MT-03 Hayırlı olsun EliteXC (erdem)

Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Abanowww süperr yaa.Tarzda müthiş bi sıçrayış olmuş:)
Mt3 le de hiç tur atmamıştım haniii:cherry:
Hayırlı olsun..
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Hayırlı olsun abi.Motosiklet çok güzel.Allah kaza bela vermesin. :bounce:
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
157
test sürüşünü yaptın muhteşem ötesi bi alet :mrgreen::mrgreen: allah kaza bela göstermesin mt izmir içindeki stain :mrgreen: den sonraki yükselen değersin .... allah kaza bela vermesin maşallah ya nzar değmesin.........:mrgreen::mrgreen: fotolarımızı unutma koymayı :p
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
146
hayırlı olsun :) xt660'a teknik özellik olarak çok benziyor. o egsozdan çıkan çat çat sesi xt'de çok var :D
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
hayırlı olsun tekeriniz her daim düz bassın :rendeer: ayrıca siyah olması ayrı bi güzellik :wiinkk: ... mt 03 benim de gönlümden geçiyor yazın sonuna doğru ya nasip diyelim
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
kardeşim çok sevindim. yüzündeki ifadeden de senin ne kadar mutlu olduğun belli. Artık şundan eminim seni haftasonları bol bol çamur içinde göreceğiz. Kazasız belasız iyi günlerde kullanman dileği ile. dağın bayırın kumun çamurun ve rüzgarın bol olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst