMükemmel, nankör, tubis, Gütekin, kartal23, orcunmavis, THE_LANCET, dreamdark, satoyama, Ö.Z.E.R, mondializzet100, Gebzeli, DARKDIAMOND. hepinize teşekkür ederim.

csalgin teşekkür ederim. Seninde yeni motorun hayırlı olsun Cüneyt, seni pek kesmezz diversiondsan sonra ama oda güzel bir makina. Fotoğraflar geliyor...

bur-k@ önce denemeni tavsiye ederim beklentiler farklı olabilir.

Wallace Abi çok sağolasın. Bekleyin beni dağlar taşlar ben geliyoruuuuuummmmmm....

Sabırküpü Sağol Sabır seninde yeni motorun hayırlı olsun.

tr.davutak evet simsiyah inci......

extreme1925, bikerboy35 darısı başınıza hadi İzmir MT MT'lensin.. Bol bol...

ozrace yakıt konusunu rodaj ve sonrası olarak aktarıcam bi bineyim plaka gelsin..

kumita45 Amin Davut. Allah hiçbirimize kaza bela vermesin..

Rots, vasco pat pat patır pata pat pat pat patttttrrrr......... patırdamaya devam

karmacoma Abi bi uyuyamıyorum biri beni durdursunn. Uykuya dalarken bi patırdı kopuyor gene uyanıyorum....

misskolpa Beğendiğine çok sevindim arkadaşım Burcu umarım kolpa'da yakın zamanda bir enduroya geçiş yapar. Sağlıklı günler dilerim sana ve sevdiklerine.

Ceyz Eveeet gelelim herkese gönlünde ne varsa onu versin tanrım demeye. Motosikletime en büyük değeri katacak manevi değeri olan özel bir hediyeyi verdiğin iiçin ayrıca teşekkür ederim. Motorumdan daha çok sevdim onu :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
toptan tşk vay be :p sayfayı doldurdun be indir indir aşağı bitmedi :queen:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Valla Hayırlı olsun abi şahsen benimde ileride düşündügüm motorlardan birisi cok iyi bi motor erhan abimde fotoları koymuş yakışmış bide seni üstünde görelm erhan abi :p

allah tekerini düz bastırsın kaldırım asfalt yüzü göremeyessin darısı bizim başımıza
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Valla Hayırlı olsun abi şahsen benimde ileride düşündügüm motorlardan birisi cok iyi bi motor erhan abimde fotoları koymuş yakışmış bide seni üstünde görelm erhan abi :p

biz daha o safhalara gelemedik abim bindikmi inmek yok indikmi binmek yok :cyclopsan:mrgreen: ne dedim ben ya :queen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Arkadaşım hayırlı olsun.Turlama şansım olmasada sesini dinleme fırsatım oldu.Aynı benim motorun sesi :p Ama çok yakışıklı bir alet.Tam bir cadde canavarı.Driftler slalomlar .. Ne canım çekti bee :p
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok cici ve yakışıklı,allah kazadan beladan korusun keyifle sür kardeşim güle güle kuıllan
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
hayırlı olsun kardeşim işin çoksa ver biz dolaştıralım onu canı sıkılmasın :p bir şöyle ege sahili yapalım büyük makine özlemimiz geçsin tork neymiş hatırlayalım :wiinkk:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sus erhan gaz veriyorum ben bunuda yolda yerim daha çat pat yapıyormuş benimki ise bum bam çuf yapıyor :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst