Herkes gibi görüntü ve ses kalitesini ben de beğenmedim
Adrenalin hissettiğin kısmı paylaşmışsın ama o bana geçmedi pek ve uzun sürdüğünü düşündüm
Baştaki boğaz manzarası güzeldi ama işleme kısmı eksik kaldı
Yazı fontun ve arka plan renklerin uyuşmadı ya da hoş durmuyor
Durduk yere sibop meselesi attın ortaya anlamadım video da bağdaştıramadım, eve nasıl yazılır nasıl okunur bir muamma doğrudur.
Özetle genel olarak beğenmedim
Bir sonrakini merak ediyorum
Neyi beğendim peki
Özgüvenini, özverini, yukarıdaki dallamaca, hunharca ve vahşice yorum yapana cevabını (yanındayken izetip fikrin sorsan başından tutup yerde sürükleyecek gibi)
üslubunu...
|
||||||||||