- Katılım
- 6 Kas 2009
- Mesajlar
- 658
- Konu Yazar
- #1
kardeş sen sonundan mı başladın izlemeye.????:silent::silent:gsx1300 o boru deill:queen:
modifiyeli dolu bir hayabusaya rakip 4 teker varmıdır ki??
Stock bir hayabusayı tabi geçer.Hayabusada bi turbo olsa görürüm o msuprayı ben![]()
MSupra modifiyenin limitlerinde bir araç, standart hayabusa'ya kafa tutabilir belki ama, dediğin gibi modifiyeli bir Hayabusa'yla boy ölçüşemez.
Bir de dikkatinizi çektimi bilmiyorum, videodakiler eski kasa Busa lar. Yeni kasa standart 200 HP 1349cc limitörsüz Hayabusa bile geçebilir bence MSupra'yı.
Hatta yapılı bir GSXR-1000'in MSupra'yı geçtiği bir video da mevcut :
http://www.youtube.com/watch?v=Bf80...3460F5EAB&playnext_from=PL&playnext=1&index=3
Bu adamın adresi belli, plakası belli, yüzü belli, videosu belli...
Bu ülkede pist dışı yarış üstelik kumar oynanarak yasak değil mi?
Peki polisimiz, savcılarımız niye boş duruyorlar?
1 tonun üzerinde dediğin araç hafife alınır bir güçte değil , üstünde modifikasyonlu 900bg +100 bg noslu toyota supra motoru var![]()