Msupra Vs Hayabusa

Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Msuprada Hakkını Veriyor 350 Görüyor Kadrana Dikkat :) Gaz Kesince Hayabusa Yetişip Geçiyor :) Bu Msuprayı Körfez Pistinde Gördüm Ve Tanıdım Sabahın 10'unda Bir Marşa Bastı Göldeki Kuşlar Uçtu :)
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
250
m supra kesiciye girince 350+ km de oluyor uzun süre kesicide gidemeyeceğinden gazı bırakınca busalar yetişiyor anlayanlardan anlamayanlara ;)
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Msupra'da Nedir Diyen Arkadaşlar İçin ;



DSC02864.jpg


SV108021.jpg

msupra5.jpg



DSCF5010.jpg


DSCF5124.jpg


Hayabusayı Ezebilen 4 Tekerlekli Şeytan İcadı :) 1000+Hp (;
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Stock bir hayabusayı tabi geçer.Hayabusada bi turbo olsa görürüm o msuprayı ben :)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
modifiyeli dolu bir hayabusaya rakip 4 teker varmıdır ki??

MSupra modifiyenin limitlerinde bir araç, standart hayabusa'ya kafa tutabilir belki ama, dediğin gibi modifiyeli bir Hayabusa'yla boy ölçüşemez.

Bir de dikkatinizi çektimi bilmiyorum, videodakiler eski kasa Busa lar. Yeni kasa standart 200 HP 1349cc limitörsüz Hayabusa bile geçebilir bence MSupra'yı.

Hatta yapılı bir GSXR-1000'in MSupra'yı geçtiği bir video da mevcut :
http://www.youtube.com/watch?v=Bf80...3460F5EAB&playnext_from=PL&playnext=1&index=3
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
Stock bir hayabusayı tabi geçer.Hayabusada bi turbo olsa görürüm o msuprayı ben :)

tam da ben bunu yazacaktım evet çok haklısın arkadaşım millet modifiyelerin arkasına sığınıyor motosikletleri geçmenin başka çaresi yok işin içine hile sokuyolar sonra bak geçtim diyip kendilerince eğleniyorlar. fakat bişeyi unutuyorlar o da eğer hayabusa gibi bi motosiklete turbo nos vs takılsa acaba ne yapacaklar??? :p
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Bu adamın adresi belli, plakası belli, yüzü belli, videosu belli...

Bu ülkede pist dışı yarış üstelik kumar oynanarak yasak değil mi?

Peki polisimiz, savcılarımız niye boş duruyorlar?
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
MSupra modifiyenin limitlerinde bir araç, standart hayabusa'ya kafa tutabilir belki ama, dediğin gibi modifiyeli bir Hayabusa'yla boy ölçüşemez.

Bir de dikkatinizi çektimi bilmiyorum, videodakiler eski kasa Busa lar. Yeni kasa standart 200 HP 1349cc limitörsüz Hayabusa bile geçebilir bence MSupra'yı.

Hatta yapılı bir GSXR-1000'in MSupra'yı geçtiği bir video da mevcut :
http://www.youtube.com/watch?v=Bf80...3460F5EAB&playnext_from=PL&playnext=1&index=3

Aynen öyle Ghost rider abimizin busa turbosunun 280- 290 + hızlarda teker yaptığı göz önünde bulundurulursa he he =)

Bu adamın adresi belli, plakası belli, yüzü belli, videosu belli...

Bu ülkede pist dışı yarış üstelik kumar oynanarak yasak değil mi?

Peki polisimiz, savcılarımız niye boş duruyorlar?

Bu da ayrı bir konu. İllegal birşey yapıp bununla da övünmek amacı ile bu kadar reklamının yapılması ilginç doğrusu.
 
Katılım
1 Tem 2009
Mesajlar
271
Motosikleti
yok
en fazla 12 saniye gitti :mrgreen: ya sonra ... yinede usta ellerde yapılmış bi araba
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
368
Bravo arkadaşlar. 4 tekerli, bir tonun üzerinde bir. aracın, yaklaşık 200 kiloluk bir aleti geçmesini hoş karşılayacağınıza yok turbolu olsaydı yok bilmem ne diye karşılaştırma yapıyorsunuz. Ağırlık-güç dengesini göz önünde bulundurarak yorum yapsanıza yahu :)
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
1 tonun üzerinde dediğin araç hafife alınır bir güçte değil , üstünde modifikasyonlu 900bg +100 bg noslu toyota supra motoru var :)
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
nayır nolamaz nhayabusa ngeçilemez (cüneyt mode :D)

2010 model modifiyeli bi hayabusa olsaydı görürdüm o suprayı ben:D

supranında hakkını yememek lazım hani canavar gibi gidiyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst