movistarın farkı nedir

Katılım
10 Tem 2009
Mesajlar
3
ya arkadaşlar kafma takılan bişiy oldu,bu motor konularında çok eski degilim,o yüzden umarım komik duruma düşmüyorumdur :mrgreen:honda 600rr ile honda movistar 600 rr arasında teknik olarak renk ayrımından başka bir fark varmıdır. kafama takılmasının sebebi genelde internette bakıyorum movistarlar az birazda olsa,normal rr lara göre fiyatı düşük,cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
189
movistar sıfırken sponsorluk ücretinden dolayı daha ucuz satıldı diye biliyorum yanlıssam lütfen düzeltin.:rendeer:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
moviestar serisi eski bir seri model olarak bakarsan 2005 2006 vs. doğal olarak günümüz makinalarına göre biraz daha ucuz oluyorlar

caner_37 arkadaşımızın dediği gibi ucuza felanda satılmış değildir

bu tümüyle firmayla honda arasında yapılan bir reklam anlaşmasıdır başka birşey değil
sende gider para basarsan bilinen bir marka olarak hondaya bilmem kaç bin$-€ neyse seninde adını yazarlar o grenajlara hiç dert değil (= sponsorluk reklam anlaşmasından başka bir şey değil bu
repsol hondanın kendi yağı ve doğal olarak bi çok modelinde repsol seçenği var
şimdi leyla modeli gelicek mesela (herhangi reklam içerikli değil ama)

yamaha rossi modeli yapmış misal satışı arttırmak adına daha bunun gibi örnekler mevcut tümüyle reklam satış politikası

yani daha açıcak olursak bmw arabalarının motor kaputunu aç yağ kapağında reklam anlaşmasından dolayı castrol yazar ama shell yağı bu arabalar için daha iyidir kullananların yorumları bunlar (hatta kosifler'di sanırım shell 5-30x denen özel bi yağ getiriyor yurt dışından sadece bmw landrover ve mini arabalarında kullanmak için tr'de satışı yok)
 
Katılım
10 Tem 2009
Mesajlar
3
sagol ilkay bilgiler için,yanlız ben aynı tarihli motorlar için kıyaslama yapmıştım zaten 2005 movistar ve 2005 düz honda gibi,ama dedigin gibi reklam olayı çok mantıklı
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
repsol , movistar , hannspree.. hepsinin olayı aynı o zaman?:silent:

aynen bu şekildedir bu markalar daha önce motogp'de olmuş markalar tabi bununda etkisi var fabrika takımları olarak yarışıyorlar zaten hali hazırda yıllık yatırımları bulunmakta hemde o sene en iyi olan takımsa neden o model motor çıkmasınki en iyi motoru kullanıyorsunuz temasını lanse ediyor sonuçta en hızlı en atak en iyisi anlamını taşıyor...
bi ara moviestar oldu sonra repsol oldu şimdide hannspree... bunlar zamanla dahada olacak şeyler :cat:

sagol ilkay bilgiler için,yanlız ben aynı tarihli motorlar için kıyaslama yapmıştım zaten 2005 movistar ve 2005 düz honda gibi,ama dedigin gibi reklam olayı çok mantıklı

insanlar daha güçlü olduklarını düşünür bu motorların diğerlerine göre daha yarış stili kullanılır psikolojik olarakta hani motorunun hastası olan tipler vardır tertemiz bakar parlatır paklatır zorlamaz kızı gibi bakar bu motorları kullananlar daha güçlü psikolojisinden biraz daha sıkar genel olarak ama temizleride yok anlamına gelmiyor çok temiz bakılanlarıda çıkıyor ama motorun görünüş olarak reklam olarak olması hemde eski tabi insanda yenileri gelince bi - oluşturuyor doğal olarak fiyata yansıyor tabi :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst