- Katılım
- 7 Eki 2005
- Mesajlar
- 84
beğenilmeyecek gibi mi?:wiinkk: :wiinkk: :wiinkk:
User:
Bir zamanlar hor gorup de banladigin , repsiz ama gururlu bir user vardi ya
Forum yoneticisi:
ee ?
User:
Yok yani abi bani artik kaldir da foruma girelim diyecektim .
Neden bozulan otobüsün yolculari bizim otobüsümüze aktarildiginda onlara mültecilermis gibi bakariz?
* Neden her gördügümüz haritada hemen Türkiye'yi bulmaya çalisiriz? Millet olarak dünyada kaybolma kompleksimiz mi vardir? ))))))))
* Neden insanlar birbirlerine sarilinca saga-sola sallanirlar?
* Televizyona çikan insanlar neden kendilerini Türkiye'deki bütün insanlarin izledigini sanirlar? Örn: Su anda 70 milyon kisi bizi izliyor...
* Cumartesi ve Pazartesi'nin neden kendi isimleri yoktur?