Movie AirBrush (FOTO)

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
X-MAN
IMG_3458.jpg

IMG_3451.jpg

IMG_3448.jpg


THE GODFATHER
IMG_0101.jpg

IMG_0097.jpg

DSCF2134.JPG

IMG_0105.jpg


HULK
DSCN1005.jpg

DSCN1017.jpg



IMG_0134.jpg

IMG_0131.jpg

 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
God father yazısına ve silah şeklindeki pedala bayıldım. süper olmuş.
 
Katılım
14 Ocak 2005
Mesajlar
63
bu adamlar tek kelimeyle mükemmel!!de bizim çocuklar da yetişcek bunlara gibi görüyorum!!!
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
türkiye ye gelirse yaklaşık fiyat ne olur bi racing motor için mesela.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
220
tek kelimeyle şahane birsey yapmıslar ama godfadırla hulka bayıldım yani:queen:
 
Katılım
8 Eki 2005
Mesajlar
181
tamamen grafiti kaplı olanları çok güzel durmuyor bence , az öz olacak , genede airbushın motora kattığı hava hiçbirşeyde yok .
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
101
çok güzel olmuş merak ettiğim bir şey var bunları motora yaptırdık.Satacağımız zaman çıkarabiliyormyuz yani alan kişi istemezse diye
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Süper hepsi birbirinden:queen:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
kim gidip motoruna X-MEN yaptırır ki, öle şey mi olur ya. çocuk mu bunlar ya:mrgreen:
HULK desen o ayrı bi fantezi:mrgreen:
en alttakini de yaptıran da sapık olsa gerek:mrgreen: bizim ülkemizde olmaz ama o, güzelim motor gece tacize falan uğrar sonra:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
******************************
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
ylmzzz' Alıntı:
türkiye ye gelirse yaklaşık fiyat ne olur bi racing motor için mesela.


sanırım 250$ ama yaptıracağın desene göre değişiyormuş :wiinkk:

kask boyamakta 50$-100$ arası. yine kaska göre ve desene göre değişiyor fiyatı :cat:




.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ocak 2006
Mesajlar
41
lespaul_84' Alıntı:
kim gidip motoruna X-MEN yaptırır ki, öle şey mi olur ya. çocuk mu bunlar ya:mrgreen:
HULK desen o ayrı bi fantezi:mrgreen:
en alttakini de yaptıran da sapık olsa gerek:mrgreen: bizim ülkemizde olmaz ama o, güzelim motor gece tacize falan uğrar sonra:mrgreen:


Ne diyeyim motorlar harika ama bencede biraz abartmışlar. SAna katılıyorum lespaul
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst