MotoVlogumsuBirŞey - tavsiyelerinize ihtiyacım var? (videolu)

Katılım
11 Ara 2014
Mesajlar
91
Her türlü tavsiyenize ihtiyacım var izlerken sıkıldığınız beğenmediğiniz bir kısım olursa söylerseniz sevinirim, adrenalin yazacağıma adneralin yazmışım orayı görmeyin bir de para kazanmak amaçlı yapmıyorum eğlencesine editlediğim videolar.

 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
17
Ses vasat
Görüntü kalitesi meh
Efektler ve aradaki geçişler güzel
Ses kalitesini arttırıp müzik seslerini kısarsan üreteceğin kaliteli içeriklerle gayet başarılı olabilirsin
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
Sanirim ruzgar sesini bastirmak icin yuksek ses muzik koydunuz. Konusma sesleri ve video kalitesi dusuk geldi.
 
Katılım
1 Nis 2016
Mesajlar
466
Herkes gibi görüntü ve ses kalitesini ben de beğenmedim
Adrenalin hissettiğin kısmı paylaşmışsın ama o bana geçmedi pek ve uzun sürdüğünü düşündüm
Baştaki boğaz manzarası güzeldi ama işleme kısmı eksik kaldı
Yazı fontun ve arka plan renklerin uyuşmadı ya da hoş durmuyor
Durduk yere sibop meselesi attın ortaya anlamadım video da bağdaştıramadım, eve nasıl yazılır nasıl okunur bir muamma doğrudur.

Özetle genel olarak beğenmedim

Bir sonrakini merak ediyorum
Neyi beğendim peki
Özgüvenini, özverini, yukarıdaki dallamaca, hunharca ve vahşice yorum yapana cevabını (yanındayken izetip fikrin sorsan başından tutup yerde sürükleyecek gibi)
üslubunu...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2014
Mesajlar
91
Herkes gibi görüntü ve ses kalitesini ben de beğenmedim
Adrenalin hissettiğin kısmı paylaşmışsın ama o bana geçmedi pek ve uzun sürdüğünü düşündüm
Baştaki boğaz manzarası güzeldi ama işleme kısmı eksik kaldı
Yazı fontun ve arka plan renklerin uyuşmadı ya da hoş durmuyor
Durduk yere sibop meselesi attın ortaya anlamadım video da bağdaştıramadım, eve nasıl yazılır nasıl okunur bir muamma doğrudur.

Özetle genel olarak beğenmedim

Bir sonrakini merak ediyorum
Neyi beğendim peki
Özgüvenini, özverini, yukarıdaki dallamaca, hunharca ve vahşice yorum yapana cevabını (yanındayken izetip fikrin sorsan başından tutup yerde sürükleyecek gibi)
üslubunu...

Teşekkürler ses konusunu bende hiç beğenmedim ucuz kameranın dezavantajları... bir de daha malzeme çıkmadan video kolajlamaya çalışınca böyle oldu heyecandan herhalde bi kaç hafta bekleyip olayları ona göre toparlasak daha güzel şeyler ortaya çıkabilir, görüntü kalitesi konusunda aslında 1080 çekiyor videoyu 1080 izlediniz mi? izlediyseniz color balance ve contrast ayarları bozuyor sanırım onları gözden geçireceğim bir daha ki sefere
adrenalin kısmı içinde şöyle bir durum oluştuğunu farkettim gerçek hayatta yaşamış gibi hissiyat vermiyor kamerada bende fazla tehlikeye atmak istemiyorum okula geç kalmıştım o gün ama o kısmın editi falan güzel oldu ondan koydum.. tavsiyelerinizi dikkate alacağım ve ayrıca teşekkürler yapıcı bir eleştiri yaptığınız için maalesef ülkemizde artık düzgün eleştirilere bile teşekkür eder olduk malum ağzım var hadi konuşayım modunda çok insan var ortalıkta...
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
978
Milletin karısını, kızını, kardeşini videolarında fantezi müzikleriyle koyacaksan o aracın ve kişinin yüzünü kapatmalısın. Sana verebileceğim en iyi tavsiye bu, başına bela almamak adına..
 
Katılım
5 Eyl 2016
Mesajlar
210
Kıskananlar elbette olacaktır. Sen içindekileri dökmek için yola çıktıysan, içindekileri dökemeyenler seni işinden vazgeçirmek için her türlü olumsuz yaklaşımı sergilerler. Senin amacın sana pozitif yaklaşanlara dönmek olmalıdır. Bak bir sürü negatif yorum var. Böylelikle insanımızı tanımış olacaksın. Vlog iyidir. Senin kendini ve başkalarını tanımanı sağlar. Çeşitli küfürleri neden ettiklerini öğrenirsin. İnsanların internette anonim haldeyken ne kadar ahlaksız olabileceğini öğrenirsin. Böylelikle ahlakın Allah için değil de insanlar için yaşadığını öğrenirsin. Çok öğretir, çok. Yap bu işi.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
 MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Uyarı Sebebi:   Mesajlarda hakaret etmek,tartışma yaratacak yazılar yazmak,ikili diyaloglara girmek forum kuralları dışındadır. Kural dışı mesajlar silinmiş olup, tekrarı durumunda bu davranışları sergileyen kişilere gerekli cezalar verilecektir.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
düzgün bir edit programına ihtiyaç var videolarımı paylaşmak istiyorum bu işin acemisiyim tavsiye edebileceğiniz bir program varmı arkadaşlar???
 
Katılım
15 Eki 2016
Mesajlar
150
Videoyu şimdi izledim. Herkes söylemiş zaten ama ses cidden çok ama çok kötü.
Haricinde Full HD açtığım halde görüntü yeterli gelmedi bana.
Ara geçiş müziklerine bence daha iyi müzikler koyabilirsin. Gaza getirecek birçok müzik var ama bu bildiğin kulağımı tırlamadı full yabancı müzik dinleyen biri olarak. Bu tür müzikleri dinlemiyorum zaten ama araştırırsan daha iyilerinin olduğunu biliyorum.
Son olarak videonda bayanı reklam etmen hoş bir davranış olmamış. Tavsiye etmem böyle bir şeyi sana. Yarın öbürgün trafikte eşi dostu sana denk gelirse valla kötü şeyler denk gelebilir. Etik ve hoş bir şey olmamasına değinmiyorum bile.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst